wat lief dames! bedankt allemaal, ik heb er nu een die vanuit België. maar dan wil ik natuurlijk zéker nog een reserve! haha! dus ik hou mij nog aanbevolen! liefs.x
Ik zag ze bij de action in Naarden waar ik toevallig was. Maar het hondje had een roze helft! Jullie hondjes hebben dat niet. Tenminste op de foto lijken het hele andere kleuren. Mogelijk verkleurd of waren ze al zo?
Hadden ze die ook niet bij c&a? Volgens mij heb ik er hier toen zulk soort zien liggen. Online staan ze niet, maar misschien wel in de winkel?
Ik ga morgen ook eens bij de Action hier in de buurt kijken voor je Fijn dat je in elk geval 1 vervanging hebt gevonden al!
Hier zijn ze tijdelijk niet meer te koop. De medewerkster zei dat de kans groot is dat ze er snel weer zijn.
Dat is Lieneke, de knuffelengel. Zij heeft ons toen ook geholpen met een voor ons kansloze missie. Ze heeft er haar levenswerk van gemaakt om van zo ongeveer alle knuffels een duplicaat te hebben om kindjes te kunnen helpen...
Knuffeldetective uit Vlijmen 'spoort' verloren knuffels op (of haalt ze uit haar verzameling) | Omroep Brabant ⥠Marktplaats.nl - Advertenties van lienekevriemsdijk uit Vlijmen
Hoihoi, inmiddels heeft hij de gene van de belgische marktplaats site, (so much thanks voor de tipgever!) en ben dan nu opzoek naar de reserve, ik zal wel de tips even opvolgen bedankt!
Ps. De mevrouw uit Vlijmen had mijn oproep op Marktplaats gezien en had mij zelf een bericht gestuurd, ze heeft hem niet maar houd het voor me in de gaten. Super lief natuurlijk!
Zoals ik al zei zijn ze in Naarden maar dan met roze. Dat heeft die van jullie niet of zijn ze verkleurd?
Dat dacht ik al. Verder wel exact hetzelfde hondje! Meer kleuren dus. Dacht dat de foto mogelijk de kleuren niet helemaal goed weergaf of dat het hondje Door wassen verkleurd was. Helaas!