Gevraagd: grote Pacco (Ritmo of Ritmo Plus vanaf 9 kg)

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by droombeebje, Nov 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. droombeebje

droombeebje Bekend lid

Jun 7, 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben voor mijn zoontje op zoek naar een grotere Pacco dan degenen die op dit moment verkrijgbaar zijn. We hadden hem goed uitgebakerd, maar op dit moment gaat het niet zo goed. In overleg met het consultatiebureau moeten we dus wel weer gaan inbakeren, maar de meeste inbakerdoeken zijn hem te klein. Ze raden me aan om het eens tweedehands te gaan proberen, dus dat doe ik bij deze. Het gaat om een Pacco vanaf zo'n beetje 9 kg. Zie hieronder de uitleg.

"De buitendoek van de Pacco Primo is ongeveer 56 cm breed, die van de Piccolo ongeveer 70 cm en van de Pacco Comodo ongeveer 80 cm.
    In het verleden hebben wij meerdere maten in het assortiment gehad:
    Pacco Pre, een omslagdoek voor pasgeborenen. Het slaapzakje van TinyNanny is hiervoor in de plaats gekomen omdat deze ook de mogelijkheid biedt van de foetushouding.
    Pacco Comodo Plus, een inbakerdoek voor baby’s vanaf 7 kg en ouder dan 6 maanden.*
    Pacco Ritmo, een inbakerdoek voor baby’s vanaf 9 kg.*
    Pacco Ritmo Plus, een inbakerdoek voor baby’s vanaf 9 kg en ouder dan 6 maanden.*

* Vanaf augustus 2005 uit het assortiment vanwege de nieuwe leeftijdsgrenzen."

Wie weet heeft iemand nog een grote Pacco in de kast liggen waar niets meer mee wordt gedaan? Ik zou hem graag van je willen overnemen. Zou je mij de maten van de doek die jij hebt willen doorgeven?

Alvast bedankt!

Groet,
    Droombeebje

Share This Page