Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ik heb 1 streepje striae maar die is pas tijdens de bevalling gekomen.
    Mijn buik vindt ik zelf echt walgelijk! Veel te flubberig en hangt er ook echt te hangen! Voel me ontzettend dik. Hetzelfde heb ik met mijn borsten de linker heb ik striae en ze zijn niet meer stevig vind ik. Mijn man zelf vind het allemaal onzin en vind me mooi enzo. Miss zit het ook wel tussen onze oren.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Oww dat weet ik wel zeker sammie het zit ook tussen onze oren.. Je hormonen spelen hier ook een grote rol in. Weet je 9 van de 10 keer is na een paar maanden je flubberbuik ook wel weer weg. Was bij mn eerste zwangerschap ook zo. En je man blijft je mooi vinden( mag ik hopen) het hoort erbij hoe moeilijk we het vinden!! Maar ik heb er nu ook meer moeite mee hoor, bij mn zoon had ik geen 1 staie en nu best wel veel bleeegh!! En idd mn borten zijn net verlepte theezakjes....maar geloof me dat komt ook weer goed hoor!!

3. AHzondag

Denk het ook wel, maar toch het blijft lastig als die veranderingen met je lijf

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @Weesje: Ik zou toch niet te lang wachten om naar de HA of de gyn te gaan, bij mijn 1e had ik ook nergens last van, geen buikpijn, geen koorts alleen maar vloeien vloeien vloeien tot na 3maanden de hel los brak en ik vreselijk veel stolsels verloor en ik wel heeuuull erg dichtbij een bloedtransfusie kwam, er zat nog placenta vast... Laat je even nakijken, liefst zo snel mogenlijk, is niet normaal hoor dat je na 8weken nog steeds vloeit!

@lichaam: tsjaaa ik ben wel heel erg trots dat ik al mijn kilo's alweer kwijt ben en ik pas zelfs weer in mijn broeken die ik aan had voor de zwangerschap van Mikail!!! Maar heb wel veel straei en ook een hangbuikje, ma dat ga ik proberen weg te werken als k mag beginnen met buikspieroefeningen.

@mamalijntje: Arm meisje toch, zal voor jullie ook wel zwaar zijn als zij het zo moeilijk heeft!
    Haha dat op de straat gaan zitten van Jamie klinkt me wel heel bekend in de oren hahaha, Mikail flikt het ook steeds om lekker mee te gaan wandelen naar de winkel een paar straten verder en als we dan terug gaan en weigerd dan om te gaan lopen en gaat dus ook op de grond liggen, vaak gepaard met huilen en krijsen, Gister ging hij zo ver door dat ik uiteindelijk Davut op mijn buik had in de draagzak en mikail op mijn heup, omdat hij weigerde te gaan lopen en krijste de hele buurt bij elkaar!

xxx

5. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Even weggeweest gisteren en ik kan het nu al niet meer bijhouden hier.. hihihi.. wordt ook zoveel besproken.

Over je lichaam, ik vind mezelf ook walgelijk! heb echt niets om aan te trekken. DIe zwangerschapskleding zitten voor geen meter als je geen gevulde buik hebt en mijn gewone kleren kan ik nog niet aan vanwege die flubbel en blijkbaar is mijn kont ook nog mega geworden!!
    En die kilo's vliegen er bij mij ook niet af op een of andere manier, Was vorige zwangerschap ook zo. Ik ben er nu 14 aangekomen en er zijn er maar 6 vanzelf afgegaan, nu moet ik dus weer veel moeite doen voor de overige 7 en dan nog eens zeker 15 kilo om mijn eigen gewicht weer terug te krijgen dus ik heb nog veel werk aan de winkel!!

Wat een vies weertje trouwens.. baal ik wel van, dat wordt geen wandelen en weer tussen die 4 muren verblijven... jak

xx

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben weer terug op mijn startgewicht, ondertussen een 5 kilo er onder... maar wat haat ik mn glibberig lichaam... mn tieten hangen en mn buik hangt en mn straie zijn niet zooo erg, maar nog altijd zichtbaar... (had het ergst bij mijn eerste kindje) ik haat het echt heel erg... spiegel kijk ik enkel als ik kleren aanheb... daarbij heb ik sinds de bevalling een allergie of zo, en zit daardoor aan mn benen en armen in uitslag... lekker dus...

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik hoop ooit mijn buik weer normaal te krijgen. Heb met Jamie een navelbreuk gehad en ben daar aan geopereerd. Maar de chirurg heeft mijn buikspieren aan elkaar gedaan voor de stevigheid van de navel... Daardoor heb ik dus bovenin bijna geen spieren meer. Dus een mooie strakke buik zit er niet meer in helaas.

Maar alles op zijn tijd. Eerst maar eens pijnloos kunnen zitten.
    Wil vanmiddag proberen te autorijden.

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    We zijn weer terug.. Yara moet nu vandaag - morgen en zaterdag een klysma krijgen en een laxeer poeder door haar flesvoeding heen. Als ze maandag nog niet opknapt moeten we naar de kinderarts toe.

En jahoor de dokter wilde even dat ik ging liggen omdat ik nog steeds niet kan zitten.

Blijk ik weer een ontsteking te hebben en een aantal hechtingen zijn niet opgelost grrrrr... Dus aan de kuur en weer in de onhandige soda badjes... ( we hebben geen bad dus geeft leuke standjes)

Leuk hoor normaal bevallen bah...

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    er bestaat zo een badje om in de wc te hangen... helpt dat niet? je kan dat in elke gezondheidswinkel vinden...

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hoop dat yara en jij gauw beter zijn :( lijkt me sneu zo te sukkelen :(

11. AHzondag

Mamalijntje, wat een gedoe zeg! Hoop dat je snel geneest en dat yara ook weer vanzelf gaat poepen!

Nou net spiraaltje in laten zetten, deed echt zeer :( heb best eeb hoge pijngrens vind maar dit vond ik niet leuk haha.
    Maar ach ben nu 5 jaar beschermd dus had het er wel voor over.
    Na zes wekeb terug komen gaan ze nog even kijken en moet ik laten weten hoe het bevalt.

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zei ik toch dat het erg pijnlijk is :p

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie hoor idd van meerdere dat het pijnlijk is om te zetten maar idd 1x in de 5 jaar is het waard. Hopelijk gaat het goed bevallen. Moet hier nog zwaar piekeren wat ik ga doen.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik kan die badjes niet vinden nachtzon. Had al met een plastic zak geprobeerd maar die viel in de wc haha

15. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @mamalijntje.. hè bah, die knip blijft maar sukkelen he? Echt vervelend voor je! Ik hoop dat deze keer de ontsteking eruit zal gaan en dat je lekker mag gaan genezen!!

@sammie, wist niet dat dat pijn zou kunnen doen nee... dat verwacht je niet echt in ieder geval. Gelukkig zit er nu en ben je er voorlopig vanaf.

De verloskundige had met mij een nieuwe methode van een soort sterilisatie voor vrouwen besproken. Ze schijnen tegenwoordig gewoon vaginaal ene soort van spiraal in te brengen met 2 dopjes voor in je eileiders. DIt is dus geen operatie, kunnen ze gewoon in de beugels doen net als een spiraaltje. Is echter wel een definitieve oplossing want het spul gaat dan verkleven of zoiets. Heb me er nog niet helemaal in verdiept maar leek me wel een goede oplossing aangezien ons gezin zo compleet is. Eerst vond ik dat mijn man zich maar moest laten helpen, maar dat is dus weer een zwaardere operatie dan deze oplossing.

xxx

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    he sammie dat wilde ik nou juist niet lezen ik wilde morgen gaan bellen voor een afspraak... had je wel een pijnstilling genomen van te voren??

Verder erg druk hier vandaag geweest. Dames zijn goed gekeurd door kinderarts moesten voor controle in het ziekenhuis omdat ze te vroeg zijn geboren...

En morgen gaan we lekker naar Duitsland op vakantie..dus nog genoeg te doen vandaag;)

17. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Dat van de 1ste dag heb ik ook niet begrepen ik wist alleen dat het zo was had het ergens gelezen.

Vanacht weer een gevecht gehad, dame valt alleen in slaap op mijn schoot met als gevolg dat ze wakker schrikt als ze te snel over gaat.

B.t.w. bij de etos zijn de pampers in de aanbieding je krijgt er gelijk een leuk boekje bij.
    Ik had nog eens dubbel mazzel want heb kortingsbonnen waardoor ik uit eindelijk maar 30 euro betaald heb voor 4 pakken pampers en calendulan zalf.

18. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Adorable-o echt?!Zou er echt wat aan de hand zijn dan, weet wel dat het wat langer is dan normaal maar via internet zag ik staan bij 10 weken vloeien contact opnemen met arts.. Het is ook nog maar heel weinig hoor en bruinig..de placenta kwam ook wel moeilijk los na bevalling..maar dacht eigenlijk dat het vrijwel altijd gepaard ging met buikpijn en evt.koorts als er resten zijn achtergebleven. Maar misschien bel ik maar even met de HA dan. Of met verloskundige??Verloskundige kon je dacht ik tot 6 weken na bevalling maar bellen?

Mamalijntje jeetje wat een gedoe inderdaad! Hoop ook dat het snel geneest..en dat het met Yara ook snel beter gaat!

Sammie-het lijkt me ook wel pijnlijk ja zon spiraaltje plaatsen. Wel fijn dat je nu voor 5 jaar beschermd bent!Ik wil dat ook wel een keer gaan doen, maar dan als we zeker weten geen kinderwens meer hebben. Of dan laat manlief zich hoop ik steriliseren!

Hier geen striae gelukkig, 1 heel klein streepje aan de onderkant van mijn borsten. Verder niet, ben ik wel blij mee. Wel nog een buikje hoor, ben wel al met buikspieroefeningen begonnen dus hoop dat ik het wegkrijg.
    Jeeeey, vanmiddag heeft de kleine meid uit de fles gedronken!Hoera, ik was helemaal in feeststemming haha. Maakte me er echt zorgen om maar gelukkig na een weekje oefenen neemt ze hem weer, nu blijf ik echt elke dag een flesje geven!!

19. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    fijne vakantie mama van 3! Hoop dat het mooier weer wordt voor je!(of is het in duitsland al beter dan hier?)

Oo dees, dat heb ik ook gehad in het begin dat ze alleen maar op schoot in slaap viel. Pas als ze echt sliep kon ik haar wegleggen. Zijn periodes hoor, nu gaat het prima als ik zie dat ze moe wordt leg ik haar neer en valt ze in dr bedje in slaap..

20. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ik vind het op zich niet erg hoor maar 1 1/2 zitten terwijl je eigenlijk wil slapen maakt het wel lastig.

Deel Deze Pagina