Knuffeldoek hema konijn/hond 35cm

Discussie in 'De lounge' gestart door Woefje85, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Oooooh ik kom ook even mee vragen:)....
    Ons zoontje heet dus ook deze meneer konijn(ahum;)),en we hebben er helaas nog maar 1.
    Wie kan mij ook nog aan een 2e knuf helpen??

Groetjes Petra en alvast een kusje van Sietse:D

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    bij ons heet ie ook meneer konijn haha..ik zag ze volgens mij een maand terug nog bij de hema hier in de stad..zijn ze nu helemaal uit de verkoop?

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Volgens mij wel ja,ik ben in Boxmeer,Gennep venray en Venlo geweest en daar heb ik ze niet meer gevonden:(

4. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0

ik ga woensdag de stad in..als ik hem zie bij de hema zal ik er dan eentje meenemen voor je?

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Volgens de klantenservice van de Hema zijn ze er nog wel, maar daar verstaan hun die blauwsnuitjes met oranje stekelhaartjes onder....

Maar je moet net geluk hebben als een Hema de witte snuit nog heeft liggen.. Ze hebben een tijdje afgeprijst in een bak geleggen wist mij een medewerkster te vertellen! :(

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    #46 Woefje85, 5 aug 2012
    Laatst bewerkt: 5 aug 2012
    Misschien dat je die van jou aan Pinter wil sturen ? Als het goed is, is er igg 1 naar mij onderweg en morgen een 2de!
    Gun haar zoontje er natuurlijk ook 1 bij! :D

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Lijkt me prima :) Pinter: PB me ff je adresgegevens dan!

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    wauw wat lief van jullie allemaal zeg:D.
    @ ilseroc,mocht je er 1 kunnen vinden dan graag zelfs...kei lief van je.
    @ Aatje,fijn dat er een knuf onderweg is naar jullie,lief dat je mij de andere gunt:)
    @Rozemarijke,ik zal je even mijn adres sturen via pb,bedankt meid.

Sietse slaapt altijd met meneer konijn,aan zijn oortje heb ik zijn speen gebonden zodat hij die niet meer kwijt is,werkt goed zo!
    Zijn papa is voor 2 weken naar Amerika weg nu dus hij mist papa erg u,konijn biedt gelukkig wel wat rust en troost!

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Pinter, tuurlijk gun ik Sietse ook een hond/konijn! Onze zoon heeft het knuffeldoekje ook in bed en slaapt er ook mee! Hij heeft de kop altijd in zn mondje en sabbelt erop en kan ook echt niet zonder!
    Wat fijn dat hij nog meer rust en troost vind bij zn knuf nu papa weg is, hopelijk is papa snel weer thuis! :D

10. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    hey meiden!

Ik heb er nog 3 liggen! Mijn meiden doen er niets mee en liggen dus nu te verstoffen..
    dus wie zoekt er nog 1?? Voor de verzendkosten stuur ik ze graag naar je toe..

Deel Deze Pagina