Wie heeft er tips voor mij!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door korrie, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. korrie

korrie Nieuw lid

28 jan 2009
    3
    0
    1
    hallo

dit is voor mij nieuw ma ik weet het even niet meer wat ik moet doen mijn dochtertje is nu 19 mnd en heeft moeite met slapen. ze valt met moeite in slaap en is elke nacht schreeuwend wakkker ik laat haar meestal nog liggen ma dan is ze zo overstuur dat ze er bijna in stikt. en overdag slaapt ze ook bijna niet meer precies hetzelfde verhaal ze s helemaal rood onder de ogen van de vermoeidheid en ik ben helemaal kapot het gaat nu al 3 weken zo.. en laatste paar dagen drinkt ze ook heel erg veel.
    wie heeft er tips voor mij

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    allereerst welkom op dit forum :D

ben je al met je kindje langs de huisarts geweest om uit te sluiten dat er iets lichamelijks aan de hand is? misschien heeft ze last van haar oortjes of iets anders. ik zou haar in elk geval even na laten kijken.

groetjes, Miranda

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi,

ik heb dit ook gehad maar dan met 11 maanden, compleet overstuur wakker worden doodmoe zijn en megaveel drinken, dit was na een aantal dagen weer over, maar als je het niet vertrouwd, zou ik de HA bellen!

succes
    Henriette

4. korrie

korrie Nieuw lid

28 jan 2009
    3
    0
    1
    haar oortjes en keeltje zagen er goed uit.. en dit duurt nou al zo'n 3 weken morgen ga ik opnieuw na de huisarts en anders moet hij me ma door sturen. het cb heb ik al gebeld en die tips wat ze mij toen gaven heb ik ook geprobeert

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heeft ze altijd al moeite gehad om te slapen, of is dat echt helemaal nieuw? Is er 3 weken geleden iets gebeurd waardoor ze van slag kan zijn geraakt?
    Grijpt ze met haar handjes ergens naar als ze zo ligt te huilen? (Zou kunnen duiden op pijn ergens).
    Heeft ze gewoon honger 's nachts? Zou ze een groeispurt kunnen maken op dit moment?
    Wat doe je om haar rustig te krijgen, en hoe werkt dat?

6. korrie

korrie Nieuw lid

28 jan 2009
    3
    0
    1
    nee er is helemaal niks gebeurt of verandert in haar levenstijl..ze grijpt na mij toe en ze moet ook echt niemand anders hebbe mijn vriend gaat dan na de bank toe slaapt daar verder en zij gaat bij mij liggen ma ze gaat dan niet slapen.. ik weet het niet of ze pijn heeft want ook al s ze ziek en alles ze blijft altijd vrolijk en geeft niks aan dus dat is altijd zo moeilijk te zegge

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Zouden het geen dromen kunnen zijn? Dat ze daar heel akelig wakker van wordt en dan in paniek is.
    Het klinkt heel erg zoals onze oudste zoon heel erg heeft gehad. Soms wel een uur gillen terwijl hij z'n oogjes open had maar het leek toch of hij nog sliep. En maar huilen en maar huilen... Meestal kalmeerde hij na een kwartiertje of half uur, zachtjes wiegen zingen met hem op schoot. Soms hielp dat niet en hebben we hem wel eens midden in de nacht in bad gezet, en dan werd hij rustig. Maar ik kan je vertellen dat ook niet leuk is, als je zelf moe en slaperig bent.

Alleen dat vele drinken, dat herken ik niet.

In elk geval veel sterkte ermee!

8. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Klinkt wel een beetje als dromen,Sophie heeft het op dit moment ook weer,huilend,krijsend wakker worden en alleen mama is goed...pfff best vermoeiend zeker ik nu hoogzwanger ben...
    Wat hier heel goed helpt is er uithalen,meestal is ze dan binnen 5 min wel weer gerustgesteld,op dat moment wil ze wel echt uit haar kamertje,ik neem haar gewoon even mee naar beneden,na ongeveer 10 min,vertel ik haar dat we weer zo naar bed gaan,geef schone luier en doe weer hetzelfde bedritueel ( papa en de poes een kus ) en ze krijgt wat drinken en gaat weer lekker slapen.
    Dit is wat het beste werkt bij Sophie...

Succes.

Deel Deze Pagina