saskia, fijn dat de difrax wel werkt. milan is gewoon een snelle drinker als hij er maar geen 5min over gaat doen. ik moest juist niet kloven, weet niet of er een verschil in zit als bv hebt gegeven of geen bv geeft en dan stuwing hebt. heb je wel een strakke bh aan? zo min mogelijk eraan zitten he want anders stimuleer je het weer. een meeting lijkt me leuk! mamalijntje, volgens mij yara alles aan het inhalen! lekker dat ze nu poept en lekker rustig is. denk je dat het door de osteopaat komt? hier ligt Wesley lekker op bed. wil hem eigenlijk niet meer oberdag in de puckababy doen maar meneer heeft gisteren xzijn slaapzakje onder geplast! en 3 aankleedkussen er lagen er 2 in de was en nu was ik er echt doorheen haha. gelukkig heb ik nu weer alles schoon. wat ik raar vindt wesley plaste nooit wanneer zijn luier uit gaat, maar nu wel steeds een washandje vangt het niet op het is zoveel. hoe doen jullie dat? volgens mij zijn we ook een paar meiden verloren, heb al een tijdje niks van jootje en babyhope gehoord.
Ja echt een wereld van verschil hoor! Ze komt helemaal tot rust. Drinkt haar flesjes op haar dooie gemak maar wel hongerig! Dat hebben we nog niet meegemaakt. Wel is ze heel veel wakker maar vind het niet erg. Als ze maar slaapt in de nacht. Dat ritme komt wel. --
Vervelend he dat plassen. Jongens plassen altijd de boel onder. Ik had bij Jamie altijd een hydrofielluier erop liggen haha.. Anders zat zelfs het plafon onder. Nu hebben we juist met een meid steeds de onderkant helemaal zeiknat.. Erg leuk (not) -- En ja ik vermoet echt door de Osteopaat dat ze opgeknapt is.
Hoi hoi, Jullie zijn me niet "verloren"hoor..hihi.. heb even hele drukke tijd momenteel. 2 drukke peuters, de kleine Noelle, en mijn zus die momenteel in een kleine crisis zit en tijdelijk bij mijn ouders woont met haar kinderen. Ik wil er voor haar zijn en dus lukt het me niet altijd om hier te komen. En vanaf 19 uur heeft noëlle huilbuitjes en dus loop ik steeds met haar op mijn arm. Verder doet ze het wel heel erg goed overigens!! Ze was bij de wijk afgelopen week 54 cm (bovengemiddeld) en 4160 gram (ook bovengemiddeld) een flinke meid dus. Ik heb nog niets teruggelezen, probeer dat snel te doen.. xxxxx
Even snel wat over de 123 speen. Die had ik bij de jongens toen ook gekocht, maar ben daar snel weer vanaf gestapt. er zitten in die speen 2 kleine gaatjes, maar bij ons gebeurde het dus iedere keer weer na 2 keer gebruiken dat er een scheurtje kwam tussen de 2 gaatjes en dus een megagroot gat ontstond.. Misschien wel iets om in de gaten te houden dus... kan zijn dat ze ineens heel veel drinken binnenkrijgen!! xxxx
mijn dochter van 8 ligt in het ziekenhuis... ze heeft een herpes zona, een virusinfectie door het windpokken virus... ze zal waarschijnlijk een weekje moeten blijven, aangezien het virus op haar oog geslagen is en zij intraveneus behandelt moet worden...
jootje dat heb ik ook en heb ergens gelezen dat hoort. maar hij gaat zoiezo te snel, ligt nu in de kast haha
nachtzon heel veel sterkte en beterschap met je dochter Jootje: heftig in een keer 3 kids! Sterkte met je zus. en begrijpelijk dat je voor haar er wilt zijn!! Jij ook zin in een meeting? Of zie je het niet zitten met 3 kids?
Jootje kan me voorstellen dat je druk bent! Vanaf morgen ben ik hier ook minder want dan gaat manlief weer volop onregelmatige diensten draaien en ben ik alleen met twee draakjes. Maar netjes hoor! Ze loopt ongeveer net als mijn meisje 123 speen hoort een scheurtje in te zitten,, Dat is stand 3 Maar deze speen werkt het beste als je verdikte voeding hebt zoals de Omneo of als ze weinig zuigkracht hebben. Nachtzon is het besmettelijk?? Heel veel beterschap voor je dochter en sterkte!
bij wesley gaat stand 1 ook echt te snel. ik snap alleen de werking niet in combi met die ring. stand 1 onder de neus en moet je die ring ook op 1 vast draaien ofzo? en dan de fles draaien om sneller te gaan maar dan blijft die ring toch gewoon zitten? of moet je die ook los draaien en op die stand zetten? snap je hem nog haha
Nee je draait de hele fles. Daardoor komt II of III onder het neusje. Voorheen dachten wij ook altijd dat we de speen moesten draaien en elke keer de hele fles uit elkaar moesten halen. Maar als de 1 in het middel van de fles zit bij het neusje kan je de gehele fles tijdens het drinken draaien.
ja, is besmettelijk, maar vooral gevaarlijk voor haar ogen... en besmettelijk enkel door huidcontact...
die van ons stikte zowat met die 123 speen omdat er dus na 2 dagen ineens heel veel voeding doorheen kon! Heb het nu ook niet nodig trouwens... Nachtzon: Beterschap, dat is ook nogal wat zeg!! xxxx
ik heb ff gegoogeld... het is dus Gordelroos wat ze heeft en in het oog kan het tot verblinding leiden... waarom kunnen die fucking dokters nooit duidelijk zijn... (en schrijven?!?) ik ga slapen, jolien ligt in bed, manlief moet er om 4 uur uit... (nog 3 dagen dan heeft ie verlof )
Óww goed oppassen met Jolien dan Nachtzon. Gordelroos is best gevaarlijk volgens mij voor baby's!! En inderdaad via huidcontact erg besmettelijk!! Heel veel sterkte en hopelijk mag ju,llie meisje snel weer naar huis!!
Nachtzon, hoop dat ze er snel bij zijn en dat er geen schade komt aan haar ogen. Weltruste alvast! Pff wesley heeft echt een huil dag vanochtend was hij zo vrolijk maar na zijn slaapje is hij alleen maar aan het huilen geweest hij heeft over de hele dag denk ik 3uur geslapen hij is doodop en zit al een uur boven om hem in slaap te krijgen.
Heel even snel en dan duik ik mijn bed in. Nachtzon ik wil je veel sterkte wensen met je dochter, ik hoop dat ze snel weer thuis is en beter. Morgen zal ik ff naar de rest kijken. Ohw is er trouwens niet ergen een centraal punt voor iedereen dat we daar afspreken?
als Jolien het gevangen heeft krijgt ze enkel wind of waterpokken, wat ik persoonlijk niet erg vind (hoe vroeger hoe liever, aangezien ze dan niet goed krabben kunnen en ook nog niet beseffen wat er scheelt... Mijn zoon was 6 maanden oud) wel liever dat ze nog een 4 maandjes wacht daarmee
Nachtzon: hoe gaat het met je dochter? En hoe Doet Jolien het met de nieuwe vorm van voeden?? Mamalijntje: hoe gaat het met Yara? En natuurlijk met het poepen??!! Saskia: hoe gaat het met afbouwen van de voedingen? Adorable: hoe gaat het met jou?? Beetje hersteld van de curratage? Gaan ze nog iets aan de verklevingen doen? Dees: al gezwommen? Ben benieuwd hoe je het vondt!! Hier was klusjes in huis gedaan met manlief. Zijn we niet meer aan toegekomen na de verhuizing/verbouwing en komst tweeling. Dus veel schilderijen opgehangen, geverfd en nu de buitenkant van het huis schuren en verven... Maar gaat best langzaam omdat we telkens 3 kinderen om ons heen hebben.. Even trots showen!! Eindelijk de borduur werken af voor de dames! Bekijk bijlage 169573