Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    jaa snap het, zit je er zelf echt bij te knikkebollen..:( Hoop dat die fase snel over is voor je!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Dees, wij hadden dat ook met wesley en werd helemaal gek van, zat ik dan de hele avond met hem en uiteindelijk liet hem maar bij me liggen. toen wij de puckababy kochten is het overgegaan. ze missen dan een soort geborgenheid heb ik gelezen. alleen moet je die puckababy weer gaan afbouwen.
    hoop dat het snel over gaat.

jootje, wat jij zegt is idd mogelijk en ik denk dat ik zoiets ook zou laten doen, aangezien manlief zich echt niet wil laten helpen en anders als dit bevalt hou ik het spiraaltje gewoon.

weesje, fijn dat ze nu uit het flesje drinkt!
    moet gewoon even doorzetten soms al is het nog zo zielig en vervelend. Avent staat bij ons in de kast! mijn ventje kan zijn lippen er niet omheen krijgen. hier dus difrax en zou ook niet anders meer willen.

mama van 3, sorry voor het verhaal :( wilde dat ik beter nieuws had! maar ik belde mijn zus om te zeggen dat het geplaatst was en die zei deed geen pijn he! zij voelde er dus niks van. is dus per persoon heel verschillend.
    ik denk dat het vooral zeer deed omdat ik al buikpijn heb en dan die eendenbek er nog eens in, van het erin zetten voel je niks alleen die klem en eendenbek voel je.
    maar vond het wel waard.

nou vandaag een draagzak gekocht is wat makkelijker voor mij en ook als hij wat groter is voor manlief. heb van die lodgers en wesley ligt er niet lekker in. dus ga ze maar verkopen.
    had ook een minimonkey als hangmat gekocht past het ding niet in de box! wij hebben een dikke rand en nu is hij dus te kort :( ook maar verkopen.

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O balen sammie. Wij hadden die minimonkey ook maar vond het een stijf rot ding. Hebben nu een lodger maar nog niet gebruikt. En een chicco buikdrager.

4. AHzondag

wij hebben ook een chicco gekocht!

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Meisje wil vandaag maar niet in bed slapen.. Heeft een slaap op arm dag... Manlief wordt er even gek van..

We hebben een klysma gegeven en ook de poeder. Morgen weer. Kwam wel direct wat groene derrie uit.

We zijn ook maar weer om de 3 uur gaan voeden en kleinere flesjes. Want ze wil de flessen niet opdrinken.

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ff egoberichtje, heb wel alles gelezen...

Jolien is erg onrustig deze namiddag, is enkel maar aan het huilen, ik vermoed omdat ze over haar vermoeidheidspunt overheen is...
    manlief is ff bij haar, ik trok het even niet en dadelijk ga ik weer naar boven... ze heeft vandaag op de hele dag mss een uurtje geslapen al bij al... zal dus hopelijk wel een rustige nacht zijn...

hier ff fotootje met webcam... joliens eerste glimlach op foto...

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mooie meid hoor nachtzon! En balen he die onrustige dagen! Hopelijk morgen weer een betere dag!

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bwah, tis de eerste keer he...ben met haar in bad geweest en heeft nog een flesje gedronken en is dan in 2 min in slaap gevallen :D nu slaapt ze en ben ik bezig met de versieringen voor de taart die ik morgen voor haar doop maak. manlief ligt ook op bed :p

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O lekker zeg... Hier ook goed nieuws.. Drie luiers vol met poep!!! Helemaal blij mee..

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    yeay :D hier gaat het met haar poep ook de betere kant op :) obstipatie is niets, maar diarree ook niet hoor... dat ze maar lekker de middenweg vind...

ik ben vandaag voor de eerste keer uitgelopen :D heel mn rechterborst was kliedernat (dus mn tshirt) mag dus EINDELIJK voor de eerste keer borstdingetjes indoen (ben die naam ff kwijt) en die zitten er dan ook met reden :p

11. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Sammie, je hebt ook een extra stuk wat je bij de minimonkey kan kopen. Is eigenlijk voor als je een ronde box hebt, maar je kan hem denk ik ook wel voor een vierkante of rechtoekige box gebruiken.
    Ik heb ook een minimonkey en omdat mijn ouders een ronde box hebbe staan voor Milan heb ik dat extra stuk maar gekocht.
    Mijn zusje heeft ook een spiraaltje laten zetten en er veel pijn aan gehad, dat is ook wel 1 van de dingen die mij tegen houdt om zo'n ding te zetten en ik meer neig naar de minipil.
    Nog maar even goed over nadenken.

Mamlijntje, had ook al op je hyves gereageerd, maar ook nog even hier dan. Ik hoop voor je dat jij snel geneest. Jeeeee wat fijn dat ze 3 poepluiers gehad heeft!!!!!

Hier ook beter met de krampjes, Milan had vanochtend een flinke poepluier (heeft direct een stuk van de comode en aankleedkussen ondergepoept haha) en zonet alweer. Gelukkig helpt die infacol dus en misschien helpt het ook wel dat ik venkelthee drink, daar gaan we dus maar even meer door :)

Uhm ff denken. Ohw ja mama van 3 fijne vakantie in Duitsland.
    Nachtzon, dat is wel erg weinig slaap ja hahah. Hopen dat ze nu goed doorslaapt :) en wat een mooie glimlach heeft Jolien zeg :D

Uhm verder weet ik het even niet meer.
    Milan heeft het vannacht heel goed gedaan in zijn eigen kamertje vind ik. Ik heb hem om 23.30 de laatste voeding gegeven en hij kwam om 4.00 weer. Was nog wel vroeg, maar het is natuurlijk voor hem ook weer wennen zo alleen op een kamer en daarna kwam hij om 8.00. Maar ben echt super trots op hem.

Nu ligt hij weer lekker te slapen op zijn kamertje, vind het nog wel moeilijk als hij zo ligt te huilen, maarja het is voor een goed doel natuurlijk :)

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Nachtzon je bedoeld zoogcompressen :)

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja juist, die rare borst-ufo's :p

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!!

Hier een goede nacht gehad. Yara viel om 22:30 op mijn arm in slaap. Hebben toen haar bedje voorverward en daarna heerlijk erin gekropen.

We kwamen er alleen achter vanmorgen dat ze van 21:00 tot 04:30 zonder voeding heeft gedaan :$

Inmiddels zijn haar darmen behoorlijk geprikkeld. Ze huilt niet meer bij de scheetjes.. Ligt lekker in de box te ronken..

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Mama van 3 fijne vakantie beetje laat maar zag het net voorbij komen.

Ja denk dat het die geborgenheid is, het ging gister wel iets beter.

Gister kwamen wij erachter dat de luiers te klein waren geworden, want ze had werkelijk alles onder gepoept.
    Maar goed dat ik een maatje groter had mee genomen! ;)
    Zo mamalijntje das idd lang en ik vond 7 uurtjes al eng

16. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden,
    Hier opzich wel een goeie nacht achter de rug, Davut kreeg om 23.30 zijn laatste voeding en vieldaarna in slaap en werd vanmorge om 6uur weer wakker:D

Ben ook begonnen met kolven, zodat hij straks gewoon mamamelk kan drinken als ik de curettage krijg.

Even een vraagje voor de mama's die bv geven. Hoe is jullie kleintje overdag? kan ie lekker zelfstandig in de box blijven liggen of sleuren jullie um de hele dag mee? Davut kan overdag echt niet alleen liggen, hij slaapt alleen als ik hem vast heb, in de box gaat ie huilen en dat gaat zo de hele dag door, weet niet zo goed wat ik ermee moet doen, vind het zo zielig om hem te laten huilen en heb ook het idee dat het niet echt lijkt te helpen want hij huilt gewoon door tot dat ik hem pak.... Hoe gaan jullie hiermee om?

xxx

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Adorable; Het verschilt enorm per dag, af en toe heb ik ook dat hij de hele dag bij me wil zijn. Daarom ben ik wel enorm blij met mijn draagdoek, dan kan ik toch ook wel gewoon het huishouden e.d. doen. Heb je niet het idee dat het komt doordat hij dan plat ligt?? Dat hij eventueel last heeft van de voeding die weer omhoog komt? Laten huilen doe ik hier trouwens niet, raakt hij alleen maar meer overstuur van.

18. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere

19. AHzondag

ik geef ook bv, maar wesley wil ook niet in de box.
    heel even is het oke maar zodra ik me omdraai begint hij meteen.
    in zijn kinderwagenbak gaat het al wel beter. ik palk hem gewoon eruit en dan maar in de wipper of bij mij. heb je een voedingskussen? het schijnt dat als ze daarop in de box legt ze prettiger vinden, is het niet zo groot

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier wil Yara ook alleen maar op de arm de laatste dagen. Vind het niet erg. Makkelijk en praktisch is anders maar gaat wel weer over.

De wipper vind ze wel leuk voor eventjes en op het voedingskussen ook wel maar dat is echt maar voor 15 min.

Nu heerlijk in haar bedje maar ben vergeten de babyfoon aan te zetten dus geen idee of ze slaapt...

Deel Deze Pagina