Hier ligt dame al de hele dag te slapen. Doodop van gisteren. De Swaddleme is binnen gekomen en ik hoop dat het gaat helpen. Ligt nog te drogen dus even wachten. Meiden hier een handige link Alles over Kinderen: ontwikkeling van je baby in het eerste jaar, lichamelijk en geestelijk. Wanneer loopt hij, wanneer praat hij. Groeisprongen. hier kan je de ontwikkelingen per maand zien. Erg handig als je je afvraagd wat je kindje doormaakt!
bedankt voor die fijne link ja koorts komt idd door de prikjes, maar nog geef ik geen perdolan, ze heeft nu ook geen koorts meer
Miss is het druk of zijn ze het aan het bijwerken. Zo goed als Wesley vanmiddag sleep zo slecht gaat het nu! Ach beter ook maar dan slaapt hij vannacht goed
Mama van 3 ik zag dat je de meiden al pap gaf op hyves hoe gaat dat? Vinden ze het lekker? Is dat niet te vroeg
Vast wel! Yara is toch ook geboren met knip en vacuüm? Het schijnt dat kindjes die snel of wild geboren worden die geborgenheid nodig hebben ofzo. Naja maakt niet uit waarom het werkt dat is het belangrijkste!
Dees, je hebt wel gelijk hoor over geborgenheid. Wesley is binnen 1,5 uur geboren en heeft het echt nodig gehad die puckababy. Ga het zeker bewaren voor een eventuele tweede kindje je weet maar nooit of die er ook baat bij heeft. Nou een drama dag als gisteren ging het vandaag weer goed in de slaapzak. Hij had gisteren even een terug val naar de puck.
ey meiden, is iedereen het eens om naar die speeltuin te gaan in Utrecht? Dan weten we namelijk allemaal waar we aan toe zijn. Of heeft er nog iemand een ander idee? Vandaag gezellige dag gehad met Nachtzon en oooh wat wordt haar meisje tog al groot zeg! En wat een knapperd is ze! Morgen zal ik eens een foto van onze 2 kleintjes in de box spammen, want ooh wat zijn ze toch schattig samen! xxx
jaaa zo lief die twee Ze zijn bijna evengroot niet te geloven dat Jolien al een maand ouder is dan Devut en wat een haar heeft hij Zelf manlief was erg onder de indruk
Goeiemorgen!!!! Oprecht goeiemorgen want ik heb Yaartje om 21:30 in de bakerdoek gedaan en ze viel in slaap met haar speen in ( nog nooit gebeurd) ben om 22:00 naar boven gegaan met haar en ben in een diepe slaap gevallen. Schrok om 02:00 wakker want ze had al vanaf 20:00 geen voeding meer gehad Dus slapend een fles gegeven en daarna hebben we geslapen tot 06:30. Wat een verschil! Toeval of door de bakerdoek?? geen idee maar ik ben er blij mee. -- Idd geborgenheid heeft ze nodig. Liefs mamas arm maar dat kan niet. We hadden met Jamie de puckababy maar Yara vind deze niet prettig. Ze kan nog veel te veel tekeer gaan met haar armen en wordt heel boos. Dus de Swaddleme gehaald! Top ding - Adorable en Nachtzon jaaa fotos!! Ben heel erg benieuwd!
Fijn dat je een goede nacht hebt gehad mag ook wel een keer! Hier een slechte nacht gehad Wesley viel elke keer in slaap om vervolgens binnen 2min wakker te worden, zo is het een beetje de hele nacht gegaan. Hij is zoiezo een beetje anders zou hij in een sprong zitten?
@ Sammie: ja we zijn vroeg maar vooral Lieke is er erg aan toe.. We geven nu 90 water 3 schepjes voeding en dan wat rijstebloem/vanille papje erdoor heen. Dit is voor beide dames. dus het is echt in de probeer fase hoor. Maar Lieke zetten het gister op n brullen nadat de pap op was haha. Mamalijntje super een goede nacht!!! Hier gaat het ook goed. We hebben hun nachtritme om gegooid. Ze krijgen nu op 12 uur de laatste voeding (normaal liet ik ze gewoon komen in de nacht dat was dan meestal 4 uur) en dan om 7 uur in de ochtend weer. En jha het gaat al 3 dagen helemaal goed Jeeej