Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    mamalijntje succes vandaag bij de ka!!!

hier zijn ze nu 52 en 53 cm lang;)

wij gaan vandaag weer terug naar het koudekikkerlandje, aangezien het hier toch de hele dag gaat regenen...

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hier schijnt de zon!

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoi hoi,

Daar ben ik dan weer, Nachtzon nog bedankt voor het op de hoogte houden van de situatie:)

Even mijn verhaal:

Dinsdagochtend moest ik om 07.00 in het zh aanwezig zijn. De dag begon al eruuug goed....NIET DUS... manlief was weer eens niet wakker te krijgen en ben me van kwaadheid ma zelf omgaan kleden en stond op het punt om alleen te gaan vertrekken, komt manlief aangesjokt met de mededeling dat ie nog even gauw ging douche en daarna nog koffie wou, dus ik al pissig gezegt dat ie op moest schieten met zijn douche en dat ie die koffie ma in het zh pakte en anders zou ik wel alleen gaan en bleef hij ma thuis. Nou uiteindelijk toch gewacht tot hij klaar was met douche, en ik ondertussen mijn pilletjes aan het zoeke die ik vaginaal moest opsteken van te voren zodat de baarmoedermond wat soepeler zou worden voor de ingreep, ja je raad het al...de pilletjes waren weg en ik wist niet waarheen... ik weet 200% zeker dat ik ze in mijn portomonee had gedaan ma daar waren ze dus niet meer, dus de dag begon zo, geen pilletjes en veel te laat. zitten we eindelijk in de bus om kwart voor 7 moeten we plots overstappen omdat deze bus dus niet verder reed en de volgende bus kwam pas 10min later...ik dus helemaal gestressed het zh gebeld dat ik later zou zijn want ik was bang dat ze me anders niet meer zouden curetteren die dag en dat wilde ik dus niet. nou eenmaal aangekomen in het zh kreeg ik gauw nog 2 pilletjes om vaginaal op te steken en moest me gauw uitkleden en sieraden afdoen en kreeg een pilletje om te kalmeren. 10min later werd ik naar de OK gebracht en moest ik wachten tot de zaal gereed was. Intussen heeft een meid een infuus bij me aangesloten en ik werd naar de OK-zaal gereden. daar deden ze mijn zh-blousje half open en had het ijskoud en was helemaal aan het rillen, heb nog om een 2e deken gevraagd en die kreeg ik, opeens zegt de anesthesist van achter mij : " je gaat nu een branderig gevoel voelen in uw arm" en poef toen ging het licht al uit en was ik in diepe slaap. Ik weet nog heel vaag dat ik iemand aan mijn been voelde duwen om me wakker te krijgen en zag de klok op 15.00 ik werd toen naar mijn kamer gebracht, dit was dus niet de dagopname-afdeling.... ik viel weer in slaap en af en toe werd ik half wakker en viel direct weer in slaap, zo is dat ongeveer door gegaan tot een uur of 19.00. toen begon ik eindelijk een beetje bij te komen van de narcose. De arts kwam vertellen wat er nou was gebeurd, want ik mocht dus niet naar huis.... Ik lag aan de zuurstof, infuus en had een blaaskatheter. Hij vertelde dus dat ze tijdens de curettage met de curette door mijn baarmoeder geen zijn geprikt en mijn buik zich dus vulde met bloed, ze hebben toen gauw doormiddel van een kijkoperatie mijn buik schoongemaakt en kwamen er ook gelijk achter dat ik verklevingen heb tussen mijn baarmoeder en mijn darmen. waarschijnlijk van een eerdere infectie ofzo, ze hebben daar een stukje vanaf gehaald voor onderzoek ma hebben de rest gelaten zoals het was. Tijdens de ingreep zakte mijn hartslag ineens erg snel en de anesthesist heeft gauw iets toegedient zodat het weer normaal ging kloppen. ik had ook erg lang geslapen en zag lijkbleek door het bloedverlies. die dag hebben ze me goed in de gaten gehouden en mijn bloedruk was erg laag en mijn pols bleef ook erg laag, mijn zuurstof was ook veel te laag dus ik heb tot gistermiddag aan de zuurstof gezeten. savonds vonden ze het wat zorgwekkend dat mijn bloeddruk ma niet omhoog ging, dus heb ik laat in de avond nog 2zakken bloed bijgekregen en de zuurstof werd ook hoger gezet. de volgende dag was mijn bloedruk al flink omhoog gegaan door de transfusie, ma mijn pols bleef nog steeds erg laag. de zuustof hebben we langzaam afgebouwd en de katheter werd er ook uit gehaald. ze hebben me toen gewassen en toen moest ik wachten op de anesthesist of hij het goed vond als ik naar huis zou gaan. Ik kreeg groen licht, ma ik moest beloven om meteen terug te komen als ik ook ma meer pijn zou krijgen of koorts zou krijgen ofzo.
    Nu ben ik dus thuis, heb niet erg veel last van mijn wonden, ma heb wel veel pijn aan mijn buik en schouders door het gas wat ze in mijn buik hebben gedaan om mijn buik op te blazen voor de kijkoperatie. Ik verlies vaginaal ook bijna geen bloed meer dus ik denk dat de curetage wel goed is gegaan.
    Davut heeft 1dag fv gehad ma drinkt nu weer volop aan de borst. Mikail heeft mij erg gemist want hij blijft steeds bij mij en huilt steeds als ik ma 5min weg ben en heeft ook flink gehuild toen ik in het zh lag.

xxx

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    knuffie meis!!!

5. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere

Jeetje adorble. Rust maar goed uit dan ben je zo weer op de been

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

jeetje adorable wat een verhaal!
    gelukkig ben je nu weer thuis en geef je kindjes maar lekker veel aandacht.

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie wat heerlijk dat het goed gaat met slaapzak! Scheelt je ook weer 50 euro! En een boel werk om af te bouwen.

Mamavan3 heb diepe respect vooor jullie hoor... En een tweeling en ook nog eens op vakantie gaan.. Ben ik veel te gespannen voor. Ben echt mijn draai nog aan het zoeken met twee kids.

Adorable o meis toch wat heftig! Nu bijkomen en heerlijk genieten van je kids! Heel veel beterschap

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Vandaag een drukke dag gehad.. Vanmorgen moesten we om 9 uur in het ziekenhuis zijn. Zijn 45 minuten ondervraagd door een Co arts.. Ondertussen een huilende Jamie en Yara. Ruzie met manlief door alle spanning en geen stap verder.

Moeten met de forlax poeders 4 weken doorgaan. Volgens hun geen voedselallergie. Ondanks haar slechte huid, gillen en pukkels. Maar goed we staan onder controle. Komt er op neer dat het er bij hoort volgens hun.

Daarna kregen we nog kraamvistite.. Mijn werk. veel te laat waren we thuis dus moesten ze wachten. Kon mijn baas niet echt op prijs stellen geloof ik.

Daarna zijn we naar de dokter geweest. Hebben oogdruppels voor Yara haar ontstoken oogjes.
    Bij mij weer hechtingen van de knip :$ eruit laten halen. En er zitten er nog veel meer maar die zitten vast. Weer AB zalf mee.

--

Nu genoeg gezeur gehad... Nu vanaf hier alleen nog maar leuke berichtjes... Moet toch nog even genieten van mijn 7 weken verlof .

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    dankjewel meiden! xxx

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jeej Adorable wat een verhaal zeg, heftig hoor.
    Gelukkig ben je weer thuis, ik hoop dat je snel weer opknapt. Maar wel rustig aan doen hoor!!

Sammie, wat fijn dat het met de slaapzak ook goed gaat, scheelt weer :D

Mamalijntje, klagen mag best hoor, het is allemaal niet niks wat jullie meemaken toch?
    Kon je baas geen begrip opbrengen van waar je nu allemaal mee zit? Dat zou ik echt raar vinden, jij weet toch ook niet van tevoren dat die afspraak zo lang ging duren?

Hier een beetje onrustig dagje gehad, Milan was best veel aan het huilen. Hij heeft weer erg last van krampjes, maar hij slaapt nu gelukkig in z'n bedje. Hopen dat hij lekker blijft slapen, aangezien hij dat niet veel gedaan heeft vandaag.

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Balen van de krampjes Saskia! Maar hij slaapt dat is super! Hier hebben we Yara in de box liggen. Is eindelijk in slaap gevallen op de arm.

12. AHzondag

mamalijntje, volgens mij ben je meer op geschoten bij die osteopaat dan bij de ka. gelukkig slaapt ze nu.

saskia, kan best dat milan krampen heeft van de voeding zijn darmen moeten natuurlijk wel wennen.

hier ligt wesley vanaf 20.30 op bed en slaapt sinds 21.00uur.

hoe moet je die puckababy afbouwen eigenlijk? doe hem nou overdag en in de ochtend in de slaapzak.

mama van 3, weer lekker thui. heb leuke foto's gezien op hyves was het gezellig?

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pff hier ook drukke avond gehad, jolien heeft voor de eerste keer de hele tijd gehuild en wou enkel op mijn borst in slaap vallen, heb ze dan in haar tummytub gedaan en nog eens op mij laten liggen en dan kon ik ze eindelijk verhuizen naar haar bedje... pfff wat een avond, hopelijk is de nacht beter...

enneuh... ik vermoed dat ik een PD opdoe... mij gaat het helemaal niet meer goed, twijfel enorm aan mezelf, baal er van hoe ik er uit zie... en huil de halve dag... ik hoop dat het gewoon zo over gaat...
    sorry voor het klagen...

14. AHzondag

Wat is pd?

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Postnatale Depressie Sammie:)

@Nachtzon: lieverd zou je niet eens met de huisarts gaan praten dan?! Beter dat je er zo snel mogenlijk mee wordt geholpen anders kun je niet eens genieten van Jolien! Rustig aan meid, komt goed, ma zoek wel hulp als het echt niet beter wordt! Dikke knuf!

16. AHzondag

Nachtzon, is het niet een soort angst dat je alles goed wil doen omdat Jolien je laatste kind is? Je moet jezelf niet meteen een stempel op drukken bedoel ik niet verkeerd maar meer dat het miss logisch is dat je zo onzeker bent, en ga idd eerst met de ha praten. Miss lucht dat al op en kun je geholpen worden.
    Van mij ook een dikke knuffel en je kan alles zeggen en eruit gooien als je wil he!

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bwha, tis een beetje van alles... mijn schoonmoeder was altijd mijn beste vriendin, maar sinds de kleine er is zeurt ze de hele tijd door... ik doe het gewoon niet goed genoeg voor haar. Gisteren ook weer een giga confrontatie gehad... Ik heb Jolien echt niet de hele tijd in mn armen, maar als smoeder komt dan ben ik toevallig net aan het bv geven of drinken, of was ze aan t verversen of whatever... nu heeft ze de laatste 8 keer dat ik ze zag dat altijd weer doorgestoken dat ik de kleine teveel verwen en haar altijd vasthoud... hallo? hoe moet ik dan in godsnaam mijn heel huishouden doen en mijn strijk en dergelijke... dat gaat echt niet als je een baby de hele tijd vasthoud hoor... en plus dat ik nog eigenlijk best veel op de pc zit...
    Verder heeft ze al enkele kleertjes aan Jolien en ook aan mijn andere kinderen cadeau gedaan, maar zeurt dan altijd dat ze die NOOIT aanhebben (dat hebben ze dus wel, maar dan ziet we elkaar niet, dus ziet ze die kleren ook niet... en die van Jolien zijn nog veel te groot)
    Dan weer zeurt ze erover dat de speen (daar staat op "papa is the best" zo een wit/grijze nooit aan Jolien geef... Ewel, zij heeft een speen, die die ze al sinds haar geboorte gebruikt... eentje met een kersenbolletje ipv afgevlakt tuutje.. Ik ga echt niet elke dag een andere speen geven... pffffffff baal er gewoon ontzettend van dat zij dat niet zelf ziet. En gisteren stak ze weer door dat ik haar teveel verwen en heb ik haar gezegd dat dat helemaal niet zo is... en dan werd ze echt chagrijnig, duwde jolien terug in mn armen, stond op en ging in de keuken rommelen... pfff ik wou dadelijk naar huis gaan... achteraf negeerde ze me de hele tijd en toen ik echt kwaad begon te worden en echt door wou gaan kwam ze en verontschuldigde zich... wtf snap er nu niets niet meer van....

Gelukkig staat Steven wel aan mijn kant, maar zegt dat ik het me teveel aantrek... en ja, dat doe ik misschien, maar heb ik dan niet ook reden genoeg? Ik heb mijn andere twee kinderen helemaal alleen opgevoed, zonder hulp en zonder gezeik...Komaan, zo moeilijk zal dat laatste dan toch ook niet zijn??? grrr

Ik ga nu even naar Kind en Gezin bellen... ff over dat eten informeren... (achja, ook zo een punt waar schoonma zooooo ontzet over is... en jullie die dan ook nog allemaal zeiden dat dat idd erg veel is ;) werd me ff teveel, vandaar dat ik zo stil was :p ) en neen, dit is niet boos bedoeld :) ;)

sorry voor het gezeik...

18. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    klagen en zeuren mag hier best hoor nachtzon!Als het hier al niet mag waar dan wel!Snap je gevoel mbt je schoonmoeder, moeilijk hoor!Maar zelf had ze toch wel door dat ze fout zat als ze zich uitzichzelf al verontschuldigd.
    Heb hier ook wel eens een 'aanvaring'gehad met schoonma, die is ook van de generatie-niet teveel verwennen en zei toen ik haar oppakte: nou, ze geeft 1 kik en je pakt haar al op. Grrr..
    En logisch dat het je even teveel werd hoor, als je van alle kanten hoort dat 'je het niet goed doet' (want zo voelt dat dan) mbt het eten. Maar lijkt mij dat als Jolien dat nu gewend is je het moeilijk kan minderen toch?

Hier ook flink aan het balen, ben alweer een week aan het oefenen met de fles maar nee hoor. Elke keer weer een drama. Zat er gister echt ff doorheen en begon gewoon mee te huilen toen de kleine weer zo kwaad werd bij aanbieden van de fles. Pff wat is dat frustrerend zeg..morgen dus maar niet weg, had een feest maar ga dr niet wegbrengen als ze niet uit de fles drinkt en dus honger moet lijden. Dan zit ik ook niet lekker daar. Baal er wel flink van :(
    Snap het ook niet want op de een op andere dag nam ze hem niet meer. Straks moeten we gaan zitten klooien met lepeltjes of een beker als ik aan het werk ben of weg ben zie het al helemaal voor me. En dan natuurlijk ook tot minimaal 6mnd BV geven. Bah als ik dit van te voren had geweten...

*klaagmodus uit*

Verder doet ze het wel prima hoor, de kleine meid. Als ze de borst krijgt is ze weer zeer tevreden. Slapen gaat ook heel goed en ze is een vrolijke meid aan het worden, lekker veel aan het lachen en kan ook een half uur naar haar knuffels liggen kijken in de box waar ik dan weer erg van kan genieten :D

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb deze morgen naar kind en gezin gebeld, ze krijgt idd teveel en ik moet proberen of ze met 180ml (dus 200ml melk) genoeg zal hebben, nadat ze ook aan de borst gedronken heeft. Ik heb ze dus daarnet aangelegd, alles laten drinken en dan laten wachten... ooooh wat was madam chagrijnig, ze spuwde haar tuut letterlijk een meter door het bed... :) maar kheb volgehouden, na een goed kwartier pas 180ml aangeboden en wat blijkt :) mevr laat er zelf nog 50 in :) hihi
    we zijn dus aardig op weg :)

whooei, kvoel me al pakken beter nu ik ook eens naar kind en gezin mijn hartje kon luchten ;)

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik denk inderdaad dat Milan gewoon aan de kv moet wennen, maar frustrerend is het wel dat je gewoon niks kan doen terwijl je weet dat je kindje pijn heeft.
    Vanochtend echt een flinke poepluier dus is hij ook weer wat kwijt :)
    Vandaag is hij ook weer zo huilerig, ik weet gewoon niet meer wat er aan de hand is :(

Vannacht echt een klote nacht gehad, Milan om 23.45 gevoed en hij kwam alweer om 3.30 pfff. Gelukkig heeft hij daarna nog wel geslapen tot 7.45 maar daarna had meneertje er genoeg van om 9.00 uur. Dus ben er maar uitgegaan, ben nu doodmoe maargoed het is even niet anders.

Nachtzon, fijn dat je je hart hebt kunnen luchten bij kind en gezin. Ik hoop dat je je nu wat zekerder voelt en je mag hier best klagen hoor, doen we allemaal toch wel een beetje ;)

Deel Deze Pagina