Wat een mooie borduurwerken!!! Nachtzon: Mij is ooit verteld dat als babietjes waterpokken krijgen voor het eerste jaar ze die gewoon nog een keer krijgen... xxx
Wow vind ze ook erg mooi mamavan3! En denk dat je mij bedoelde van het zwemmen,we zijn nog niet gweest.as zondag gaan we Heb je ook hyves mamavan3?de rest heb ik volgens mij wel?Als je me ook via hyves wilt volgen kan je me pb-en Hier drinkt de kleine nog steeds niet uit de fles..Ze speelt soms wel wat met de speen en neemt dan soms 2kleine slokjes als ze in een goede bui is.hopelijk het begin van meer. As woensdag ga ik wel met mn mannetje naar de bios, dit lukt hopelijk tussen 2 voedingen in..anders moet schoonma de fles probren te geven. Ik moet er echt even tussenuit. Goedenacht allemaal!
YEAY Jolien heeft 8,5 uur aan een stuk doorgeslapen Ik ben nu muffins voor mn meisje aan het maken zal ze blij zijn in haar isolatiekamer
Hier even een kort berichtje.. Heb mijn handen vol. Manlief is werken en uitgerekend nu is Yara heel onrustig. Slaapt slecht en alleen op de arm.. Baal als een stekker. Krijgt ook teveel voeding ( over de 800 ml) Waardoor we dus nu tijd ertussen moeten gaan rekken. Best lastig.
Oww wat balen mamalijntje!!! Enig idee hoe dit komt dat ze weer onrustig is? Misschien die osteapaat weer bellen??? Hier krijgen de dames vanavond hun eertse prikjes... Ben zo benieuwd hoe hun er op reageren. Timon had er nooit zo heel erg last van... Hier drinken de dames nu 5 x 150 ml dus ook 800 ml drinken. Bij sommige flessen laten ze soms nog wel wat staan. Maar we bieden dit gewoon aan en wat ze laten staan is dat ook goed.
spannend de eerste prikjes mamavan3! Hier heeft ze er geen last van gehad, alleen tijdens de prik zelf natuurlijk even huilen..zielig maar tis nodig he. Pff hier ook vor het eerst sinds lange tijd een onrustige dag (gister) en nacht gehad, vanacht kwam ze om 2 uur, 3u en 4u!!(voeding alleen gegeven om 2u en 4u) en toen weer om 7uur en half 9 (voeding alleen gegeven om 7uur)..en ze doet overdag hele korte slaapjes van een half uur a 3 kwartier. Ben dit echt niet gewend en hakt er dus echt even in. Misschien een sprongetje denk ik, vermoeiend hoor..ook voor haarzelf lijkt me. Hoop dat het snel voorbij is!
mamavan3 heel veel succes en sterkte straks! Je meiden drinken flink maar zijn ook een paar weekjes ouder dan Yara vandaar dat ik 800 ml erg veel vind ( was zelfs 850) Jootje jee ja kan me voorstellen dat dat er in hakt! Hopelijk eenmalig voor je en kan je weer bijslapen -- Ja wil ook terug naar de Osteopaat maar deze is met vakantie maar mocht in nood mailen dus vanmorgen gedaan. Nu ligt ze op bed. Kwam erachter dat ze haar flessen erg snel gedronken heeft de laatste twee dagen op stand 2 - 3. Net dus op 1 laten drinken ( 25 minuten verder) maar ze viel wel mooi in slaap in haar bedje om 14:00 en daar ligt ze nu nog steeds. Jamie speelt heerlijk buiten en straks eten we patatjes ( zo slecht wil afvallen) Had een stofzuiger bij de kruitvat besteld.. Komt dat ding binnen is het een mini stofzuiger dus die gaat terug.
mamalijntje hoeveel flessen drinkt ze dan en hoelabg laat ze er tussen? wesley drinkt ook 5x150ml+5 scheppen en doet er 4uur op. mama van 3, succes en hoop dat de meiden er niet zo sterkt op reageren. wesley vooral moe huilerig en hangerig. gelukkig geen koorts. weesje, snap dat je het even zat bent. soms hebben ze van die dagen om gek van te worden. miss zit ze idd tegen een sprong aan.
Nou nu drinkt ze weer normaal. En slaapt alweer jeee! Me happy. Hopelijk kan ik nog even doushe straks. Maar ze kwam dus gisteren elke 3 a 2.5 uur en drinkt dan 130 op. ( 120 met 4 scheppen)
het lijkt mij niet zoveel, maar je zou 150 aan kunnen bieden en miss doet ze het daar langer op en dat ze dan mindeer flessen hoeft. voed jij op schema of op aanvraag?
Normaal altijd op schema maar gisteren was ze helemaal van slag. Vandaag elke 3.5 uur gedaan en op stand 1 en lijkt toch wat beter te gaan. 150 kan ze nog niet op want dan komt de helft er weer uit.
Prikjes gehad! Beetje huilen maar niet heel veel en liggen nu lekker te slapen in de box Hier drinken ze 7 uur, 12 uur, 16 uur, 20 uur en in de nacht wanneer ze wakker worden dus 5 flessen van 150 ml water en 5 schepjes voeding. De ene keer laten ze een bodempje staan en de andere keer drinken ze hem helemaal op. Volgens cb was dit prima. Ze wegen nu: Fleur:4300 gram, 54,6 cm lang en hoofdomtrek 37,6 Lieke:4260 gram, 53,6 cm lang en hoofdomtrek 38
mama van 3, mooi gegroeit zijn de dames zeg! fleur is even zwaar als wesley. gelukkig viel het mee, hopelijk blijven ze zo rustig. mamalijntje, oke dat is dus ook geen optie. maar goed dat je wat kan uitproberen met de standen speen.
Mooi gewicht en lengte hoor! Fleur loopt gelijk met Yara. Mamavan3 nu heb jij dus voedtijden maar wat nu als ze al om 6 uur wakker zijn en honger hebben? Sammie hoe gaat het nu met Wesley? Helemaal gewend aan de slaapzak? Meiden hebben jullie nog wat van Babyhope of Enjoylive gehoord ( de laatste zie ik wel op hyves) -- Hier een wakkere Yara. Had haar op bed gelegt maar hoor haar alweer huilen dus die haal ik weer uit haar bedje.
Mamalijntje, wesley is overdag wel gewent maar in de avond heeft hij toch die puck nodig. Wesley wilde ook maar niet slapen en ligt nu op mijn schoot te slapen/ wakker zijn. Niks van babyhope, enjoy heb ik wel op hyves.
Hey meiden heb niet alles gelezen, maar ben doodop. Milan heeft zijn ontlasting vast zitten en die heb ik al bijna 2 dagen lang bijna de hele dag huilend op mijn arm, heb zo medelijden met hem en ik vind het zo erg dat ik niks voor hem kan doen. Word er zelf een beetje verdrietig van . Ik hoop dat het morgen beter gaat ander hangen we weer aan de telefoon met het consultatiebureau. Ff snel. Mama van 3 het afbouwen ging echt niet, mijn productie liep zo snel achteruit dat ik sinds zaterdag alleen maar fv geef. Zaterdagnacht ontzettende stuwing gehad, maar gaat het wel goed eigenlijk. Hoop dat de productie snel helemaal stopt Milan krijgt ook 5x 150 ml water + 5 schepjes en doet er 4 tot 4,5 uur over. Ik heb enjoy ook op hyves, ook niks van babyhope gehoord. Die zal wel aan hetwennen en genieten zijn Verder heb ik nog niet echt gelezen, ik hoop dat dat morgen weer kan en dat Milan dan een betere dag heeft. Nu duik ik gauw me bedje in!! Slaap lekker allemaal
Saskia stom he alsof je lichaam denkt bekijk het maar! Maar gelukkig gaat het goed met de flesvoeding. Misschien is Milan daardoor verstopt. Zo zielig want het doet ze heel erg veel pijn. Sammie balen dat het afbouwen nog niet wil. Wij zitten er ook aan te denken om te gaan inbakeren maar vind het afbouwen een gepruts en straks met het KDV is het helemaal een gedoe. -- Hier een redelijke nacht gehad. Beetje kort en nog steeds grieperig. We gaan vandaag proberen de fles op te hogen. Kijken of dat wil.