Ik ben heel boos en verdrietig en moet even iets van me af schrijven.. Mijn schoonmoeder belde net dat ze niet hier komt op de eerste verjaardag van Emely.. Omdat ze die dag wat anders had namenlijk: een vergadering van de vrouwenvereniging(sávonds) en haar nieuwe man moet die nacht werken.. Ze wonen drie uur rijden hier vandaan en hebben daarom een chalet hier in de buurt gekocht maar daar zijn ze dus dit weekend tot 3 februari en dan gaan ze sávonds weer weg Terwijl Emely de volgende dag jarig is Ik kon het niet begrijpen waarom ze zelf niet een nachtje langer wil blijven, maar nu komt het....Haar stiefkleinzoon (die van haar nieuwe man dus) Is dezelfde dag jarig en daar kunnen ze wel naar toe! Ik voel me diep gekwetst dat ze niet komen en snap niet waarom ze niet begrijpt dat die 1e verjaardag voor ons heel belangrijk is... Ze komt vrijdag ff een cadeaubon afleveren want een cadeau kopen heeft ze geen tijd meer voor..
Owwww...wat ontzettend sneu zeg! Kan me ontzettend goed voorstellen dat je woest bent! Dat twee kids tegelijk jarig zijn is balen inderdaad. Maar gelukkig heeft een dag meerdere uren. Als ze nog 1 nachtje zou blijven, kan ze in de ochtend bij jou zijn en dan op tijd weer weg gaan zodat ze ook naar het andere kindje kan. Dan ook niet eens ZELF een cadeautje kopen...kan me voorstellen dat je je gepasseerd voelt, nou ja, je dochter dan. Ik begrijp hier ook helemaal niets van. Elmo
och jeetje wat een vervelende streek! erg egoistisch om wel tijd te maken voor je stiefkleinzoon (waar op zich niks mis mee is maar doe het dan voor allebei de kleinkinderen!) en niet voor je kleindochter, en nu moet je ook nog zelf een kadootje kopen om aan Emely te geven zodat het lijkt alsof oma toch haar best heeft gedaan, meid, ik begrijp je teleurstelling, maak er maar een mooie verjaardag van voor Emely, oma moest eens weten wat ze mist!
Pfff. Balen zeg. Heb je het ook tegen je moeder gezegd? Het klinkt een beetje alsof ze zich misschien niet realiseerd hoe dit voor jou is. Sterkte!
Het is mijn schoonmoeder, mijn eigen moeder komt wel...en ik heb het haar wel gezegd, maar ze vond zelf dat ze er niets aan kon doen... Ik ben er echt verdrietig om en ze zei ook dat ze er toch nog niets van merkt dat oma niet kom, omdat ze nog zo jong is, maar volgend jaar wou ze kijken of ze dan wel kwam. Ze weet ook het hele jaar al dat ze die dag haar verjaardag geeft en om dan nu af te bellen...vind het een beetje raar..
flauw hoor. wel lastig voor haar dat ze moet kiezen tussen die twee, maar als ze dan kiest voor het andere kind kan ze dat toch op zijn minst goedmaken door eerder alvast langs te komen met een mooi kado voor je dochter ofzo, dan zou je je er veel minder slecht bij voelen! nu is het net of het haar niet interesseerd...
Ik kan me je reactie goed voorstellen. Ik zou het ook echt niet leuk vinden. Net wat meerderen al zeiden ze kan dan toch ook in de ochtend komen? Wat vond je man/vriend ervan? Als die het tegen zijn moeder zegt en zegtd at hij diep teleurgesteld is misschien veranderd ze dan nog van gedachten.
Mijn vriend zei direct, ach je weet toch dat ze altijd egoistisch is, trek het je niet aan en wees blij dat ze een cadeaubon geeft,want die cadeau's van haar zijn toch nooit zo geweldig, maar dat lukt me gewoon niet...ik snap niet dat je niet bij de eerste verjaardag van je kleinkind wil zijn! Misschien is het ook moeilijk omdat ze ook daar een stiefkleinkind jarig heeft, maar die wordt 3 ofzo dus daar zijn ze al wel eens geweest...
Jammer voor je schoonmoeder, ze weet niet wat ze mist.. Wel erg verdrietig voor jou en je man.. Ik zou de volgende keer ook geen "moeite"doen om naar haar te gaan..
We zijn dit jaar ook heel erg druk .... allerlei afspraken vooral in de buurt van bepaalde mensen hun verjaardag
Wat vervelend voor je! Ik zou haar in ieder geval zeggen hoe jij je hierdoor voelt! Dan weet zij het tenminste (en ben jij het hopelijk een beetje kwijt). Ik heb zo het vermoeden dat ze haar nieuwe man een beetje wil pleasen en ze helemaal niet realiseert hoeveel dit jouw kwetst! En ze komt hier alleen achter als jij dit haar zegt! Succes!