Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank je dees.

Adorable alvast heel veel succes voor morgen.

Mamalijntje ik duim voor je dat ze vinden wat de oorzaak van de verstopping is! Heb echt zo met je te doen.

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hahaha das waar maar ik mis ook dat stukje intimiteit en dat is niet vervangbaar!:D

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

we hebben een nieuwe douche kop gekocht. met een grote die vast hangt en een kleine die je kan verschuiven. kan niet wachten om te gaan douche! lijkt zo leuk om met zijn drieeen te douche en nu kan dat!

verder is meneer behoorlijk van slag door gisteren, hij is om 21.00a21.30 gewoon helemaal op! hij ligt nu lekker boven op bed heeft zijn nacht fles al gehad en ben benieuwd wat hij gaat doen. ga vrijdag maar eens vragen bij het cb wat ik eraan kan doen of hoelang hij er last van kan hebben.
    ik wil ook de puckababy al afbouwen voordat hij over moet, hoop dat hij het kan miss is hij er nog niet aan toe en moeten we alsnog de mini kopen maar eerst eens proberen met een slaapzak.

Wesley krijgt nu laatste nacht fles je van friso en daar doet hij het goed op slaapt goed door enzo, maar straks met 4 maanden mogen ze die pap, wat ik mij dus afvraag moet dat of is dat gewoon weer een verkoopsdingetje? ik kan het niet allebei gaan geven en geef liever dit want hier doet hij het super op

4. AHzondag

mamalijntje, je gevoel zit er meestal heel dichtbij!

adorable, fijn dat je eerder kan en heel veel succes morgen.

Dees, miss kan je erover praten met hem waarom hij niet wil?
    miss vindt hij het gewoon eng of is hij bang dat het anders is geworden of voelt. en soms zijn de mannen even het gevoel kwijt. kan je hem niet verleiden met een solo spel?

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie vanaf 4 maanden zijn die darmpjes beter ontwikkeld en kan je gewoon die papjes geven.. Jamie vond het heerlijk. Heeft ook heel erg lang Pyjamapapje gedronken. Ideaal spul.

En hopelijk lukt het afbouwen. De mini gebruik je normaal voor het afbouwen omdat je daar ritsjes in hebt zitten voor de armpjes etc Maar misschien lukt het ook met een slaapzak en hoef je geen mini aan te schaffen.

--

Wij hebben echt een rotdag en nacht achter de rug. We zijn gisteren van 14:00 tot 23:30 bezig geweest met Yara en vannacht weer van 03:30 tot 05:45.

Hebben gisteren alles bij elkaar op zitten tellen en we denken nu te weten wat er aan de hand is. Denk ook wel dat de Osteopaat dit gaat bevestigen.

6. AHzondag

Mamalijntje, idd wat een rot nacht en dag! Wat denken jullie dat er aan de hand is?

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik vermoed het Kiss Syndroom met een ruflex. Als wij alles naast elkaar leggen komen we daar op uit.

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zeker voorleggen en alle symptomen duidelijk opschrijven... wat zit ik met je in, heb er vannacht enkele keren op moeten denken... hoop dat jullie gauw iets vinden!!!

9. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hij is bang dat hij me nog meer stukmaakt zijn zijn woorden.
    En verleiden heeft helaas nog geen effect

Hoop echt voor je dat het snel opgelost kan worden! Mamalijntje

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik hoop dat je gelijk hebt mamlijntje, dan kan er iets aan gedaan worden. Er is niets zo erg als dat je ergens last van hebt en je blijkt kerngezond te zijn.
    (ik bedoel dit natuurlijk positief, niet dat ik hoop dat ze "ongezond" is natuurlijk, dat je me niet verkeerd begrijpt)

Ik heb ook zo met je te doen, en ik al balen als Milan 's nachts maar 4,5 of 5 uur slaapt i.p.v. 6. Zoals jou dagen zijn mag ik zeker niet klagen. Nogmaals heeeel erg veel sterkte gewenst en hoop dat het gauw morgen is.

Sammie, het komt toch vaker voor bij baby's die te vroeg geboren zijn dat ze "last" kunnen hebben van te veel prikkels? Ik heb dat wel eens gelezen, ik hoop dat hij er niet te veel last van blijft houden, is voor jullie ook niet fijn.

Dees, wat klote dat jij zo graag wil maar je man niet, vaak hoor je het andersom. Succes en ik hoop dat hij zich snel bedenkt.

Hier ga ik de borstvoeding afbouwen, ik heb er gewoon geen puf meer voor. Aan de ene kant vind ik het erg jammer, want het is toch wel bijzonder, maar aan de andere kant moet ik gewoon aan mezelf gaan denken. En ik heb altijd gezegd, ik wil graag bv geven, maar ik moet er niet hemel en aarde voor bewegen of er zelf aan onderdoor gaan. Ik merk gewoon dat het nu te veel voor me word.

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    idd saskia, je moet doen waar je je goed bij voelt!

12. AHzondag

saskia, jij voelt wat het beste is voor en je kind. als jij niet meer kan dan is dat zo! milan zal er niet minder groot door worden

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja precies nachtzon dat vind ik ook.

Nee dat weet ik sammie, daarom ook mijn besluit.
    En de kv van tegenwoordig is ook wel erg goed gelukkig :)

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Saskia ik kan je niet meer als gelijk geven.. Ik ben geen borstvoedtype.. Vind er niks moois aan al had Yara echt een BVbaby kunnen zijn. Die is zo rustig met voeden. Maar idd aan jezelf denken enne KV worden ze ook groot van.

--

Meiden dank jullie wel. Het is te doen. We hebben met Jamie ook heel wat meegemaakt waardoor we ons verstand op 0 zetten en gewoon doorgaan. Yara heeft gelukkig ook goede nachten maar de laatste drie zijn slecht geweest.

Ze heeft wel gepoept zonder Klysma.. Kon wel janken van blijdschap.

Morgen om 12:30 bij de Osteopaat en donderdag naar de kinderarts.

Vind het heel erg spannend... Sta ook stijf van de spanning nu.

Maar heb vandaag mooi twee moedervlekken laten weghalen!! Auw dat doet zeer maar ben er erg blij mee!!!

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hoe doen ze dat? ik wil er ook twee weghalen en durf nie :(

16. AHzondag

ik heb er ook ooit is twee laten weghalen vond het ook geen pretje ondanks dat ik verdoving had.

mamalijntje, hoop echt dat osteopaat en ka iets kunnen betekenen.

17. AHzondag

groeit het haar van jullie kindjes ook zo hard?

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nachtzon ik heb ze weg laten snijden.. Ben zo benieuwd naar het eind resultaat. Eindelijk gedaan!!

Sammie nee hier groeit haar haar heel langzaam.

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Saskia je hebt gelijk ze worden ook groot met fv.
    Idd meestal is het andersom hahaha maar ik ben wel blij dat mijn libido weer terug is.

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dames, bericht van Adorable:

Hey meid, ik moet blijven in het ziekenhuis, tijdens de curretage zijn ze door mijn baarmoeder heengegaan per ongeluk en hebben ze mijn buik een klein stukje opengesneden om het bloed uit mijn buik te halen. Ook is mijn baarmoeder met mijn darmen verkleefd, maar daar hebben ze nu niets aan gedaan, als ik later tijdens mijn regels veel buikpijn ga krijgen dan gaan ze het losmaken met een kijkoperatie. Heb nu nog een infuus, blaassonde en ze hebben net de zuurstof er uit gehaald. Ik heb veel te lage bloeddruk en polsslag en mag absoluut niet uit bed vandaag. Morgen gaan ze kijken of ik naar huis kan of niet, maar dat ligt aan mijn bloeduitslagen, want ik heb veel bloed verloren. Ik ga nu weer slapen ben nog helemaal suf van de narkose...

Deel Deze Pagina