Knuffeldoekje kwijt: HELP!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ChantalChannie, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ juud; ik ben idd wel bang dat hij hem dan niet accepteert, omdat ze nu wel verschil zien natuurlijk, maar ik was er ook achter dat ze de gekleurde bij de kruidvat verkopen... Kan altijd de kruidvatten nog gaan afstruinen naar een lookalike...

@ binna; hij lijkt idd echt bijna helemaal op de knoopjes in de hoeken na, maar er zit wel een rammelaar in het hoofd, dus ik heb de mevrouw in ieder geval al gemaild wat ze voor de knuffel wil hebben...

Nou is dan misschien na een hele avond intensief zoeken, mijn mannetje toch weer een knuffeltje rijker....

PFff... zo stom dat we geen tweede gehaald hebben toen we erachter kwamen dat dat de knuffel was waar hij zich aan hechtte...

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  3. Bin, dat is hem!!!!

Ik heb meteen gemaild, ik wil um!!!!

* duim duim duim*

4. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

hihihihii ik zie dat hij gereserveerd staat dus het is je gelukt lijkt mij. hahahha

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Ik heb een nieuwe in de kast liggen mag je zo hebben meid!

6. Super Miep, heb je mn adres gepb-d!!!

Iedereen ontzettend bedankt voor jullie interesse en inzet!!!

Als het goed is ben ik dan volgende week hopenlijk 2 knuffels rijker....

Nu wel een reserveknuffel erbij ;)

7. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Een tijdje terug heb ik 'm in Breda bij de V&D gezien. Ik hou het in de gaten

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Heb dit hele topic even gelezen en vind het echt super dat je weer geslaagd bent voor dit knuffeldoekje! :D
    Het is zó zielig als je kleintje ergens aan gehecht is en vervolgens is 'ie spoorloos.

9. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    wat fijn channie!

Vandaag is mijn vrije dag. Wilde naar de v&d gaan maar is best ver lopen dus omdat je er nu toch al 2 hebt stel ik het even uit.

Zal ik nog voor je kijken of vind je 2 genoeg?

10. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig!

11. @ ireen; nou wil je niet meteen de deur uit sturen ;)
    En hoop natuurlijk dat ik beide knuffels snel heb, maar het is natuurlijk even afwachten of ik het via MP ook daadwerkelijk krijg, is toch soms even afwachten. Dus als je 1 dezer dagen toch in de buurt komt...... :)
    Zou ik u zeeeeerrrr dankbaar zijn!

12. Het KDV heeft gebeld!!!

Ze hebben een ontruimingsoefening gehad vrijdag en er is toen een 'evac' bedje gebruikt en Tygo's knuffel was hierachter gevallen en aan het wieletje blijven zitten ofzoiets en vervolgens is het terug geschoven.

Een andere leidster kwam op het idee om hier te kijken en voila, de knuffel is terecht!!!

Maar ik krijg 1 knuffel nog via MP als het goed is en 1 via een forumvriendinnetje en die houdt ik mooi op reserv, dit gebeurt me geen tweede keer!!

Meiden bedankt voor jullie inzet en aandacht, helemaal super!!! Vanavond slaapt mijn mannetje weer met zijn tutdoekje!

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    en dat gaat het net zoals mijn nichtje..

die was haar tut kwijt bij de makro.. geen probleem denkt mijn zus, heb nog een paar reservetuts.. mijn nichtje nam hem twijfelachtig aan en toen dat ding later terecht was zei ze "kijk mama dit is echte ietje!" ze had het dondersgoed door dat het niet haar "echte" tut was..:D

maar gelukkig is ie weer terug!

14. Ik zette mijn manneke net op de bank, gaf hem zn tutdoekje, hij kijkt ernaar, en als eerste, wat ik al dacht: begint ie er mee te rammelen, hij houdt het stil, kijkt me aan, kijkt weer naar de knuffel begint weer te rammelen en langzaam zie ik onder zijn speen een lach verschijnen, hij kijkt me weer aan en trekt zn wenkbrauwtjes een keer naar me op, alsof ie wil zeggen, kijk mam ik heb um weer....!

En meteen begint ie er weer helemaal lekker me te kroelen en door zn gezicht te wrijven... Joeppieee.....!!!! Manneke is blij....
    Mama is blij....

15. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    owwwwwwwwwwwwwwwww wat fijn!!!!!!!!!!!!

16. Indy73

Indy73 Lid

14 aug 2007
    47
    0
    0
    Gelukkig zeg dat je hem weer terug hebt. En nu 2 extra knuffeldoekjes erbij. Heerlijk he als je kind zo blij is met zijn knuffel.

Gr. Kirsten

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh gelukkig!!

Ik heb ook bijna een half jaar gezocht naar een reserve beer , nadat ik zijn beer een keer moest wassen en me ventje helemaal overstuur was!
    Ik heb er nu 4 hahahaah

Deel Deze Pagina