Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Das niet veel nachtzon! Hopelijk kan je de productie wat stimuleren met warmte meis!!!

En nee de thermometer helpt niet. Hebben we al geprobeerd. Olie helpt niet. Omneo helpt niet..
    Worden in de loop van de middag terug gebelt.

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    heeyy meiden,
    Hebben jullie nog last van buikpijn gehad na de bevalling? ik snap niet wat er met me aan de hand is, sinds de bevalling heb ik al last van buikpijn, ik dacht eerst aan blaasontsteking, ma k heb nu juist geen last vanme blaas meer, maar van mijn darmen.. als er lucht vast zit of ik moet poepen dan krijg ik vreselijke buikpijn en rugpijn, kan niet op mijn achterste ziten en opstaan is helemaal een probleem. ik slik een ijzerdrankje elke dag en heb ook lichtelijk last van obstipatie. Hoewel ik niet denk dat t van de medicijnen is, stop ik toch even een paar dagen met innemen om te zien of het dan minder wordt. pff tis Ook elke keer iets, vorige keer nog placenta in de bm en nu dit weer grrr...

3. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Das idd niet veel nachtzon!
    Snap dat je gefrustreerd raakt ik had dat ook werd maar niet meer dus moest echt stoppen.

Jeetje mamalijntje hoelang heeft ze nu al niet gepoept?

Adorble je kan idd van die ijzertabletten obstipatie krijgen als gevolg die buikpijn,
    Maar zou voor de zekerheid toch even je ha bellen

Heb een rare nacht gehad, dominique lijkt niet voldoende kv te krijgen maar als ze eindelijk slaapt dan zit er ineens 4 uur tussen.
    Alleen was ze vanacht een uurtje eerder maar daarna pas 4 uur later weer, ze krijgt nu nog steeds 90cc en ze lijkt wel gewoon aan te komen der armpjes worden toch wel molliger.

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik zit nu aan 25 ml :) en kolf elk uur :) Ik wil terug enkel bv geven en geef nog niet op...
    ik ken mezelf, anders zal ik me dat mijn leven lang verwijten...

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Welnee nachtzon... Wat niet wil wil niet hoor, Maakt je echt niet minder meis! Ik ben van mening dat de KV net zo goed is als de BV.

Adorable.. ga jij eens de dokter bellen meis!!! Kan een verstopping zijn maar dan nog even checken.. Kunnen ze je een poedertje geven en hup naar de wc

Dees straks herken je ze even bijna niet meer terug met al die baby spekkies! Wij zien hier bij Yara al een mooie onderkin komen.. Die krijgt echt een plof koppie

--

De dokter komt straks langs. Zit ons echt niet lekker.. Dame doet een beetje raar. Drinkt raar en geen natuurlijke ontlasting. Naveltje blijft troep uitkomen. Dus de dokter wil haar even zien.

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nachtzon; het is even pittig, maar gewoon goed doorzetten nu hoor! Dan moet je productie als het goed is gewoon weer omhoog gaan! Het kost je misschien een paar dagen, maar dan kan je wel weer genieten van die heerlijke bv momenten met je dochter!

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nee, ergens snap ik het wel dat ik daarvoor niet minder ben, maar voor mij is bv altijd zo iets bijzonders geweest... he, weten jullie nog dat ik vertelde dat ik regelmatig tijdens mijn zwangerschap dezelfde droom had? Dat ik de kleine kreeg en geen bv kon geven omdat ze te klein was... en achteraf is het nog echt zo uitgekomen... vind het zo stom... ondertussen neemt ze mijn tepels zo goed en hapt ook stukken beter... dus wil zeker dat er weer melk komt...

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja, ik hoop het ook, ben er echt al dagen voor aan het huilen... ik wil dit niet kwijt... nog niet iig... mijn droom is dat ze gewoon weer zonder kv kan... zoals allebei mijn kinderen vroeger...

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nachtzon, dit is precies wat ze bij in het ziekenhuis zeiden als ik wel bv had willen geven danhad wesley toch niet kunnen aanhappen of kunnen drinken omdat hij te zwak en te klein was. nou heb ik bewust gekozen voor kv en vindt het ideaal en ga het bij ons volgende kindje weer doen.
    geen onzekerheden en gevoel dat je het niet goed doet.
    maar succes met het kolven en als het echt niet lukt dan heb je het wel geprobeert, maar ga jezelf geen dingen aanpraten die niet waar zijn. niet bij iedereen werkt alles zoals het hoort!

mamalijntje, goed dat de ha even komt kijken en dat je het er niet bij laat zitten. soms kunnen ze je gewoon afschepen met het hoort erbij enzo. laat je ons weten als hij is geweest.

hier, wesley heeft echt een super nacht gehad :D
    hij was de hele avond wakker en lekker aan het lachen.
    om 23.00 viel hij in slaap en om 00.00 zijn flesje gegeven en hij heeft geslapen tot 8uur! we hebben gewoon aan een stuk doorgeslapen wat is dat lekker zeg! na zijn flesje heeft hij weer geslapen tot 11uur en nu ligt hij alweer te slapen pff kleine slaapkop!

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hier worden de krampjes minder maar je ziet der soms heel veel moeite doen om te poepen meestal lukt dat wel maar nu raak ze toch een beetje overstuur

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Even doorzetten nachtzon, gaat helemaal goed komen als er nu al meer uit komt!!!

ogerm mamalijntje, hoop dat het niks ernstigs is!!!

Ik denk niet dat het verstopping is waar ik last van heb, want ik heb wel harde ontlasting, ma ik ga om de dag naar het toilet... ben der echt beroerd aan vandaag, ik kan niet zitten en opstaan is helemaal hel, kan verdorie bijna niet opstaan om Davut te pakken of met Mikail bezig zijn:( We kijken vandaag even aan en als het morge vroeg nog steeds hetzelfde is dan ga ik naar de dokter, want zo kan ik niet doorgaan.

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    @adorable ---niet dat je een ontsteking van binnen hebt of zo... heb je al eens gegoogeld? Hoe ziet je kraamvloei er uit?

@dees, komt wel goed meis, ken het van hier ook... we begonnen al bijna mee te duwen zo hard was zij bezig om te poepen...

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo ben er ook weer even. Dokter is geweest. We moesten haar een klisma geven en nu 4 weken elke dag lactose. We mogen geen infacol geven. Vermoedelijk is ze daardoor verstopt geraakt. Wel doorgaan met de omneo.

Dame had twee stinkluiers vol met groene derrie.

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    beter mamalijntje... gelukkig dat ze zich nu beter voelt! :)

16. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Nou fijn dat ze met hulp toch gepoept heeft!
    Nou hopen op vooruit gang!

Nachtzon, ik hoop ook voor jou dat het werkt.

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Aaah fijn dat ze nu in ieder geval haar ontlasting kwijt is, nu ma hopen dat de arts gelijk had en het idd door de infacol komt.

@nachtzon: Hmm die hulpset heb ik nog nooit gezien, hoop dat het werkt meis en dat je weer volop melk krijgt!:)

Nou hier nog steeds geen verandering, morgen vroeg meteen de gyn bellen en dan ma hopen dat ik meteen terecht kan en niet tot maandag hoef te wachten!...

xxx

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik kom even mijn bevallingsverhaal hier neer zetten..
    is in kleine details maar de officiele komt nog, ben er nu mee bezig want is wel een verhaal over 3 dagen en best heftig dus dit is een korte tekst hahaha
    ik ben donderdag ochtend om 07.30uur binnen gekomen in het zkh, ze hebben toen de gel ingebracht daar kreeg ik nog meer weeen op, want puur toeval was ik die ochtend zelf thuis al beginnen met weeen om de 6 a 7 minuten,die 1 minuut aanhielden.

die gel deed helaas niks en om 14.00uur ongeveer kreeg ik die nog een keertje ingebracht, huppa ween om de 4 minuten, maar helaas die zorgden maar voor 1 centimeter ontsluiting.
    de volgende ochtend zouden ze verder gaan dus vrijdag ochtend kwam de gyn kijken, hij heeft toen met een eendenbek(achteraf zei mijn moeder een hele dikke koker. mijn slijmprop eruit gesneden die zat nog muurvast, en probeerde hij een ballonkatheter in te brengen wat niet lukte, dus werd van links naar rechts geduwd en getrokken van onderen, enjaaa alles zonder verdoving, het gevoel wat ik daar had was net een operatie zonder narcose, dus heb ook echt liggen schreeuwen en huilen als een klein meisje.

hij zei toen vandaag ga je zeker bevallen,hij bracht weer wat gel in en zei over een uurtje breek ik je vliezen, een uurtje later nog geen centimeter erbij, en werd er gezegd helaas het is nu te druk we gaan morgen met je verder, maar ik kon echt niet meer om de 4 minuten weeen en niet in mijn buik alleen in mijn baarmoedermond dus was echt verschrikkelijk, ik heb toen om een pijnstiller gevraagd voor de nacht want had die nacht ervoor ook maar 1.5 uurtje geslapen.
    ik kreeg een prik met pethidine en fenalgan geloof ik voor te slapen daarheb ik 5 uurtjes op kunnen slapen en toen begon de pijn alweer..
    ze zouden me zaterdag ochtend om 7 uur komen halen want ze zouden meteen mijn vliezen breken,en die dag werd alles of niets zei de vk van vrijdag, maar door werkwisseling was er dus een andere vk en die kwam me even mooi vertellen dat het wel tegen de middag aan zou worden:(
    ik ben toen echt geflipt en heb gezegd het is nu of niet hebben ze gezegd en het gaat nu gewoon gebeuren jullie doen er iets aan want dit wat jullie doen is echt onmenselijk, we hebben 3 dagen lang geen eten aangeboden gekregen niks? moesten even in het restaurant gaan zitten nou lekker als je zoveel pijn hebt..
    een uurtje later zo rond 9 uur kwam ze terug en zei ze we gaan nu je vliezen breken, en dan word je naar boven gebracht voor een epiduraal.
    na het breken van het vruchtwater werd de pijn nog heftiger en werd ik opgehaald om de epiduraal te halen na 5x prikken zat ie er eindelijk in.
    wat viel er een last van mij af zeg..
    heb 5 uurtjes op de vk afdeling gelegen en toen had ik in een keer 5 centimeter ontsluiting, na 2 uurtjes 10 centimeter ontsluiting dat was om 22.00uur s`avonds.
    de epiduraal werd uitgezet en 5 minuutjes later kon ik de persdrang bijna niet meer ophouden, mijn vriend heeft toen op de knop geduwd en gezegd ze kan het niet meer houden :)
    om 22.32 uur mocht ik mee gaan persen ,ik perste in een wee zo`n 4 a 5 keer, en om 23.30uur was ze daar eindelijk..
    haha was wel een grappig gebeuren achteraf vanaf het persen zoals ik mijn vriend en moeder hoor praten schijnbaar ben ik echt een duiveltje geweest tegen die verpleegsters, de enigste die ik vertrouwde was de verloskundige..

maar dit was het dus zo`n beetje...
    hahha
    heel heftig en ben er nu nog van aan het bijkomen....

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nog even een spammetje erachteraan:)

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    oh my god, even zo horror als mijn bevalling van mn zoon (lag er 76 uren in...) eindigde wel met keizersnee... nu meissie, je hebt dat goed gedaan :D ze is er nu en nu mag je de pijn vergeten :)
    knuffel!!!

Deel Deze Pagina