Baby onrustig op tijdstip bevallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Huub01, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huub01

Huub01 Lid

17 jan 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Wij hebben een zoontje van 7 wkn oud.. Hij doet t super! T enige wat ik me afvraag is, hij is elke ochtend tussen 05.00 en 07.00 uur wakker. Hij huilt niet maar is onrustig en jengelt. Meestal komt hij rond 04.00 voor voeding en slaapt dan nog half uurtje/uurtje en is dan wakker.. Kan het zijn dat dit te maken geeft met de bevalling? Ik ben om 05.00 begonnen met persen en om half 7 is hij geboren. De bevalling ging perfect. Iemand hier ervaring mee of mss een ander idee wat t zou kunnen zijn? Gr Danielle

2. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Heel veel kindjes hebben dit, zijn gewoon iets eerder wakker dan dat de ouders zouden willen;)

Heeft volgens mij niets met tijdstip bevallen te maken. Oudste werd het eerste half jaar standaard rond 5 uur wakker, ben om 8 uur 's ochtends begonnen en half 2 s middags bevallen..

Kan wel te maken hebben met dat het het koudste moment van de nacht is, of straks in de zomer dat het licht begint te worden enz.

Maar mss mist hij mama gewoon na zo'n lange nacht alleen te hebben geslapen;)

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik denk dat het toeval is,
    onze kleine is in de middag geboren
    maar is ook erg lang rond 5uur/half6 wakker geweest

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Is een x eerder topic over geweest dus misschien gern toeval :)

Hier om 18:00 bevallen dan zijn ze allemaal vervelend haha!

Deel Deze Pagina