knuffelhond uit kraampakket zilveren kruis achmea

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Loes1980, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Hoi dames,
    Wie van jullie zijn verzekerd bij zilveren kruis achmea? en hebben van hun een kraampakket ontvangen?
    Ik kreeg em in jan. Daarin zat een knuffelhond.
    Mijn dochter heeft het omgedoopt als DE KNUFFEL!!
    (net als mijn zoon elmo heeft)
    Nu zou ik graag nog 2 van die knuffels willen voor als die van haar stuk of verloren raakt, of die zo vies wordt dat je em vervangen moet worden.
    (en ik heb geen idee waar je die nog meer kan kopen, aangezien ze gewoon mee kwamen met mijn kraam pakket)
    (heb ik bij mijn zoon ook zeer regelmatig gedaan. Nieuwe elmo en dan zeggen: kijk eens, mama heeft em gewassen, nu is ie weer lekker zacht ;)

Maar goed, even terug naar mijn vraag: heeft er iemand hier ook zo'n hond die ze aan me willen verkopen? Ik zal je dan ontzettend dankbaar zijn.

Hier, ik zal er even een foto ervan bij doen:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=258413&stc=1&d=1341667652

Bijgevoegde bestanden:

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik kan ff voor je zoeken.... Wordt morgen, dus als er andere dames zijn dan lees ik het wel.

Grappig, jouw dochter is ook van 3/2 en begint met een J :)

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb hem wel in mijn kraampakket gehad maar weet niet zeker of ik hem nog heb. zal eens op zoek gaan op zolder.

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Kreeg vandaag mijn kraampakket en daar zit ie niet meer in... Vorig jaar wel. Ik twijfel alleen of dat dezelfde is. Hij ligt op de kamer van mijn zoontje opgeruimd (hij heeft m nooit gebruikt) dus kan morgen voor je kijken. Wil m dan tegen verzendkosten wel naar je sturen :)

5. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb hem geloof ik ook, gekregen in het kraampakket van zilveren kruis achmea. Maar hij was voor onze *dochter bedoeld, nooit gebruikt, dus gaat ie door naar mijn volgende dochter. Mocht er nou in het komende pakket net zo'n knuffel komen, dan kan ik hem wel missen, maar dan hoeft het waarschijnlijk al niet meer. ;)

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mijn dochter vind hem ook SUPER!!
    Hij wordt echt als slaap/tut gebruikt...

Dus hij zit niet meer in het pakket?? jammer idd, een 2e is nooit weg

7. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb hem toentertijd ook gekregen, maar weet niet meer of ik hem heb. Ik heb toevallig alle babyspeelgoed van de week uit de berging gehaald om uit te zoeken/schoon te maken dus ik zal kijken of hij er nog tussen zit of dat ik hem al weggedaan heb en dan mag je hem zo hebben. Maar ik ga morgen dus wel even kijken.

8. emje

emje Niet meer actief

ik heb de knuffel hier liggen nieuw in de verpakking. je mag me een pb sturen als je er nog een nodig hebt :D

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Nou Loes, je dochter hoeft nooit meer zonder te zitten :p

10. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hehe ik geloof ik ook :D

11. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Nou dames,
    Ik wil jullie alvast allemaal ontzettend bedanken voor jullie reacties. Nooit verwacht dat het er zoveel zouden zijn.

Als het goed is komt er binnenkort 1tje deze kant op van 1 van jullie (weet niet of ze wil dat ik haar naam vernoem) maar ....... bedankt.

Ik heb ook al een mail gestuurd naar zilveren kruis achmea. Ben benieuwd of ze erop reageren.
    Anders horen jullie het wel ;)

Maar even voor nu, ontzettend bedankt voor alle reacties namens mijn dochter

http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=258522&stc=1&d=1341735950

Bijgevoegde bestanden:

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.980
    113
    Verplaatst naar 'Te koop gevraagd'.

13. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Mocht je er nog 1 zoeken. Die hond heb ik ook en mag je hebben tegen verzendkosten. Mijn dochter kijkt er niet naar om.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik ben blij dat je er 1 hebt gevonden, ik heb er ook naar ezocht maar heb hem helaas niet meer.

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    heb je al genoeg? heb er ook nog 1 anders..

Deel Deze Pagina