Oja en nog een tip die wij sindsdien zoveel mogelijk hanteren. Beesten thuislaten. Als ze persé wel mee moeten, blijven ze bij de winkel in de auto of anders in mama's tas. Geen denken aan dat 1 van mijn kids zijn of haar beestje buiten nog in de handjes krijgt En gaan we naar een pretpark, waarbij kroelen soms wel gewenst is in de vermoeide uurtjes tussendoor, dan zorg ik dat er met een veiligheidsspeld een kaartje met mobiel telefoonnummer aan het beest vastzit..
heb haar gemailt en wacht af bedankt voor het zoeken naar nijn mp heb ik afgestruimt en ook de ah is gebelt. nu zitten daar meerdere winkels en misschien dat hij is afgegooit bij de speelgoed of kledingwinkel daar. ook heb ik een flyer gemaakt die uit de naam van alicia is geschreven en hopelijk dat er bij iemand een lichtje gaat branden.
ik zeg al zo lang dat ik er een labeltje aan moet maken met telefoonnummer erop maar elke keer heb ik zoiets van dat komt nog wel. nou die andere nijn is gisteren voorzien van een mobielnummer. heb hem onder een beetje los gemaakt, label erin en weer dicht gemaakt zodat het goed zichtbaar is en niet verloren gaat