hahah, wij hebben soms het idee dat we die speen op de een of andere manier moeten vastplakken, ze verliest hem ook vaker en huilt dan, ondertussen probeert ze hem zelf weer terug te steken, niet dat het erg lukt, maar ze duwt echt haar handje ertegen en houd haar mond eeeerg ver open
Wij deden bij de jongens altijd hun knuisjes ertegenaanleggen, meestal bleven ze dan wel zo liggen. Ons meisje lijkt het (nog) niet nodig te hebben.. ze heeft wel af en toe zuigbehoefte, maar met mijn pink kom ik een heel end en ze heeft het absoluut niet nodig om in slaap te komen, dus ik wil er eigenlijk ook (nog) niet aan beginnen... xx
Mikail heeft zijn speen vanaf dag 1 en Davut heeft hem dag 3 gekregen. Mikail had hem nodig vanwege erg veel zuigbehoefte en Davut houd ik er mee voor de gek Als hij honger heeft of als hij wil clusteren, dan duw ik gauw die speen erin, meestal spuugt ie hem dan zelf al snel weer eruit, om in slaap te komen heeft hij hem niet nodig ( daar heeft hij mama's borsten voor ) en als hij echt grote honger heeft of verdrietig is wil hij hem ook niet. Dus de speen heeft bij Davut niet zo'n grote rol vanacht wel een goeie nacht gehad, hij sliep om 0.00 en werd om 5.00 wakker voor een voeding en daarna ging mijn wekker 8.00 af Vandaag komt er iemand van het CB langs voor de gehoorscreening en vanavond komt mijn mama xxx
speen, wesley heeft hem vanaf dag 2. werd gek van dat gesabbel op zijn handje, wil dat liever niet. be veel te bang dat hij gaat duimen en dat is een hel om af te leren (heb het zelf meegemaakt) hij heeft zijn speentje echt voor de zuig behoefde en ja soms om in slaap te komen. maar als hij overstuur is dan wil hij hem echt niet hoor en met honger ook niet! adorable, lekker zo'n nacht! en spannend de3 gehoortest. morgen is je dag he, hoop dat alles goed verloopt en je snel naar huis kan. hier, gisteren zijn we eerst langs szus gegaan en even daar op visite geweest, toen belde schoonpa op of we daar kwamen chinezen met zijn alle dus hebben we daar lekker gegeten. Wesley was de hele tijd lief en vrolijk totdat het 9uur werd toen begon hij te huilen helemaal overstuur. thuis ook nog huilen tot half 11 en toen viel hij snikkend in slaap. vond het echt zo zielig. denk dat hij weer te veel prikkels heeft gehad en heel moe was. verder heeft hij tocht op zijn oogje kijk het even een paar dagen aan hoe het gaat met schoonmaken, maar als het niet minder wordt bel ik de dokter.
Joepiee Davut is geslaagd voor de gehoorscreening! Jep morgen is de dag... moet zeggen dat ik er dit keer niet tegenop zie, ma dat komt omdat ik nu weet dat ik er niks van zal meekrijgen door de narcose
Adorable jeee altijd fijn dat ze door de test komen en alvast sterkte voor morgen! -- Hier weer een klote dag.. Yara heeft nu weer twee dagen niet gepoept. Moeten dus weer een Klysma geven... Woensdag naar de Osteopaat en waarschijnlijk deze week ook naar de kinderarts...
oh gossie meissie toch dat klinkt helemaal niet leuk... maar mamalijntje, zou je dan niet ook eens een halve teelepel wortelsap er mee in doen gedurende 3 dagen? zolang ze dan wel kan poepen is dat beter niet? Jolien heeft zo wel even diarree gehad maar nu is het weer beter en heeft ze heel gewone poep... je moet gewoon in die fase er op letten dat ze goed drinkt...
Orgerm arm meisje toch! Idd goed laten drinken ivm uitdroging! Desnoods vingervoeden! Hier net een telefoontje van het zh gehad; ik moet een half uurtje eerder aanwezig zijn, want ik sta als 1e op de lijst van de OK, nu dus hopen dat ik voor de middag word gecuretteerd zodat ik snel weer naar huis mag
Ja of olie.. Maar die darmen zijn gewoon niet ok.. Als je eens ziet wat voor stinktroep eruit komt bij de Klysma. Groene stinkende drap. Denk echt dat er een knik ofzo in zit...
dat kan soms idd... maar groene troep is echt niet goed en olie is ook niet echt gezond, aangezien het de darmflora aangrijpt, naar het schijnt... Als de osteopaat niet kan helpen, dan probeer het eens met wortelsap, 3 daagjes... Liever diarree dan opstopping...Jolien is sindsdien ook veel verdraagzamer...
Jij ook nog gefeliciteerd saskia, ik was ook zaterdag 1 jaar getrouwd idd. Verder wel alles terug gelezen maar ben het al weer kwijt sorry. Hier van het weekend weer ruzie gehad met dominique, snachts niet willen slapen, ja bij mama. Dus 2 nachten zo in slaap gevallen met als gevolg doodop waardoor onze trouwdag niet echt iets om te vieren was. En die vent van mij kan de p krijgen met zijn blauwe ballen, schijtbak. Hij blijft dus vast houden wat de vk enzo gezegt heeft nou ja de helft want hij schijnt dus alleen gehoord te hebben dat het minimaal 6 weken duurt! Terwijl bij mij alles al genezen is heel mooi zelfs, en ik vloei niet meer maar blijkbaar is mijn mening daarover niet gegrond volgens hem. Kreeg zelfs een snauw dat ik niet moest zeuren, nou zal hem krijgen! Sorry klaagmodus weer uit! Oja nachtzon fijn dat je een mooie dag hebt gehad met de doop. Succes adorble met de curretage, was vandaag toch. Hoop dat alles voorspoedig gaat. O ja ik hoop dat het geknoei met yara snel over is en dat het niet al te ernstig blijkt te zijn! En dat ze snel weer beter is. Het leek even goed te gaan.
dees och meissie toch.. als het een troost is, mijn man is ook ff in "staking" hij heeft niet meer zin om dagelijks te vrijen nuja, hoop dat mn libido gauw een beetje gaat liggen,want t stoort mij ook al nu ff naar jolien kijken, ze heeft honger
dames toch wat een luxe Probleem.. Hier wil manlief maar ik kan niet.. ( duurt nog wel een weekje of drie) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel weer durf als het helemaal geheelt is. Ziet er al netjes uit. Klein littekende vanaf mijn bil naar binnen toe. Dees balen dat Dominique zo slecht slaapt.. Durf niet zo te slapen dus wij hebben nachten beneden gezeten. En straks als ze weer lekker in haar vel zit halen jullie dat wel weer in. Meisje uit logeren en jullie heerlijk dineren en vrijen! Komt vast goed hihi! En nee nachtzon ik durf geen wortelsap te geven.. Die darmen zijn echt niet ok. Mijn moedergevoel (oergevoel) zegt me dat er echt is mis is.
dan zeker alles laten controleren wat er te controleren valt meis!!! Mss voelt ze ook niet de drang om te poepen... of is de sluitspier op een bepaald punt gekneld of verzwakt... ik duim dat het toch nog in orde komt! xxx
nee idd anders heb je nog 10 gezonde vingers en mss een vibro of zo rondliggen... (ik heb toch een heel assortiment ergens onderin de kast...) wie heeft er nou een man nodig