@Saskia; is het direct na een voeding dat hij zo huilerig is?? Bij Kian is dat vaak wel zo, vaak komt er dan na een paar uren nog opeens een boer er uit (kost altijd erg veel moeite om hem te laten boeren), kan dat het niet zijn?
zo ik heb jullie ook weer gevonden en heb even flink bij moeten lezen! sex, hadden wij na 4 weken al, was toen ook helemaal gestopt met vloeien maar als het eerder was gestopt hadden we al eerder sex gehad denk ik. we waren allebei heel nieuwsgierig hoe het nu zou voelen en of het anders was. maar gelukkig is alles hetzelfde gebleven dees, ik heb ook zo'n man die eerst niet wilde kijken, maar uiteindleijk is hij blij geweest dat hij wel gekeken heeft en ja de ene man kan het wat makkelijker verwerken en de andere man niet. geef het wat tijd en wanneer jij weer wil dan wil hij ook vast wel weer. mamalijntje, wat sneu dat de kleine meid zo'n last heeft. hoop echt dat het snel aanslaat het eten. saskia, miss zit er idd een boer dwars of heeft hij gewoon moeite met het verwerken. mooie foto's meiden!! jullie mogen trots zijn op jullie mooie kindjes.. ben hardstikke moe ineens, ben de hele dag al aan het wassen opvouwen en morgen moet ik ook nog twee manden strijken bah! wesley heeft steeds om de 3uur honger, dus we gaan over op de 150ml, we hebben hem even gewogen samen met mij en hij kwam uit op 4,2kilo! meneer gaat echt hard nu.
Hij huilt, na de voeding, maar ook als hij net een uurtje geslapen heeft ofzo dan gilt hij het ineens uit. Ik denk dat hij ergens pijn heeft ofzo, maar ik weet niet waar. Ik vind het zo ontzettend moeilijk. Soms wil hij bij mij zijn en soms alleen bij mijn man. Dan wil hij ook alleen de pink van mijn man en die van mij helemaal niet. Echt zo frustrerend Ohw en hij krijgt borstvoeding, dus dat moet toch makkelijk te verwerken zijn voor hem of niet? Aangezien dat veel lichter is als flesvoeding.
saskia, draag je kleine eens meer met zijn buik naar onder, dat helpt ook ontzettend tegen krampen...
KLinkt als krampjes Saskia -- Dame ligt alweer een poos te slapen.. Slapen jullie kleintjes ook zoveel overdag? Hopelijk gaan we nu eens een goede nacht tegemoet.
Ja nachtzon die houding kennen we, maar dat helpt ook niet altijd. Mijn man is het nu aan het uitproberen. Als we hem verschonen is hij rustig, maar zodra hij beneden komt begint hij weer te jengelen. Vervelend dat ze dan nog niet kunnen praten en zeggen wat er is
Mamalijntje, als Milan een goede dag heeft slaapt hij ook veel overdag na de voedingen valt hij in slaap en dan word hij na 3 a 4 uur wakker voor de volgende voeding. Hmm misschien zijn het dan inderdaad wel gewoon krampjes, zielig hoor
gebruik je iets tegen de krampen saskia? je ook iets dat abc dophilus poeder heet en dat is met kruiden enzo. mijn zus gebruikte dat en het werkte echt heel goed. kan me voorstellen dat je niks wil gebruiken. ik ga bij ons volgende kindje eerst dit proberen, mijn portomonee vindt infacol niet zo leuk.
Nee ik gebruik niks tegen de krampjes, omdat ik niet wist dat het krampjes waren en ik niet weet/ wist wat je ertegen kon gebruiken. Hmm misschien toch nog maar even wat ophalen anders.
je hebt ook cinababy en infacol. alleen van al die middeltjes is het niet bewezen dat het echt werkt, maar ik merkte bij wesley echt verschil en een ander heeft dat weer met cinababy. ik heb een discussie met mijn man, wesley heeft naar mijn idee een voorkeurshouding naar links en wil kijken of we naar een oesteopaat kunnen, maar meneer vindt mij weer overbezorgd en wacht liever de afspraak bij het cb af, pff wat moeilijk als je daar zo verschillend in bent!
Wij gebruiken nu ook infacol.. Dure troep maar helpt iets.. Bij Jamie hebben we cinababy gebruikt.. Die mag je meer toe dienen.
bij de ene baby helpt het wel en bij de andere niet. maar er komt een tijd dat je niks meer nodig hebt
Pff hier zijn de dames ook erg onrustig allebei alleen maar huilen, geen idee wat er is..zewillen echt alleen maar op sxhoot liggen...mja kleine man is jarig en wil ook zijn aandacht wat terrecht is!! En wat is hrt moeilijk we hadden van te voren afgesproken om de dames niet door andere te laten dragen of op schoot. Ook voor timo dat alle aandacht naar hem gaat. Maar dan zijn mn ouders er en begint fleur te huilen indebox en voor dat wij het door hebben heeft ze haar er al uit gehaald...arggggg!!!'maar we vinden het beide zo moeilijk om er wat van te zeggen!! En het was dus tijd voor de fles dus mijn man vraagt dan maar wil jij dw fles geven zegt ze: ja mag dat niet! Alsof het een attractie is. Laatst ook werden ze boos omdat ze niet langs konden komenomdat ik het even rustig aan wilde doenmet de kids en waren ze echt pissed en was het van nou dan zien we de dames wel een andere keer, lijkt nu net alsof ze alleen maar voor hun komen. Ik word er zo moe vanmaar kan het niet verwoorden naar huntoe wat het nog moeilijker maakt... Sorry voor het verhaal moest het even kwijt! Klaagmodus uit!! Nachtzon: wat een mooie blik zrg!!! Dees; mooie meid hoor!! En bekend pakje wij hebben hem ook
Ja dat pakje is favo bij heel veel mensen! Haha Hier gebruik ik nog niks tegen krampjes, wil even aankijken of ze rustiger gaat drinken dat ze er dan nog last van heeft dus gebruik nu een avent flesje i.p.v. Difrax tot nu toe drinkt ze er wel rustiger op en tot nu toe ook geen krampjes. Trouwens hebben jullie ook gehuilt toen de kleine de hielprik kreeg? Ik wel vond het zo zielig!
Ben net maar even naar de etos gereden en infacol opgehaald. Hoop dat het werkt . In ieder geval bedankt voor jullie meedenken en tips. Mama van 3 ik snap wat je bedoeld, wij willen dat ook niet dat iedereen Milan maar te pas en te onpas oppakt. Vervelend dat ze daar geen begrip voor hebben. En jou niet begrijpen als je zegt dat je het rustig aan wilt doen.
Mama van 3, wij willen ook niet dat wesley zonder te vragen opgepakt wordt. En iedereen weet dat wel en doet het ook niet. Kan ook heel boos worden dan! Gewoon zeggen hoor want jij zit ermee! Saskia, hoop dat het een beetje werkt die infacol! Heb babyboom opgenomen zitten we nu te kijken en sommige dingen zijn zo herkenbaar. Wesley is al de hele avond wakker en wil alleen maar tv kijken :s
Hier weer tot 1 uur bezig geweest, Dama kan maar niet poepen. Wel was ze pas om half zes wakker.. Straks even de ha bellen.
mamalijntje, je kan dat voorzichtig met een thermometer doen, alsof je koorts meet en zachtjes naar links en rechts duwen, dan komt alles er uit Jolien kreeg de hielprik in haar hand, ze hebben ondertussen meer bloed nodig dan vroeger, daarom doen ze het dadelijk in het handje... ze dronk aan de borst en dronk plots veel vlugger maar huilde niet Hier enkele dagen nauwelijks de borst gegeven, maar nu wordt ik depressief, ben dus voortdurend aan het huilen omdat ik niet bv kon geven... ik heb dus nog eens de oorlog aan de bv verklaard en zal vandaag proberen om alle 2 uur af te kolven... en dit voor de rest van de week... tot ik weer VOLOP melk heb... Vannacht had ik maar 15 ml na een half uur kolven :'(