Uit met je spruit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miffy, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Doordat we in december verhuisd zijn naar een andere plaats,
    en ik in mijn kennis/vrienden kring eigenlijk weinig mensen ken met jonge kinderen ben ik opzoek gegaan naar wat meer contacten in mijn omgeving
    uiteindelijk ben ik bij: uit met je spruit! terecht gekomen

zijn er hier dames die er ervaring mee hebben??
    ik hoor het graag

2. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo, ik zit in dezelfde situatie als jij al ben ik net een week geleden verhuisd. Ken helaas uit met je spruit niet maar heb wel zoiets meegemaakt in Londen toen we daar hebben gewoond toen mijn zoon nog niet naar school ging. Ik ging daar 2x per week naar een speelgroep en vond het erg leuk. Je kind kon leuk spelen en jijzelf leuke contacten op doen. Toen we terug kwamen miste ik dat dan ook heel erg. Hoop dat zoiets ook echt van de grond komt in Nederland.

3. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ziet er uit als een leuk idee! die site. staan nog niet zo heel veel groepen op volgens mij..

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    neee het moet nog wat bekendheid krijgen,
    maaar in het buitenland blijkt het een bekend fenomeen te zijn

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    iki zou gewoon een groep aanmaken en kijken of er op gereageerd wordt. En als meerdere hier nou ook in andere regio's een groep aanmaken dan wordt het misschien ook een succes!

6. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    #6 Nienkiej, 16 mei 2013
    Laatst bewerkt: 16 mei 2013
    Wat een leuk idee zeg, nog nooit van gehoord! Zag dat er hier in Delft ook een groep was, misschien dat ik me ook wel ga aanmelden!

Ik heb ook geen vrienden met kinderen, en hier in Delft ga ik eigenlijk met niemand om en familie woont te ver weg.

Thnx voor de tip ;)

Edit; Ik heb me aangemeld! Hier is het woensdag 10 uur.. en aangezien ik nog steeds werkloos ben kan ik elke woensdag :)

Deel Deze Pagina