Das waar binnenspeeltuinen genoeg hihi. Dat is dan meer voor de broertjes en zusjes hihi. Mannen maar meenemen dan? Persoonlijk zou ik het fijn vinde om te doen wanneer de kindjes iets ouder zijn en niet meer zoveel slapen en jullie? xxxx
liever heb ik ook mijn man mee aangezien ik wel kan rijden maar niet lang ( heb ik al heel lang niet meer gedaan ) weet niet of hij het zo leuk vindt maar kan hem altijd dumpen in een cafe ofzo haha niezen doet wesley wel regelmatig maar dat is niet meer dan 3x achter elkaar. traanoogjes heeft hij ook wel een. enjoy, wordt jou dochter altijd rond 7 uur wakker of maak jij er wakker? bij ons verschilt het per dag of hij 7 uur oif 8 uur wakker wordt zelf vindt het schema 8.00/12.00/16.00/20.00/ 00.00 lekkerder omdat het vaker voor komt. Wesley is vandaag echt veel aan het slapen of het is juist normaal kan ook haha meestal is hij heel erg wakker maar nu valt hij echt na een uurtje of 2 wakker zijn in slaap. hoe vullen jullie je dag in als je alleen bent met de kid(s)
Haha weet ook niet of Maikel het leuk vind, hij vind dat echte meide dinge hihi. Zondag is hier de beste dag want Maikel werkt 6 dagen. @ Sammie: ik vind mijn schema handig omdat ik rond 12 zelf eet en als er visite komt kunne ze om 15.00 de fles geven. En ga zelf liever om 23.00 na bed dan 00.00 hihi. De fles van 23.00 moet ik haar wel eens voor wakker maken. Luna word vaak zelf wakker rond uurtje of half 6 dan leg ik haar lekker even bij ons in het grote bed, heerlijk is dat. Luna niest vaak ook paar keer achter elkaar zo schattig als ze dat doet. Haar oogjes tranen regelmatig en zien dan ook beetje rood. Maar de laatste dagen tranen mijn ogen ook verschrikkelijk. Dagindeling: Dit vind ik nog best lastig want heb soms het idee dat ik nergens tot instaat ben haha. Meestal na de fles van 11 uit bed. Dan lunch en ontbijt in 1. S'middags boodschapje, wandelen, poetsen, strijken. Of gewoon lekker tv kijke, leze, laptoppen. Moet zegge dat ik me ook wel eens verveel hoor, ben iemand die graag mensen omzich heen heeft. @All: Hebbe jullie kleintjes last van winderigheid? Luna gaat dan huile, krijgt ze denk ik last van haar buikje en dan laat ze scheetjes, dit heeft ze best vaak ondanks de nutricia omneo.
Meide maak me beetje zorgen. Zag bij mamavan3 toevallig ook foto's op hyves en de meide kunne als ze op hun buik ligge hun hoofdjes al optillen. Luna kan dit nog steeds niet, hebben nog meer van jullie dit? En zijn bij jullie de extra kilo's er al af? Ik kwam er 18 aan en moete er nog 4 af. Maar me hele bouw is anders heupe zijn stuk breder . Vrees ook dat ik daardoor nooit meer mijn oude broeke aankan. Ik draag dan dus ook nog altijd me zwangerschapsbroeken of ik doe een legging aan.
nee, wesley kon al vrij snel zijn hoofdje optillen. oefen je eht wel eens met haar en praat je dan tegen haar zodat ze nieuwsgierig wordt? heeft het cb het ook niet getest? denk dat ze het echt wel gaat doen hoor miss gewoon wat later. ik was de infacol aan het minderen en toen moest hij ook huilen als hij een scheet moest laten. vond het heel zielig voor hem dus doe nu nog maar 1 voeding zonder infacol. mijn man wil graag een tattoo met wesley en mijn naam en ik dan die van hem en wesley maar we weten niet waar. vindt het wel apart dat hij het wil aangezien hij tattoo's helemaal niks vindt haha. ik heb er 1 en hij zegt elke keer als ik het eraf kon schuren dan had ik het gedaan... dus ben benieuwd of hij het echt wil of dat het een bevlieging is.
@ sammie: Geef je dan 4 voedingen infacol? Heeft wesley ook speciale krampjes voeding? Ja ik oefen zeker ma helpt niks. Op cbtje zeiden ze dat ik gewoon door moest gaan met oefenen. Het lijkt of haar hoofdje gewoon te zwaar is. Vind et ma niks dat ze et nog niet doet. xxx
gewoon blijven oefenen ieder kindje is anders meid! die van jou lacht al lekker dat doen die van mij weer amper! Probeer anders op een kussen te leggen dat is net iets makkelijker voor ze! Nemen we de mannen gewoon mee(tenminste die mee willen) Dumpen we dan ergens anders ofzo.. Van mij mogen jullie ook een x hierheen komen hoor... Of bij iemand anders... Hier maak ik ze wel allebei wakker voor de voeding. Meestal is er altijd wel 1 wakker en maak ik dus de ander wel wakker anders blijf ik voeden. Scheetjes laten ze hier ook wel, vooral als ze moeten poepen..
miss is ze gewoon nog niet sterk genoeg in haar nekje. sommige baby's zijn gewoon wat later zou gewoon blijven oefenen en als je echt zorgen maakt en het cb het niet serieus neemt zou ik je ha bellen en aan hun vragen hoe en wat. hij heeft geen speciale krampjes voeding, gewoon standaart 1 van friso en dan 4 voedingen met infacol en dat gaat nu goed. ga van het weekend naar 3 voedingen met infacol als ik dan elke week eentje weg laat is hij klaar met 14 weken maar als het goed gaat dan bouw ik het sneller af.
mama van 3 voed je ze altijd te gelijk of om te beurten? lijkt me lastig om het te gelijk te doen en hoe gaat je zoontje ermee om? helpt hij wel eens met de fles geven? laten jullie wel eens anderen de fles geven, wij niet omdat we van mening zijn dat voeden echts iets tussen ouder en kind.
Ja ik voed ze altijd tegelijk. Heel soms de ochtend fles apart als er eentje nog ver in dromenland ligt. Hoe ik het doe. Ik ga zitten op de bank. En dan leg ik er eentje met der hoofdje op mn linkerbovenbeen en de ander op mn rechterbovnbeen en dan hup flesje erin op hyves/ facebook koet er wel een foto van zijn bij fotos van winterberg.. Timo wil wel helpen en dan doet die fles in een van de mondjes en na 3 sec heeft die er al weer genoeg van! Hij doet hetverder echt super. Nee hier enkel wij de fles. Hoe moeilijk het soms is. Maar als ik borst had gegeven hadden ze ook geen fles kunnen geven toch!! Dus alleen ik, mn man en timo geven de fles.
geen nood hoor ze hoeven het nog niet te kunnen hun hoofdje ophouden. Wel kan je oefenen. Zoveel en vaak mogelijk even op de buik. Yaartje houdt haar koppie wel omhoog maar heeft onwijs hekel om op haar buik te liggen dus oefenen we tijdens het boeren etc. -- Hier wilde ik eigelijk zonder manlief gaan. Al ben ik geen ster in de weg vinden dus ben bang toch maar wel dan. -- Kilos/figuur: nog 13 te gaan.. Maar wederom heb ik mijn lichaam terug in andere vormen dan voorheen.. Zal ook nooit meer hetzelfde zijn maar das pech! -- verder te moe om te reageren. Elke avond om 00:00 slapen begint er in te hakken en een drukke peuter die niet meer in de middag wil slapen hakt er ook behoorlijk in. Vind het zwaar. Mis mijn mama nu heel erg. Al is het alleen voor de steun. Manlief weer aan het werk Zo klaar met zeuren haha!
@ toverland. Lijkt me leuk ben er nog nooit geweest! @ adorble. Mooi dat het geen zeer deed, gebruik je verder nog iets voor het litteken? @mamalijntje hoop dat de hechtingen nu allemaal mee komen en dat het geen zeer doet ben je daar ook vanaf. @ enjoy dominique heeft ook regelmatig niesbuien dan niest ze minstens 4x achter elkaar en ja daar komen ook traan oogjes bij ook heeft ze kast van prut oogjes en snot in haar neusje volgens het cb is dat normaal Van mij mogen de mannen ook mee maar ik denk dat die van mij niet mee wil.
Ach wat zielig voor Yara, hoop dat het niks ernstigs is. Milan had het vandaag in 1 keer doot hoe hij zijn hoofdje op moest tillen. Ik oefen meestal 's morgens met hem als ik hem gewassen heb. Dan leg ik hem op zijn aankleedkussen (op zijn buik natuurlijk) en dan droog is zijn ruggetje af en dan tegen hem praten. Hij is wel echt sterk in zijn nek, als ik hem tegen mij aanhoudt drukt hij zich af, dat doet hij al een paar weekjes. Maar als ik hem op zijn buik legde wilde hij het gewoon niet doen, tot vandaag. Mijn man wil opzich wel mee naar de meeting, als het natuurlijk uitkomt. Mij maakt het niet heel erg veel uit waar het is en wat we gaan doen. Moeten maar even kijken. Milan krijgt eigenlijk iedere dag op een ander tijdstip eten, het is maar net hoelaat hij wakker word en hoeveel tijd hij er overdag tussen laat. De ene keer laat hij er 4 uur tussen en de andere keer 4,5. Ik denk maar zo, hij brengt er vast zelf wel een keer een ritme in toch? Vandaag het cb weer gebeld, ze zei ja ik kan niet veel meer doen dan dat jij al doet. Maar ik zei ik had maandag al gebeld, moest het een paar dagen aankijken en anders weer bellen. Moest maar de Friso comfort proberen tegen krampjes en spugen. Dus die voeding maar opgehaald en nu afwachten of het wat uithaalt. Heb hem gister en vandaag ook een flesje met venkelthee gegeven. Daardoor had hij gister een heeeeel klein beetje zelf gepoept of het is puur toeval dat hij gepoept had terwijl hij de thee gehad had. Maarja eerst afwachten dan maar. Verder weet ik het ff niet meer.
Ohw ja niesbuitjes, Milan niest hier ook wel iedere dag. Is inderdaad normaal, aangezien de lucht natuurlijk droog is voor hun. Adorable fijn dat je aan het genezen bent.
@dagindeling hier begint de dag wanneer ze voor het eerst komt en de laatste paar dagen krijg ik het gevoel dat ik op verzoek aan het voeden ben maar meestal is dat alsnog om de 3 a 4 uur ik kijk het dus aan. @scheetjes haha hier zijn het scheten! Gelukkig lijkt ze er niet veel last van te hebben @ hoofdje op tillen doet dominique ook al op het cb vonden ze het snel, @ gewicht. Geen zorgen 9 maanden aankomen 9 maanden afvallen ik móet er nog 7 @ tattoo een kind doet een hoop met je dus het zal niet zo snel een bevlieging zijn wij willen dominique ook getatoeerd hebben wij doen dit gewoon in almere bij het leeuwardenplein is ons al eerder goed bevallen en ik heb er 3 daar laten zetten @ andere een fles ehm nee bijna nooit sterker nog meestal doe ik het mijn man nauwlijks
@ babyhope, leg ze een beetje vaker op haar buik, zo kan en moet ze trainen Jolien is buikslaper en daardoor houd ze haar hoofd al ontzettend goed @Adorable, hahaha, ik kan best frans hoor @manlief... geen idee of ik m mee wil nemen... als hij mee wil dan doen we dat zo (eigenlijk ook liever, aangezien ik ook niet altijd graag lange stukken rijd, zeker niet meer sinds ik niet meer rook) maar mijn grotere kinderen laat ik wel thuis, die vervelen zich sowieso @mama van 3... jaaaa die foto heb ik gezien, heb er enorm mee gelachen multitasking he... (ben wel stiekem beetje jaloers dat jij er dadelijk 2 hebt @kilo's figuur... alles weer zoals vroeger na de bevalling, maar dankzij mijn taartenhobbY al 3 kilo weer er bij... maar ik kom in aanmerking voor een gastric bypass en zal dit ook gauw mogelijk doen @mamalijntje.. ja mama missen doe ik ook... mijne woont te ver weg... (6 uur rijden) en zie ze dus nooit :'( @enjoy, jolien niest ook vaak 4 keer na elkaar, en de vijfde keer haalt ze al adem en dan niest ze inet meer maar maakt zo een schattig aaaaaaaaah geluidje hahahah YEAY zaterdag naar Adorable Baby's met elkaar laten spelen (wie weet worden ze ooit een koppel mhuhahahaha Jolien ligt sinds punt 21 uur op bed, ze was nog wakker na haar laatste flesje, maar we hebben ze niet meer gehoord ze begint wel leuke geluiden te maken en kijkt constant heeeel nieuwsgierig rond Vraagje: Hoe kleden jullie jullie kleintjes 's nachts? Jolien ligt enkel in een bodytje onder een zachte fleece deken in een slaapzak (adorable's cadeautje ) Morgen mag mn dochtertje weer naar huis... ik ben zo fier op haar ze heeft 2 keer een infuus moeten laten prikken en heeft helemaal niet gehuild... en ook zo is ze superbraaf geweest, ben echt blij dat te horen Wat wel minder is is dat mijn zoontje zaterdag voor 3 weken naar zijn papa gaat... :'( wat zal ik m missen
ow ja, een tattoo wil ik ook nog eentje met 3 vlinders, tergelijk symbool voor mijn vlindertjes alsook voor mijn 3 kindjes Mss met de letters van hun namen er mee in gewerkt
Hier vandaag naar het cb geweest en de dame is helemaal goedgekeurd, ze zei letterlijk het gaat zo goed dus ik stuur je weer naar huis! Dame trekt zich zelfs al een beetje omhoog als je haar handjes vasthoudt! Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom ze overdag zoveel wakker is ze wil niks missen! Hihi net als haar moeder! Mocht haar eventueel overdag gaan inbakeren om haar wat meer te laten slapen maar ik kijk het liever aan tenzij ze echt te weinig heeft geslapen. Heb het net geprobeerd en gelijk in coma! Hihi Ze had vandaag nog niet veel geslapen dus dacht probeer het. Ook lijkt het hoogtepunt van het sprongetje over te zijn gelukkig! O en de datum van de meeting. Ik heb tot 9 september verlof maar ik ben op vakantie van 26 augustus tot 2 september dus weet niet of iemand al een datum in gedachte had?