Knuffeldoekje hond van de Hema gevaarlijk!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis857, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hoi meiden,

Ik weet niet of ik het hier goed neerzet, maar wil jullie waarschuwen voor het gebruik van het knuffeldoekje met hondenkop (witte badstof) van de Hema.

http://www.hema.nl/winkel/feest-en-cadeau/cadeau/kraamcadeaus/tutdoek-(33560013)

Onze zoon vindt het een heerlijk doekje, maar is gisteren bijna gestikt in 1 van de oren!:$:$ het is gebeurd op het KDV terwijl hij in een wipstoeltje zat en gelukkig zag de leidster het op tijd. Hij had 1 oor helemaal ingeslikt.. Ben me dood geschrokken toen ik het hoorde.. Zulke doekjes horen toch veilig te zijn voor baby's?!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

He wat schrikken joh! :(
    Wat betreft veiligheid: een fabrikant kan natuurlijk nooit waarborgen dat er niks engs gebeurd met een product. Hij moet aan bepaalde veiligheidscriteria voldoen, maar inslikken van een doekje: ja dat had met allerlei andere doekjes ook kunnen gebeuren. Dat betekent volgens mij niet per definitie dat een doekje gevaarlijk is, maar wel dat je jonge baby's altijd onder toezicht moet hebben als ze met dat soort dingen spelen.

3. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ben het eens met Rozemarijke maar ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent!

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ja misschien reageer ik inderdaad wat heftig, maar ben zo geschrokken. Toch zou het veiliger zijn als de oren wat korter en/of breder waren is mijn mening..

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wat schrikken!!

maar onze kleine meid heeft dat gelukkig nog nooit gedaan,
    heeft ook knuffeldoekjes met allerlei oortjes eraan die vergelijkbaar zijn met die van de hema

Deel Deze Pagina