Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    De oude juni mama's

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dan aboneer ik zo meteen :D

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben er weer...

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    jeej ben er ook weer!!

Wij zitten nu bij de hoogstraat in Utrecht, bevalt goed! En inderdaad vandaag groot feest, maar wat baal ik dat het nu regent hier bleeegh!! had gehoopt buiten te kunnen zitten balen dus

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Balen van het weer! Hopelijk knapt het nog een beetje op.

Hier een slechte avond en ochtend gehad. Dame was tot 23:00 bezig en daarna om 4 uur weer met een spuitluier.
    Hopelijk valt de voeding vandaag een beetje goed. Anders moeten we vrijdag naar de ha toe.

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Hier een goede nacht gehad, alleen geeft onze meid de laatste tijd altijd weer een beetje melk terug (een mondje vol) en ze heeft ook al 2 keer een beetje meer overgegeven... wat zou dat kunnen zijn?

7. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ben er ook weer,
    Dame heeft lopen spoken gister avond ze heeft zeker tot 2 uur wakker gelegen maar vervolgens wel tot 8.30 geslapen snap er helemaal niks van?

8. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    He dames even een vraagje,
    Zijn jullie vlak na de bevalling bang geweest dat jullie man op sex gebied niks meer wilde?
    Ik heb namelijk sinds gister de angst dat het nooit meer goed komt is dat gek?
    Hoop ook heel erg dat de boel down under snel geneest.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf op dit moment echt geen lust heb... Denk dat het nog wel even gaat duren.. Vind het doodeng met die knip.

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dat is normaal dees, vooral als je man ook de geboorte van dichtbij meegemaakt heeft... wees gerust... hij IS en BLIJFT een man he :p hihihi

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Nou ik begin mijn lust weer terug te krijgen durf nog biet hoor vanwege de knip maar ik had tegen hem gezegt dat ik liever niet had dat hij keek hoe ze er uit kwam want meneer is van zichzelf al panies, maar hij had zich op het laatste moment toch bedacht en gekeken ik neem het hem niet kwalijk hoor en hij heeft wel gezegt dat hij het niet eng vond enzo maar ik ben er gewoon onzeker over heb het ook gezegt tegen hem

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zo ik heb ook weer een abbo! :) Ik lees nog steeds alles mee, reageer alleen wat minder.

@Sex; ik denk dat wij deze week weer voor het eerst gaan proberen, begin het behoorlijk zat te worden dat ik manlief elke keer met de hand moet helpen :p

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    lol wij zijn bijna dagelijks in actie al wil manlief liever niet meer zo veel :p geen idee hoe het komt, ik heb altijd graag met hem gevreeën, maar ook niet zo overdreven hoor... :( hormonen zeker?

14. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @Dees... volgens mij hebben meer mannen daar allemaal last van hoor, hier ook zo'n gevalletje. Vorige keer zeiden ze tegen hem: Meneer kijkt u maar even de andere kant uit want ik ga een knip zetten, maar mijn man verstond het niet en boog juist voorover en zei, wat? En toen werd ik dus geknipt! hihihi... lichtelijk traumatische ervaring voor hem. Ik had vorige keer ook beetje angst voor de eerste echte keer. Nu zal dat denk ik sneller zijn omdat we het al eens meegemaakt hebben he?

Leuk een nieuw topicje!

Mevrouw doet het nog altijd heel erg goed! Maandag komt het cb hier dus dan weet ik neem ik aan wat ze weegt enzo. Ze heeft wel beetje vreemd ritme momenteel, ze wil om 21 u laatste voeding tot 4 uur 'snachts... nou ja als ik dan ook op tijd erin duik valt het allemaal heel erg mee hoor. en na 4 uur slaapt ze dan ook weer tot uurtje of 9.

xxxx

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Leuk een nieuw topic!

Ook ik lees nog steeds mee, ma reageer wat minder, heb er bijna geen tijd voor haha:p

@sex: dat zal nog even duren, zowieso omdat ik nog vloei, ma ik vind het ook nog een beetje eng en heb nog steeds wat last van buikpijn. Manlief staat op knappen, best zielig haha, mjaa ik moet me er ook goed bij voelen toch?!:)

Ik was eerst ook bang dat manlief heel anders over sex zou denken nadat hij de geboorte van Davut had gezien, ma hij zegt nog steeds dat ik ma snel moet genezen, want hij heeft nu toch wel weer zin, dus daar maak ik me niet meer zo druk om:)

Ik begin nu wel te merken, dat het toch wel vermoeiend is zo met 2 kindjes hihi, Mikail was gisteren echt super vervelend de hele dag, met speelgoed gooien, eten in de mond doen en weer uitspugen, daarbij Davut die steeds om de 2uur wilde eten, nog een voeding gegeven om 3.30 en weer om 8uur ( valt dus wel mee ), vanmorgen zijn badje gedaan en daarna heeft hij van 9 tot 11.30 aan de borst gezeten, nu slapen ze allebei en denk dat ik zelf ook ma even ga slapen.

xxx

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wat doen jullie kleintjes het goed in de nacht zeg... Wij hebben dus weer met een huilende yara tot de nacht gezeten en vanmorgen vroeg weer..

En weer tot 12:00. Nu slaapt ze en nu is het dus weer tijd voor haar voeding. grrr... Zo rot om haar wakker te moeten maken.

17. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ik denk dat het komt omdat ik voor mijn zwangerschap ik de gene was die het meeste wou en tijdens niet echt en hij dus idd op knappen staat haha

hier even spammen!

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ook ff spammen :)

hier na haar badje :)

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mooie fotos meiden!!!

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    @ sex, ik ben zelf degene die het eng vind om weer sex te hebben. Ik vloei ook nog een klein beetje dus daarom wil ik ook nog niet. Maar gewoon het idee vind ik eng. En daarbij wil ik eerst een voorbehoedsmiddel hebben (spiraaltje of minipil, ben er nog niet uit). Zit er namelijk niet op te wachten dat ik straks weer direct zwanger ben aangezien het bij Milan direct raak was.

Milan is een beetje huilerig de laatste paar dagen en weet niet meer wat het is. Het is geen regeldag, want die heeft hij al gehad. Maar als hij wakker is huilt hij veel. Hij slaapt 's nachts heel erg goed (vannacht weer 6 uur tussen de voedingen). Ik weet niet meer wat het is. Soms wel het idee dat hij moeite heeft met de ontlasting, heb hem gister even met een thermometer geholpen en toen kwam er wel redelijk veel uit maar dat was niet hard ofzo. Hij is nu nog steeds iedere keer aan het huilen. Kan het zijn dat er nog meer dwars zit? Vind het zo zielig voor m'n mannetje.

@ foto's erg mooi!! Hier hebben vader en zoon een goed gesprek :D

Deel Deze Pagina