Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik wacht even af wat de andere willen.

--

Hier lopen we ook al weken de klooien met de fopspeen. Elke keer valt hij uit. We gebruiken de bibi maar hebben net maar even de difrax gegeven om te kijken of ze deze beter kan inhouden. Leek even goed te gaan maar ook deze vliegt de kamer door... :D

-

Manlief heeft nachtdiensten. Vind het wel spannend met twee kiddies alleen.

2. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ziet er wel heel erg leuk uit Adorable, maarja Milan heeft er toch niks aan, dus ik pas me wel aan.

Hahah ja Mamlijntje, dat is een gedoe. Ik moet zeggen dat Milan zijn spenen eigenlijk niet meer wil. Hij neigt meer naar zijn duim en soms gaat zijn hele vuistje zijn mond in hahah :D

Ik ben zo trots op mijn mannetje, hij had net gewoon een flinke poepluier!!!!!! Ben zo blij en het was alleen maar van die zalfige (schrijf je dat zo???) poep. Dus ik hoop van harte dat het nu goed komt.

Volgens mij voer Enjoylife over hoe ik dat deed met de venkelthee bedacht ik me net (lekker optijd :S, maar ben ook aan het posten voor iemand anders die midden in een bevalling zit doe 6 dingen tegelijk vandaag haha :D).
    Maar ik maak 100 ml water en dan maak ik daar thee van. Meestal laat hij wel wat staan en dat is natuurlijk prima, misschien dat het dan toch in combinatie met de voeding helpt. We zullen zien, heb de kleine man alweer op bed. Hij is nog wel aan het jengelen, maar niks ernstigs dus laat hem maar ff lekker.

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @Saskia: ja voor de baby's maakt het idd niet uit waar we heen gaan:p Ma vond dit er wel leuk uit zien voor de oudere broers en zussen die mee gaan:) Dan betaal je dus 10 euro voor jezelf, ik geloof dat alle broers en zussen niet ouder zijn dan 4 jaar ( sorry als ik het mis heb ) want had begrepen dat Denise en Justin niet mee gingen ( hoewel dit natuurlijk wel heel leuk voor ze is;) ) Ma dan zou je dus 10 euro kwijt zijn, tenzij er oudere kinderen mee gaan en eventueel de papa's?! Vond dit wel een redelijke prijs heb het zelf namelijk ook niet zo breed in de portomonee:) Dussee njaa even afwachten wat jullie ervan vinden:)

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja ik ben voor :) ik denk dat ik mijn man thuis laat. Volgens mij gaan er niet veel mannen mee en is het voetbal seizoen dan al niet weer begonnen? Dan wil hij namelijk zeker niet mee hahah :D Zijn voetbal is zijn alles ;)

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Nou die van mij kan me wel afzetten is het zeker dat het 3 sept is in utrecht?

6. AHzondag

Ik weet trouwens niet zeker of ik mee kan aangezien mijn man geen vrij meer kan vragen omdat ze al bezig zijn met het rooster voor sept. Hoop dat als hij moet werken kan ruilen met iemand.

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mij is het eender danielle, maar ik ben hier af en toe meegeweest naar een indoor speeltuin en het is ECHT luid... Jolien heeft het ook erg moeilijk ivm prikkels, maar denk dat ze tegen dan ook al een beetje ouder is he...
    dus ik pas mij aan :) kiezen jullie maar, Justin en Denise gaan idd niet mee :)

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Zullen we die datum dan maar vastzetten en is iedereen eens met Utrecht?

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Jep ik stem voor:D

10. AHzondag

ik zeg ja ookal weet ik nog niet of ik erbij kan zijn!

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heey meiden,

Ik las bij een aantal wat jullie je kindjes aandoen in bed!
    Ik doe luna een romper aan met lange mauw daarover pyjama met korte mauw, een broekje en dunne slaapzak. Dan leg ik haar tot ongeveer der middel onder 1 deken.
    Ze voeld niet te warm aan en niet te koud. Op haar kamer is het zo tusse 19 en 21 graden!

Luna ligt al heeeerlijk in dromen land. Ze is zo een tevreden meisje oh wat hebbe we het getroffe! Luna is al wel erg gehecht aan haar tutje hebben jullie kindjes dit ook?

Fijn weekend allemaal! Xxx

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    gmorgen :) net klaar met voeden, al bericht naar Adorable gestuurd (en WELISWAAR reeds antwoord gekregen :p) en straks dan naar Brussel...
    Jolien heeft koorts :( 38° ik geef haar wel nog niets om het te doen dalen en bekijk het nog een beetje, ze heeft bijna 200 ml gedronken deze morgen en ligt nu nog vredig naast manlief op bed te slapen... Ik ben van mening dat koorts zijn reden heeft en dat dat enkel "de hitte van het gevecht" in haar lijfje is... Ze heeft al breed liggen lachen, dus gaat het haar wel prima :)
    Verder sliep ze nu al van gisteren 20 uur tot weer half zes deze morgen, dus 9,5 uur aan een stuk :)

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Enjoy je hebt het zekers getroffen meis! Hier is mijn moppie door alle darmklachtjes veranderd in een huilbaby.
    Lekker genieten!!

Nachtzon komt het niet door de inenting? Dan krijgen ze wel vaker verhoging.

--

Hier een goede nacht gehad gelukkig want Manlief heeft nachtdiensten en ik dus ook :D

Yara viel om 22:00 in coma op mijn arm en om 23:00 heb ik boven de fles slapend gegeven. Toen om 04:30 werd ze weer wakker voor voeding en poepte haar luier tijdens de fles vol. Daarna heeft ze een uur om zich heen gekeken en viel lekker in slaap.
    J melde zich om 07:00 pas en Yaartje ligt nog te slapen in de wagenbak op mijn slaapkamer.

14. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Goeiemorge, luna heeft net lekker gedronken werd stipt 7.00 wakker.
    Nu ligge we same in het grote bed hihi! Dat doen we eigenlijk iedere ochtend na de fles heerlijk vind ik dat! Dan slaapt ze nog tot 11.00. Meestal wakker en af en toe slape in de box tot fles van 15.00 dan tot 17.00 na bed en daarna weer om 19.30! Ik maak haar bewust eerder wakker om vijf uur omdat ze anders na de fles van 19.00 niet moe genoeg is. Nog plannen vandaag? Wij krijge kraamvisite een vriendin komt met haar moeder. Zijn jukkie al eindje door de visite heen? Wij wel heb het er nu ook wel beetje mee gehad hihi!

Fijn weekend iedereen xxx

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Kei prikkies hier gaat manlief maar mee! Ze krijgt ze de 25 ste
    @ mamalijntje misschien is inbakeren ook iets voor yara?

16. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @ uitje tijd en plaats maakt mij niet zoveel uit maar 22 entree vind ik wel veel geld.

@ mamalijntje zie net je volgende berichtje pas

17. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hier hebben we een top nacht gehad, om 23.00 en ik moest haar om 8.00 uur wakker maken.
    Sinds ze ingebakert ligt drinkt ze haar flessen leeg dus vanacht had ze 150+5 gehad.
    Ik gebruik hier gewoon flanellen luiers en strak inpakken sterker nog ze wil niet anders meer.
    En na de 1ste fles neem ik haar ook altijd bij ons in bed.
    Heerlijk even na genieten.

18. AHzondag

meiden wil even melden dat noppies uitverkoop heeft op i-net. mag ik dat eigenlijk melden?

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Dees1985: Wat ontzettend fijn dat jullie meisje nu zo goed slaapt.

@ Sammie: Mogen wel, maar of het goed is voor mijn portemonee is de volgende vraag hihi!
    Ik ga gelijk kijken I LOVE NOPPIES :)

20. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Heee de site i-net doet het niet :(

Deel Deze Pagina