Dees fijn dat de knip aan het helen is.. Maar heb jij dan helemaal geen troep meer wat daar vanaf komt? En lijkt mij doodeng om weer te vrijen.. Dan maar blauwe ballen voor manlief. Pech gehad maar durf het nog niet. -- Ik heb dus nog steeds last van vocht en af en toe bloed. MIsschien toch nog maar eens terug met die knip gaan...
Nee heb helemaal geen last van troep ofzo, zelfs dat stukje wat aan het wijken was gegaan is grotendeels dicht en die puntjes wat nog iets open is dat is meer een soort van korstje ofzo. En van binnen is alles gewoon dicht enzo. Heb met de handspiegel gister nog gekeken en het heelt echt heel goed! De vk en kraamhulp waren al verbaasd dat het zo mooi gehecht was zelfs manlief zei, O daar zie je niks van! Dus misschien heeft dat er mee te maken weet het niet hoor. Móet zeggen dat ik voor mijn bevalling zelfs bang was voor een knip maar het is me heel erg mee gevallen!
dees, ik vindt hem wel goed blauwe ballen hahaha.. nou mijn man kan weer niet genoeg krijgen is ook vermoeiend hoor! hier vandaag lekker uitgeslapen en daarna is wesley met mijn man onder de douche geweest. gebruik het badje eigenlijk niet veel, vindt het zo'n onderneming elke keer. daarna even naar de stad gegaan opzoek naar een draagzak en een slaapzak, maar helaas morgen weer naar almere net even lekker de kast weer opgeruimd. mijn man weet daar altijd een zooitje van te maken. straks nog even een wasje opvouwen en hangen en morgen weer strijken en dan heb ik vrijdag en zaterdag alle tijd voor wesley. ben dan weer alleen en vond het helemaal niet handig dat ik nog een was moest strijken. zo dat was even ego! mamalijntje, hoe gaat het nu met Yara? heb jij nog wel last van je knip? weesje, leuk dat je er ook weer bent. gaat de bv helemaal goed?
Bij CB geweest, alles goed. Kleine meid weegt 5060gr en is 59cm! Prikjes ook gehad, zoo zielig Maar het is nodig en het huilen was gelukkig zo over. net weer de fles geprobeerd maar nee hooor...pff o en ik vloei nog steeds!!echt lang, het is nu 8wk..het is wel heel weinig hoor en donker maar toch. Als het met 10wk niet over is ga ik maar bellen met de ha. Heb verder geen buikpijn of koorts oid. Ik moet nog 5 kilo tot mn startgewicht!De eerste 10 waren er echt zo af..de rest moet ik moeite voor gaan doen denk. Maar vind het wel netjes nog maar 5. Hoe is het bij jullie?
weesje, je dame is super gegroeid zeg! en ja die prikjes echt zielig, wij moeten volgende week vrijdag. heb je wel iets in huis tegen eventuele koorst? vloeien, was bij met 4 weken al helemaal over, daarom verwachte ik ook al ongesteld te zijn geweest. gewicht, alles is eraf, ben zelf lichter dan voor mijn zwangerschap probeer het zo te houden en nog meer af te vallen, maar hou van te veel lekkere dingen. ga na de zomer wat strenger voor mezelf zijn!
Knip: Nee helaas nog niet genezen.. Stil staan doet z'n zeer.. Gevoel alsof alles van ondere eruit gaat vallen. Zitten heel voorzichtig maar gaat al beter. En lopen kleine stukjes. En nog steeds afscheiding. Morgen even bellen want ik kan ook nog steeds niet normaal naar de wc. -- Afvallen hier -14 kg nu. Dus netjes. Maar moet er nog 16 hoor. Dus ben nog even zoet. Natuurlijk ook weinig beweging nog. - Weesje mooi gegroeid dus! Super! Hopelijk drinkt ze snel uit de fles. Welke fles gebruik je?
Ja heb gelijk even paracetamol zetpillen in huis gehaald! Maar fijn zeg dat het bij jou al na 4wk over was..dacht ook wel snel eraf te zijn omdat het heeel weinig was..maar helaas werd het toch weer wat meer. Snap wel dat jij op je menstruatie zit te wachten, dan kan je eindelijk je spiraal plaatsen toch? Wat goed dat je al onder je startgewicht zit!je was ook niet veel aangekomen toch?en ik hou ook zo van lekkere dingen hoor haha mag ook wel eens toch..gaan we na de zomer samen wat strenger zijn
O zie nu jouw reactie mamalijntje.. De meeste kilos gaan vanzelf wel ja zodra je meer gaat bewegen. Maar -14 is ook al heel wat! Ja goed gegroeid is ze he!ben dr ook erg blij mee. Ik gebruik tommee tippee, speciale speen. Dat ging eerder ook goed. Avent heb ik ook geprobeerd maar doet ze ook niet en denk dat die ook te groot is.Denk ook dat ik niet teveel moet wisselen met spenen. Ik hoop maar dat het goedkomt..
Hey Dees wat leuk, ik ben zaterdag ook 1 jaar getrouwd, toevallig . Ik denk dat ik ook wel weer toe ben aan sex, ik droom er zelfs over hahah, nooit gedacht dat dat nog eens ging gebeuren. Ik vloei sinds 2 dagen niet meer, vond het vreselijk dat vloeien. Als ik ongesteld ben gebruik ik altijd tampons omdat ik het vreselijk vind als je het voelt lopen, maarja dat ging nu moeilijk een tampon gebruiken. Ben erg blij dat dat nu over is , nu wachten op m'n ongi, maar denk dat dat nog wel even duurt. Binnenkort maar ff langs de HA voor de minipil, zie een spiraaltje niet zo zitten eigenlijk. Adorable, hoe vreselijk ook die curretage, je bent straks wel van de pijn af, succes en sterkte!! Ik zit nog zo'n 6 kilo boven mijn startgewicht, dus straks flink actief bezig gaan en dan alle kilo's er weer af, daar ga ik voor Hebben jullie trouwens ook zo'n last van striae?? Ik heb het best erg (vind ik zelf) op mijn buik, een beetje in mijn zij en op mijn bovenbenen (binnen en buitenkant). Ik vind het echt zo afzichtelijk, snap niet dat mijn man mij nog aantrekkelijk vind, hij zegt dat hij het niet erg vind. Maar ik vind het wel erg, ben zoveel meer onzeker over mijn lichaam als voor mijn zwangerschap en was toen al onzeker . Ik durf echt niet meer in bikini, ik hoop dat het nog wat bijtrekt, maar heb er een hard hoofd in. Hier voor het eerst de kleine man op z'n eigen kamer gelegd, pff wat moeilijk zeg . Meneertje bleef huilen, zo zielig, maarja hij moet het toch leren. Hij sliep eindelijk, maar was net weer even aan het huilen. Maar hij mag ook zo weer eten dus zal hem zo gaan halen. Denk dat ik daarna lekker in bed tv ga kijken, de waargebeurde films zijn weer op tv jeeej, vind ik echt leuk om naar te kijken . Alvast een goede nacht gewenst voor iedereen!!
Fijn dat de kilos eraf gaan!! En zin in sex goed toch!!! Ja moeilijk he, Weer een nieuwe fase in hun eigen bed slapen. Hier heeft Yara de afgelopen twee nachten in haar eigen bedje geslapen maar vond het doodeng. We hebben gelukkig een camera! Maar zodra ze huilt haal ik haar eruit. Misschien ook omdat ze steeds weer buikpijn heb dat ik haar liever bij me heb. -- Hier gaat het weer knudde. Gisteren zo'n goede dag maar vandaag zit ze dus weer verstopt. Heeft nog maar 400 ml gedronken vandaan. En geeft behoorlijke mondjes terug. Meisje is weer opgetopt en verstopt grrrrrr. Morgen gelukkig naar de HA toe. We hebben ook maar een kiddyboard voor J gehaald. WIlde dat hij zelf ging lopen maar hij gaat gewoon op de straat zitten. Dus dan maar een board zodat hij mee kan rijden.
oww saskia zo herkenbaar! hier ook straie in mijn heupen, bovenbenen en buik. Ze zijn iets minder geworden maar nog steeds zichtbaar. mijn man zegt ook altijd ach hoort erbij en je bent nog steeds mn lekkere vrouw...maar zo voel ik het echt niet. Maar het ergste vind ik nog mn uitgelubberde buik pff ben ook zo snel afgevallen door de bv en nu heb ik gewoon vel te veel..zucht! ach komt wel goed.. Maar vind het nog wel wennen... hier gelukkig maar 1,5 week gevloeid met ks maken ze je netjes schoon waardoor vloeien ook minder is. Maar ook nog niet ongesteld.. We zullen het zien. Ga morgen wel bellen voor spiraaltje te laten zetten. mag over 2 weken. Want we willen niet nog een kindje erbij dus is dit voor ons de beste oplossing. Want door de pil heen zijn we al een x zwanger geraakt
Even iets anders.... iemand nog een leuk huisgenootje erbij?? Bekijk bijlage 166768 We hebben er nog 3 (de aller rechtse rode is al opgehaald)
Mamavan3 toch hebben jullie ook nog eens kittens gekregen van jullie poes??? Is echt een drukke boel bij jullie he! En Saskia hier heel veel vel. Klein beetje Straie maar vooral heel veel pigmentvlekken dit keer. Maar die buik komt bij mij nooit meer goed. Heb een mooie tankini gekocht.
Grappig! Das erg leuk zo samen 1 jaar getrouwd en kindjes in dezelfde maand! Hier geen kitten manlief is allergisch! 1 dag voor 18.00 uur anders is de volgende dag de 1ste
Waarom dat dees? Heb het nooit echt begrepen hoor. Maar ben na 6uur ongestelf geworden dus dan is het morgen de 1ste dag
Mamalijntje, Milan lag al wel in z'n eigen bedje maar dan op onze kamer. Sinds vandaag ligt hij dus ook op z'n eigen kamer. Heb hem om 21.00 uur gevoed in bed gelegd en gewoon niet meer gehoord. Ben er zo blij om, hopen dat hij het vannacht ook zo goed doet . Hier trouwens ook wel beetje overtollig vel, noem mezelf soms weleens een hangbuikzwijn hahah. Ik hoop dat als ik weer actief ga worden dat dat ook weer weg gaat, anders voor mij ook zeker een tankini. Die vind ik ook wel leuk hoor Hahha lekker eigenwijsje die zoon van je, maargoed de oplossing is gevonden Och och die arme Yara, ik hoop voor je dat er niks ernstigs is met haar darmpjes, succes met je HAbezoek morgen! Mama van 3, ja die mannen ook, volgens mij snappen ze niet hoe frustrerend voor ons vrouwen kan zijn als je je lichaam zó ziet veranderen. Hmm ja ik zit ergens toch nog te twijfelen over pil of spiraaltje. Mijn man en ik komen uit een ontzettend vruchtbare familie, zo is mijn moeder door de pil heen zwanger geraakt en een tante zelfs door een spiraaltje heen! Maargoed, de pil heeft bij mij altijd geholpen en ik zie ertegenop om hem er weer eruit te laten halen als we een tweede kindje willen, daarom neig ik toch meer naar de pil. Dees ja heel grappig, dezelfde dag getrouwd en ook nog in dezelfde maand een kindje dat kan haast geen toeval zijn Jeeeej Sammie eindelijk ongesteld!! Ga nu toch echt naar bed hoor hahah , ik blijf het maar uitstellen, straks lig ik nog niet in bed en is Milan al weer toe aan de volgende voeding haha