Koptelefoon dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ikapika, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    In mei vliegen we voor een weekje naar Griekenland. Ik ben alvast wat aan het plannen voor vermaak aan boord. Onze dochter is dan 19 maanden. We dachten eraan om o.a. ook een tablet met filmpjes mee te nemen. Maar om anderen niet te storen en zodat onze dochter ook lekker kan luisteren, dachten wij aan een koptelefoon erbij. Heeft iemand tips voor een goede koptelefoon? Die kleine dopjes zullen vast niet werken en ik kan me voorstellen dat er veel van het aanbod ook te groot is. We willen van te voren oefenen, want ik heb geen idee of ze hem ophoudt ;) Thanks voor de tips alvast.

2. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Wij hadden er vorige week 1 Vd Hema mee. Ideaal!

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Lees even mee, willen het ook gaan kopen :)

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Thanx, Hema staat genoteerd.

Iemand verder nog tips?

5. prsclla

prsclla Lid

30 jun 2014
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik lees ook even mee. Wij gaan pas in september op vakantie. Maar wil ook ruim van tevoren alvast oefenen met de koptelefoon.

6. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Bij de Aldi hebben ze soms ook kinderkoptelefoons in de aanbieding. Wij hebben er jaren geleden twee van Sponge Bob gekocht. Spuuglelijk, maar lekker zacht en de maat was prima voor onze jonge peutertjes toen. En nu zijn ze 7 en 8 en passen en werken ze nog steeds!
    Action heeft volgens mij ook kleine koptelefoons.

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik had deze vraag een tijdje geleden gesteld bij peuter en kleuter en kreeg deze als tip Kazoo Headphones(bol.com | Kazoo Headphones - Penguin | Elektronica).
    Wat ik prettig vind aan deze is dat er een decibel begrenzer aan zit. Dus hoe hard je kind het geluid ook aanzet het maakt niet uit want hij gaat maar tot een bepaald volume.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De Mediamarkt heeft ook speciale kinderkoptelefoons, van het merk JVC. Zo'n €17-20,-, met volumebegrenzer. Al moet ik zeggen dat hij alsnog behoorlijk luid kan. Maar voor de rest wel degelijk en goed passend. Hieronder de link, in meerdere kleuren verkrijgbaar.

JVC HA-KD5 roze Koptelefoons bestel online bij Media Markt

Deel Deze Pagina