Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jolien slaapt gewoon in de box, in haar eetstoel (die we plat kunnen leggen), in de relax en als niets meer helpt gewoon in de kinderwagen... al is ze de laatste twee dagen chagrijinger...

ze heeft vandaag geen prikjes gehad, wel controle, haar hoofdje is nu 37cm groot, ze weegt 4400g en is 52,5 cm groot :D van gewicht is ze op middelmaat, de grootte nog altijd een beetje te klein, maar ik vind het leuk zo :) verder doet ze het prima. Volgende keer in 2 weken krijgt ze haar eerste inenting (wel om te slikken)

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hmm dus dat gaat vanzelf een keertje over? Heb hem nu op mijn kussen gelegd en daar slaapt ie nu al 2uur, mja dat kan ik natuurlijk niet altijd gaan doen, vind het zowieso heel eng, ben zo bang dat hij zich draait en dan geen lucht meer krijgt door mijn kussen...
    Ben benieuwd hoe het bij mijn moeder zal gaan als zij hier bij de kids is en ik de curettage...

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Adorable wonderbaarlijk doen kinderen altijd andere dingen bij anderen.. Wij staan er elke keer verstelt van.

Maar lijkt een fase dat bij ons slapen! Ik merk dat Yara mij heel erg nodig heeft op dit moment. Ik geef er gewoon aan toe maar praktisch is het totaal niet. Ik hoop wel dat ze volgende week iets meer wil slapen in haar bed/box want dan ben ik weer alleen met onze draak en yara,

4. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Zijn echt fases ja, hier ook gehad hoor. Afgelopen week ging het erg goed, ik kan dr in de box leggen waar ze veel interesse heeft voor de lamp en de mobile, dat kan ze vaak wel een uurtje volhouden!dan wissel ik af met de doomoo-zitzak en kletsen op schoot tot ze moe wordt. Ze kan ook in slaap vallen in de box of waar dan ook als ik dr even laat huilen als ik zeker weet dat ze moe is. Dat hoefde ik eerder ook niet te proberen want raakte ze ook overstuur. Denk dat ze dan een sprongetje oid heeft..dan heeft ze een 'hangdag' noem ik het en kan wel een paar dagen zijn.
    Pff vandaag een regeldag, elk uur a 1,5 uur wil mw drinken en dus ook huilerig. Kwam dus weinig terecht van mn plannen vandaag..achja hoort erbij en geef me er maar aan over..meer kan ik niet doen toch;)
    ik zit nu nog even van de laatste zon te genieten nu ze slaapt:)

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik geef ook bv en Milan wil ook echt niet in de box. Heb mijn voedingskussen in de box liggen en als ik zijn mobile aanzet gaat het wel even tot het liedje afgelopen is en dan is hij het alweer zat.
    Ik de kinderwagenbak wil hij ook niet echt meer alleen al we hem erin leggen als hij al slaapt.

Heb hem nu op bed liggen maar hij wil nog niet echt slapen, ik laat hem wel huilen. Hoe zielig en vreselijk ik het ook vind om hem de hele tijd te horen huilen uiteindelijk valt hij vanzelf in slaap.

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Heeft iemand anders trouwens ook een nannycare? Die heb ik in zijn bedje liggen helemaal nu hij alleen op zijn kamer ligt.

7. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Wat is dat een nannycare?

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dees een nannycare doet het volgende:

De NannyCare neemt de beweging van de ademhaling van uw baby waar en waarschuwt u als de hartslag niet meer wordt waargenomen of te laag is.

Hier is de site, dan kan je er meer over vinden.

NannyCare – Het baby sensormatje
    Volgens mij vergoeden de meeste verzekeringen dat ding.
    Ik hoefde alleen het verzekerde en sofienummer van Milan door te geven en toen werd die gratis thuis gestuurd.

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @Sakia: ja dat stelde mijn CB ook al voor die nannycare, omdat manlief had aangegeven dat hij het wel heel eng vond dat hij zo snel ademhaalde en dat hij soms bijna stikt tijdens het voeden en dus gewoon een aantal seconden niet ademhaald, ma ik ga hem niet halen, lijkt me veel te veel gestress dan ga ik de hele tijd op dat ding letten of ie het nog wel deot etc. dus voor mij geen nannycare:p

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ohw nee daar heb ik gelemaal geen last van. Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij het doet.
    Het maakt in ieder geval veel lawaai als je je baby eruit haalt en die nannycare vergeet uit te zetten. Dus mocht het een keer gebeuren dat zijn ademhaling anders of niet goed is hoor je dat alarm door het hele huis hahaha :d

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik ga ook maar eens kijken of wij dat matje kunnen aanschaffen. Door Yara haar slechte start vind ik het doodeng... Stom eigelijk want bij Jamie maakte ik me nooit zorgen. Nu bij elke zucht (bewijzen van dan he)

--

Kom ik er toch net achter dat ik aambeien heb.... Godsamme... Had gelukkig al zalf gehaald omdat ik het vermoeden al had.. Dus inzalven die bende..

Blij als alles hersteld is.. Voel me net een kneusje zo :D

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja mamalijntje, ik laat Milan nu ook met een gerust hart op zijn eigen kamertje liggen terwijl wij beneden zitten.
    En ik ben en blijf een Nederlander, gratis is gratis hahah :D

Och jeej ook nog aambeien gaat fijn bij jou *Knuffel*. Gelukkig had je al voorzorgsmaatregelen genomen ;)

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Helaas wij krijgen het niet gratis maar wel iets om in overweging te nemen!

--

Yara heeft weer gepoept. Wel klaarwakker nu maar als ze maar aankomende nacht weer slaapt hoor je mij niet mopperen.

Manlief is rondjes door het huis met haar aan het lopen..

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb geen nannycare of angelcare, die dingen gaan vaak ook zonder reden af en ik heb echt geen zin in een hartstilstand snachts :D Ik heb de babyfoon in haar bed hangen en naast mijn bed staan met continue bewaking, zo kan ik haar zelf horen ademen :)

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen,

Hier tot half drie bezig geweest met Yara. Meisje had verschrikkelijke krampjes en alleen bij mama werd ze stil...

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Jeejte mamalijntje dat is toch geen doen voor jullie???!!!!

De rest ik lees wel mee, maar zijn lekker op vakantie dus zo af en toe op interenet;)

Dames hebben het vannacht super gedaan, werden om kwart over 2 wakker en toen weer om 7 uur..dus heerlijk getukt, zelfs in vreemd bed:)

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ook weer super nacht gehad :D 21 uur tot 3:30 en dan om 7:30 :D
    vandaag is de doop :D

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 heerlijk genieten van je vakantie!!! Vind het stoer hoor met drie kids!

Nachtzon klinkt als een goede nacht! Veel plezier met de doop vandaag!

--

Nee geen doen zo... Hoop echt dat ze snel opknapt. Leek gisteren zo goed te gaan totdat het 22:00 werd.. Toen was het nonstop huilen behalve bij mij op de arm..

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mamalijntje, wat naar... trek je het nog een beetje? Ik ben blij dat onze niet zoveel huilt al heeft ze het de laatste twee dagen enorm moeilijk mee om overdag te slapen... ze slaapt dan altijd maar 5 minuutjes, wordt weer wakker en huilt dan weer... en ik geraak dan al gefrustreerd...

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    veel plezier vandaag Nachtzon!!!

Deel Deze Pagina