Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Mijn man en ik willen ook een tatoo met Milans naam.
    Ik weet alleen nog niet op welke plek, heb er al 1 in het midden van mijn bovenrug, tussen mijn schouderbladen zeg maar.
    Hmm nog maar even goed over nadenken.

Dees, wat fijn dat je meisje goed gekeurd is!!!
    Een geruststelling of niet? Ik vond het ook wel prettig om te horen dat ze zo tevreden waren over Milan.
    En fijn dat het inbakeren helpt voor het slapen, mocht de nood erg hoog zijn dan weet je wat je kan doen :)

Ik ga nog even de kleine man eten geven en dan slapen.

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hmmm 1e week van september vind ik wel goed, ik ga een week naar mijn ouders toe en mijn nichtje is 8sep. jarig, dussee wat vinden jullie van zondag 4 september?

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Volgens mij kan ik 4 septemer wel. Vind ik wel een mooie datum :)

4. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ sammie: hier mogen andere wel de fles geven, wil dit zo ie zo opa's en oma's niet.ontnemen. En luna drinkt tog wel hihi!

@ nachtzon: fijn dat je meisje morge naar huis mag. Kan ze weer lekker in haar eigen bedje slape!

@ saskia: ik geef luna ook wel eens venkel thee van jacob hooy en dit werkt wel heb ik het idee. Meestal doe ik het gewoon door de melk en jij?

Slaap lekker meide, duime voor rustige nacht!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ik heb een vraag, ik was wesley's handjes elke dag en toch gaan ze een beetje ruiken naar een zure lucht. Denk een beetje kwijl met melk ofzo. Hebben jullie kindjes daar ook last van en hoe hou ik dit schoon behalve alleen wassen. Kan ik het ook een met een billendoekje doen?

Wesley is nu over op zijn slaapzak, maar moet ik dan nog zijn deken gebruiken? Hij ligt in eentje met lange mouwen niet super dik maar ook zeker niet dun.

4 sept lijkt me wel wat.

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ sammie: Luna heeft hier geen last van, maar doe wel vaak haar nekje en handjes af met een billendoekje ik vind dit lekker fris. En het kan geen kwaad is juist zacht voor de huid anders zouden de billetjes er ook niet tegen kunnen.

@ all: heerlijke nacht gehad, luna was 6.15 pas wakker.
    Ik vind 4 sep echt ze vroeg ze is dan nog zo klein en om dan een middag ergens te zitte zie ik niet zitte! Maar jullie moete zeker gewoon gaan or.

Fijne dag meiden!

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen,

Hier een waardeloze avond gehad. Yara viel pas tegen 01:15 in slaap. We snappen er niets van. Ze was al wakker vanaf 19:15. Vind het niet echt normaal. Ze huilt, neemt een hazeslaapje en is daarna weer klaarwakker.

--

4 September moet lukken lijkt me. Juist omdat ze nog zo klein zijn is het makkelijk om een middagje ergens te zitten. :D Probeer dat maar eens met een groep peuters.

--

Sammie hier heeft Yara haar pyjama aan zonder sokken en deken. Maar is hier ook warm in huis ( boven de 20 - 21 graden) Anders een lakentje erover.

--

Dees fijn dat je meissje het zo goed doet! Heerlijk om bevestiging te krijgen!

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    morgen dames

Oww hier echt heerlijk geslapen en geen idee hoe de nacht is gegaan., Ik heb niks gehoord en heb een keer de hele nacht geslapen. Vanmorgen de ochtendvoeding gedaan. Manlief ligt nog te slapen dus zo maar eens vragen.

Mamalijntje: balen zeg meid dat Yara zo slecht slaapt!

Slaapzakjes: ik doe ze een romper aan en dan alleen slaapzakje dus geen deken of lakentje erover heen. Als het wat frisser is dan doe ik ze een pyama broekje aan. Maar meestal is het redelijk warm op hun kamer dat dit voldoende is.

hier gelukkig bijna tot geen krampjes meer. Dames doen het erg goed. Ze vinden het alleen erg moeilijk om even gewoon te liggen in de box. als ze wakker zijn willen ze of op schoot of naast mij liggen,. Dit is soms best lastig.. Dus zijn nu soort van aan het trainen. Telkens even 5 minuutjes gewoon in de box/wipstoel (de stoel gaat meestal beter).

En hier een fotootje hoe ik voed;)
    Bekijk bijlage 170521

4 september is volgens nog leeg bij ons.. Mn man wilt niet mee maar wilt mij wel brengen:)

9. AHzondag

Haha mijn wilt liever ook niet mee, maar brengt mij wel en het ligt er een beetje aan waar het is of hij ergens zelf wat gaat doen of terug gaat.

Oke dus ik leg hem wel te warm neer, het probleem is dat het hier niet super warm is een hoekhuis en hij gaat steeds met zijn benen in de lucht om wakker te blijven. Miss idd alleen een laken.

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Lakentje kan idd ook.

Ik maak Davut ook wel eens even lekker fris met billendoekjes hoor:)

Nou zullen we het dan ma vast leggen op 4september? Nu alleen nog een tijd en plaats;)

Mama van 3: hihi best grappig om te zien, en je hebt er wel handigheid in zeg! Moest alleen stiekem even lachen om mezelf, ik kan namelijk baby 2 niet vinden op de 1e foto:p Ik zie wel een 2e fles, ma ik zie de baby niet:p:p Hoe was je vakantie trouwens? Lekker van genoten? xxx

11. AHzondag

haha adorable zie wat je bedoelt.
    wel handig zo mama van 3.

kijk wel even want als hij nu te warm ligt dan heeft hij het straks echt koud als het winter wordt.
    vindt het ook zo leuk staan met deken en laken haha..

12. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Inbakeren werkt idd goed zo goed dat ze inmiddels 2 nachten achter elkaar in haar eigen bedje heeft geslapen

4 september is wat mij betreft ook goed.

@sammie ik gebruik hier happyfaces doekjes van de action die ruiken ook lekker en dominique vind ze geweldig!

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    3 september komt mij eigenlijk ook beter uit.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Maakt mij verders niet uit! Is manlief zijn vrije weekend.

--

Hier weer een wakkere Yara.. Baal er zo van. Ze wil maar niet slapen. Ja in de wagenbak, maxicosi of op de arm is ze zo weg. :( Ben het een beetje kwijt hoe we dit moeten doen. Stom he... Is het nog mijn tweede ook.

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    andere baby ligt inderdaad over mn andere been beetje achter de voorste baby;;) ja je vindt er snel een handigheid in. Je moet wat he;)

m,amalijntje: en haar gewoon in haar bedje leggen en dan paar minuten laten huilen om te kijken wat ze dan doet? Hier doe ik het ook af en toe en dan huilen ze 2 minuutjes en dan vallen ze in slaap.

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    woei meiden, net terug van CB, Jolien weegt 5,200kg is 55 cm groot, hoofdomvang van 38cm en heeft haar eerste prikjes met succes achter zich :) (was wel even huilen toen de doc haar de inenting gaf :))

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Mamalijntje, hier ook eentje die hazenslaapjes doet. Maar ik heb hem nu in bed liggen en merk dat hij dan toch wel echt goed slaapt en uitrust. Misschien toch maar proberen.
    En als je haar in slaapt wiegt op je arm en dan direct in haar bedje/wiegje legt?

Uhm dus de meeste zijn nu voor 3 september? Heb Adorable nog niet gezien met haar antwoord. En hoelaat en wat gaan we nu dan doen?
    Als er geen mannen bij zijn, denk ik niet dat mijn man mee wil hahah :D, kijk wel even.

Nachtzon wat fijn dat ze zo gegroeid is. En die prikjes lijkt me zo zielig, Milan moet 10 augustus voor zijn eerste prikjes, ben benieuwd hoe hij het doet.

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Thanks meiden. We wiegen en wiegen en hup slaapt op de arm. Leggen haar op bed en oogjes springen open. Huilen en huilen. Heb haar al laten huilen maar dan komen die kl*te krampen weer en giert ze het uit dus halen we haar weer op.

Dit gaat dus aldoor zo door. Heb even overleg gehad met manlief en we gaan nog een keertje naar de Osteopaat toe. Tenslotte poept ze ook weer sinds we daar zijn geweest.

--

Netjes hoor Nachtzon! Prachtig zwaar gewicht hihi voor een klein meisje! Maar mooi gegroeit dus!

--

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ja hoor 3 september vind ik ook prima:) Dusseee als iemand even uit wil zoeken welke stad/dorp centraal ligt haha ( ben niet zo'n held in rekenen enzo:p ) Dan kunnen we dan kijken wat we daar gaan doen:)

20. AHzondag

3september moet ik even overleggen, mijn man werkt vaak zaterdags en anders neemt hij maar vrij haha. hij moet me toch brengen. ojee speen alarm boven!!

Deel Deze Pagina