Hoi hoi, Wij wonen niet zo heel erg groot, en nu leek het mij wel handig om een opvouwbare kinderstoel aan te gaan schaffen. Aangezien ze er toch alleen in zal zitten om te eten, kan ie de rest van de tijd opgeborgen worden. Maar, heeft iemand een idee/tip waar ik zoiets vandaan kan halen voor een leuke prijs?
Ikea heeft er volgens mij een, of anders prenatal Edit: ik kan het niet vinden op internet, zal nog ff voor je zoeken
Prenatal heb ik dat volgens mij ook weleens gezien idd. Dat was alleen toen ik nog zwanger was, en is nu bijna een jaar geleden. Zie op hun site wel 1 staan, maar die is aardig aan de prijs vind ik. Ikea is ook wel een goeie tip idd.. Dank je wel
Toevallig zag ik er vandaag eentje staan in de folder van het Kruidvat: Opvouwbare kinderstoel (Opvouwbare kinderstoel) Persoonlijk lijkt het me trouwens niet zo handig om voor dagelijks gebruik een opvouwbare stoel te gebruiken. Je gebruikt een kinderstoel toch best vaak. Ik denk dat het mij zou gaan irriteren om hem steeds in- en uit te klappen. Je hebt ook kinderstoelen die je onder de tafel kunt schuiven, zoals een tripptrapp, dan neemt hij ook niet zo veel extra plaats in beslag als hij niet wordt gebruikt maar dan heb je hem wel gelijk bij de hand. Succes met je keuze!
Kruidvat heeft er een nu idd in de aanbieding het stoeltje van de ikea kan makkelijk uit elkaar gehaald worden IKEA | Baby | Kinderstoelen | ANTILOP | Kinderstoel met veiligheidsriempje
je kunt ook zo,n tafelhang stoeltje gebruiken dat klem je aan het tafelblad zelf nooit gebruikt dus geen idee of het stevig is gr Jose
Vind je een HandySitt niks dan , die kan gewoon op een bestaande eetkamer stoel. HandySitt kinderstoel - klapstoel - aanbieding voor € 89,95 op BESLIST.nl