Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    nachtzon, veel plezier vandaag en natuurlijk gefeliciteerd!!

Wij hebben ook goede nacht gehad. Meisje om half 12 fles en toen pas om 6.30 weer! Daarna nog geslapen tot 9.30 u en de jongens ook, dus het hele gezin heerlijk tot half 10 in bed gelegen!!

xxxx

2. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
  3. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
  4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mooie fotos!!!!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mooie foto's jootje en leuk die spekkies, heeft die van mij niet :(
    vindt dat juist zo leuk aan baby's!

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mooie foto's :D
    Hier is de doop en het feest voorbij :D was best leuk, maar ook ontzettend druk :D Jolien heeft bijna de hele viering geslapen :D

Taart was ook superlekker :D

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Fijn dat de doop geslaagd was nachtzon!!

Ahhhhh Jootje wat een mooie foto's!!!

Ah nee toch mamalijntje, ik heb zo met jullie te doen. Ik hoop echt dat het nu snel over gaat hoor. Dit kan toch niet zo??? Heeft ze niks met haar darmpjes dan? Of is dat allemaal goed?
    Ik hoop op een betere nacht vannacht.

Hier ook wel een goede nacht gehad. Had om 0.00uur de laatste voeding gegeven en daarna om 4.30 en toen om 8.30. Dus ben wel tevreden. Had liever gehad dat hij zijn ritme aanhield toen hij nog bij ons op de kamer lag toen gaf ik om 0.00 uu de laatste voeding en kwam hij om 6.00 uur. Maargoed het is al beter als de eerste nacht dat hij op zijn eigen kamer sliep.
    Komt vanzelf goed :)

Vandaag alweer een jaar getrouwd pff wat gaat de tijd snel.
    Ohw Jootje was jij vandaag ook niet een jaar getrouwd? Of ben ik nu in de war met iemand anders, ik weet het niet meer.
    In ieder geval GEFELICITEERD :D:D leuke dag gehad?
    Ik was blij dat de visite weg was pfff kan geen visite meer zien na al die kraamvisite :S

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Gefeliciteerd Saskia! Hebben jullie goed gevierd?:D

Fijn dat de doop zo'n succes was Nachtzon!!! Heb je foto's?:D

Aaaahw wat schattig Jootje! Echt super mooie foto's!

Zoo ik heb nu 360ml melk afgekolfd, hoeveel ml denken jullie dat ik nodig zal hebben om Davut 24uur mee te voeden?

Sinds ik het wiegje van Davut beneden in de box heb gezet slaapt hij echt super goed overdag!:D

xxx

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Adorable Yara krijgt fles maar die drinkt tussen de 550 - 700 op een dag. Zou zekers een litertje meegeven!!! ( reserve ook erbij)

Saskia nog van harte gefeliciteerd.

--

Yara heeft gisteren weer gepoept. Wat een rust komt er over het meisje heen maar het was gisteren goed mis. Heb de nacht en dag met een huilende en krijsende Yara gezeten.
    Pas om 22:00 knapte ze na haar poepluier op. Daarna lekker naar bed gegaan en om 03:45 kwam ze voor een fles. Helaas was ze klaarwakker tot 05:30. Nu weer eruit en ligt in de box.

Juffie gaat haar broer achteraan. Draait zich nu al op haar zij en vanaf haar buik op haar rug kleine dondersteen.. Hopelijk blijft de rest van haar ontwikkeling nog even voor wat het is.

10. AHzondag

Adorable, zou zeker een liter doen je weet nooit of hij ineens honger krijgt.
    Wesley drinkt 5x150ml dus 750ml.

Mamalijntje, zou toch maar gaan aandringen om naar een ka te gaan. Vindt wel dat ze erg last ervan heeft. Miss een oesteopaat heb van meerdere meiden gehoort dat het helpt.

Saskia en dees volgens mij nog gefeliciteerd! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Zijn wij allemaal getrouwd of niet?

Hier een super dag en nacht gehad.
    Wesley was gister zo'n makkelijk kind, lekker in de box gelegen enzo.
    Hj had zelfs zijn eerste middag dutje in bed gedaan!!
    Hij werd zoals gewoonlijk om half 10 heel moe om 10uur viel hij inslaap en om half 12uur heeft hij zijn laatste fles gehad, om half 6 kwam hij om zijn speen en toen werd hij pas weer om 8uur wakker voor de fles! Nu ligt hij lekker naast mij in bed te kijken en hij vind tijgertje helemaal leuk!!

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Thx voor de reacties, maar kan het kwaad dan als Davut 2of 3 flessen kv krijgt naast de bv, want ik ga dat zeker niet halen om nog 700ml af te kolven voor dinsdag ochtend!

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nee kan geen kwaad. Maar hij kan het heel erg vies vinden om dat te moeten gaan drinken! Maar komt vast goed.
    --

Wij hebben een heerlijke ochtend gehad. Yara had zichzelf op haar zij gedaan en lag heerlijk te slapen.

Daarna zijn de twee mannen en Yara wezen doushe en baderen.
    En we zijn een groot stuk ( 1 uur lopen) wezen lopen en ik zonder pijnstilling!!! Gaat echt een stuk beter met de knip. AB kuur slaat aan en de pijn is een stuk minder.

Nu ligt ze op bed en J ook dus alle rust in huis...

--

En Sammie ja we gaan morgen bellen voor een afspraak bij een Ostreopaat. Moest even zoeken maar in Schagen zit er eentje.

13. AHzondag

Mamalijntje, fijn dat ze nu lekker slapen en wat goed dat je knip beter aan voelt!
    je durft wel meteen een uur lopen.
    dus een oesteopaat had je overwogen, wie weet helpt het wel.

adorable, tuurlijk kan het geen kwaad dat je kv geeft. zou alleen dan klant en klare halen anders zit je met een heel pak en je het weggooien.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja Sammie vind het heerlijk om te wandelen. Ben nu drie dagen achter elkaar geweest maar vandaag zonder pijnstilling en tussenpause. Dus gaat echt goed.

En ik zat al aan een Osteopaat te denken maar moest manlief even overtuigen maar nu ik de website Zorg bij Moeder & kind - Osteomedica Gezondheidszorg :Osteomedica Gezondheidszorg gelezen heb van hun dan valt alles wel op z'n plek dus morgen bellen.

Straks koekjes bakken met mijn kleine grote draak.. Moet echt weer even 1 op 1 met Jamie.. Binkie heeft zijn mama gemist en andersom.

15. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Pfff had ik zostraks een heel verhaal getypt, druk ik per ongelijk met mijn muis op het kruisje.

Ff kort over dan:

Dank jullie wel voor de felicitaties.

Mamalijntje ik hoop dat de osteopaat en wat goed dat je zover kon lopen zonder pijn.

En was het dan toch Dees die gister ook een jaar getrouwd was??

Sammie ik ben dus wel getrouwd (nouja geregistreerd partnerschap, maar ach komt bijna op hetzelfde neer ;))

Dat was het geloof ik wel.

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik denk dat ik gevonden heb waarom ons mannetje zoveel huilt. Volgens mij heeft hij gewoon zuigbehoefte, heb net een speen gegeven en was gelijk stil. Nu ligt hij lekker te slapen, hopen dat de speen dan maar helpt :)

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dat kan heel erg goed. Yara sabbelt de hele dag door op dat ellendige ding. :D

--

Hier weer een huilende Yara, We mochten vandaag geen Klysma meer geven en hup weer geen ontlasting. Dus die huilt de boel bij elkaar. Zo zielig. Morgen belt de HA weer en wij bellen de Osteopaat. Moet nu maar eens stoppen met dat geklooi.

18. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Saskia: pff weet hoe goed dat is.. Met Timo hadden we hetzelfde die bleef maar huilen. Ten einde raad toen maar een speentje geprobeerd en sinds 2,5 week sliep hij al door.. En nu begonnen de dames ook onrustig te worden dus meteen 2 speentjes uitgekookt en jahoor dames sliepen ook meteen beter... Het is alleen soms zo vermoeiend dan ploppen ze de speen er continu uit en gaan weer huilen wat resulteert in wij telkens naar boven moeten lopen om het speentje te geven.. Maar sinds een paar dagen sabbelen ze wat meer op hun vuisjte/duim dus hoop stiekem dat ze dat gaan doen en de speen straks niet meer hoeven;)

Mamalijntje: jeetje zeg wat een ramp!!! Ik hoop zo dat jullie snel een oorzaak vinden voor dit probleem!! Want zo kunnen jullie toch ook niet volop genieten en wordt het echt sloopend voor jullie!! Hopelijk komt de osteopaat met een oplossing! Ik duim voor jullie!

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    @speen... onze meid neemt die al van dag 3... en enkel maar als ze echt moe is of honger heeft... en zodra ze slaapt laat ze m los :D
    wij hebben gisteren een DOLFIJNe dag in boudewijn seapark beleefd. En dolfijntjes van heeeeeeel dichtbij gezien en wat zijn die beestjes mooi!!!! (zijn sowieso mijn lievelingsdieren). Aangezien onze twee oudsten nog tot donderdag op kamp zijn (waaaat een rust thuis) hebben we mijn kleine zus meegedaan, ze is 7 jaar jong, en dus de tante van mijn zoon van 11 en mijn dochter van 8, alsook Jolien natuurlijk :D Jolien sliep de hele dag door en ook vannacht erg goed, van 20 uur tot 3 uur en dan tot 7 uur :D

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mamalijntje, ik hoop dat het gauw beter wordt...
    Jolien had ontzettend diarree, zoals jullie weten, ondertussen is het weer gestabiliseerd..gelukkig maar...

Deel Deze Pagina