Je hoeft je toch niet rot te voelen mamalijntje! Als jij je nog niet goed genoeg voelt om te vrijen ( zowieso mag je nog niet omdat je vloeit ) zal hij zich daar toch echt even bij neer moeten leggen hoor! Mijn man heeft bij de zwangerschap van Mikail 13maanden geen sex gehad, in de zwangerschap wou hij niet en ik voelde me nog niet goed genoeg na de bevalling. Dan moet ie zijn handjes ma even als goede vriend houden denk ik... Of je zou hem kunnen helpen hihi, sex draait immers niet alleen om "de daad"
aaaaaah wat een mooie schatten!!! Geweldig om te zien!!!! Sex: nou hier ook bijna niet. Man ben savonds helemaal kapot en moet niet aan sex denken het enige is wat ik wil is slapen!! En manlief heeft er ook geen behoeft aan. Tja vroeger hadden ze al die middelen ook niet en rkegen de baby's al vanaf 6 weken bijvoeding. De dames hebben nergens last van dus ze krijgen het ook gewoon van mij.. Wil volgende week waarschijnlijk gaan beginnen met banaan
Mamavan3 ben benieuwd wat je meiden daarvan gaan vinden!! Ik wacht nog even een poosje. Is omdat die darmpjes van Yara al de flesvoeding niet aankunnen. adorable wauw wauw wauw mooie foto! Je mag al naar de kapper met davut haha zoveel haar heeft hij. Mooi hoor! Hoe gaat het nu met je?
@mamavan3: Ik heb meerdere malen gelezen dat het niet goed schijnt te zijn om te vroeg met pap te beginnen. Dit omdat de maagjes er nog niet aan toe zijn en klaar voor zijn. Ben dus zelf beetje huiverig om te beginnen. Luna is nu bijna 3 maanden maar natuurlijk wel een maand te vroeg. Zou ik hier rekening mee moeten houden denk je ivm bv fruithapjes enz? Groetjes xxx Donna
ach hier krijgen ze het nu 3 dagen en ze vinden het heerlijk en totaal geen last van darmen.. En zoals ik al zei vroeger kregen baby's vanaf 6 weken al bijvoedingen... Tegenwoordig is alles slecht en moet je dit en moet je dat... En daar houd ik niet van.. Kids slapen hier alle 3 op hun buik.. krijgen bijvoeding wanneer hun en ik er aan toe ben en zo kan ik nog dingen opnoemen. Zolang het goed gaat vind ik het prima. Ze vinden het lekker en kunnen al van een lepeltje eten.. Dus of je het zelf al wilt proberen tja dat is en blijft je eigen keuze..
mama van 3, ben ik het wel mee eens. wij mochten vroeger zoveel meer als baby nu moet je alles eerst overleggen nou begin daar niet aan. kijk zelf wel wanneer hij meer wil drinken en toe is aan een papje. heb hem nog niet zien smaken of kijken ernaar maar dat komt ook omdat hij meestal in de box ligt of slaapt als wij eten. ik ben er net achter dat er niks klopt van de maten van slaapzakjes! ik heb er nu drie in huis 2 van 60cm en eente van 70cm en nu heb ik het even opgemeten want er zat wat verschil kwa ruimte bij wesley als hij hem aan had. de babyface 60= werkelijk 58cm, prenatal 60= werkelijk 62cm en c&a 70cm= is werkelijk 65cm klopt niks van haha
Das ook raar Sammie. zou eigelijk niet mogen. Wij hebben er eentje van prenatal in maatje 60. Vind deze erg prettig maar er zit een rotrits op. Verder nog een hele lading liggen van Jamie. Dan maar in blauwe slaapzakjes. Vind die dingen duur genoeg. -- Hier heeft ze vanmiddag weer heerlijk een uurtje geslapen. Oogjes staan ook weer helder. Ben heel erg benieuwd hoe het aankomende nacht gaat. Ze krijgt om 22:00 haar laatste fles en daarna duiken we in bed. Hoop dat ze het gaat pikken aangezien manlief nog een nachtdienst heeft.
ik hoop het ook voor jou mamalijntje. vindt het zelf ook erg vreemd maja niks aan te doen. ga straks even eentje bestellen die tot een jaar meegaat en dan af en toe een goedkope bij halen als tweede in de juiste maat. ze zullen vast wel bij zeeman of wibra liggen en anders hema ofzo.
Vind de Hema erg prijzig maar idd Wibra heeft elke 3 maanden een babycollectie en voor een mooie prijs slaapzakjes.
van minimonkey heb je tot een jaar en dan is hij 80cm klopt dit? heb geen idee hoelang ze dan ongeveer zijn.
Voor het eerst in de geschiedernis heb ik Yara op bed kunnen leggen en zijn er in de avond geen kindjes meer beneden jeeeeeee Wat een drukte met twee kids hoor. Alle respect voor Jootje en Mamavan3. Dwarse peuter in huis die je continu in de gaten moet houden. Ben zo blij dat Yaartje weer lekker in haar velletje zit! -- Morgen wordt het mooi weer en wij gaan BBQ. Helemaal zin in. Vriezer ligt vol met heerlijk vlees.
Ik zoek nog steeds luchtdoorlatende maar geluidsdichte pleisters voor peuters maar helaas haha.. Af en toe nog even wennen maar heb behoorlijk mijn draai nu gevonden met twee kids. En jij? kan jij je helemaal redden ondanks dat je in een rolstoel zit of pijn hebt?
jawel, opzich heb ik mijn draai gevonden. het is alleen lastig als hij boven ligt en ik ben beneden en hij huilt duurt het even voordat ik boven ben en dat gaat soms wel 3x achter elkaar zo. kan moeilijk de hele tijd boven blijven. en soms heb ik pijn vooral als ik ook nog dingen in huis probeer te doen. maar ik vindt het vooral heel leuk.
Pff hier een extreem drukke avond!! manlief is hele dag vissen met ooms dus weer eens alleen met 3 kids.. Vond het wel weer even wennen. Hij was natuurlijk 3 weken al thuis..Vooral net waren ze alle 3 fijn aan het huilen Pfffffffffffffffff Nu liggen de dames op bed en ik lig ook lekker op bed met zoonlief tv te kijken! Mamalijntje: wat fijn meid!! Eindelijk!!! En nu eens even lekker genieten hoor van je momentje voor jezelf! Hier morgen bezoek van nicht van mn man en daarna zijn moeder met vriend... Totaal geen zin in kan het niet zo goed vinden met zn mama...zucht! We hebben nog steeds niks gehad voor de verjaardag van onze zoon en voor de tweeling ook niks. Terwijl haar dochter voor de geboortes een bakfiets heeft gekregen..zucht..
schoonmoeders he ik kan het opzich goed vinden maar soms kanik haar moeilijk hebben vooral in combo schoonmoeder/zus
Kan me voorstellen dat het soms lastig is Sammie. Vooral als je hormonen ook nog eens opspelen en het even net niet wil lukken! Maar respect voor jou hoor! Je moppert er nooit hier over ( mag wel hoor) Mamavan3 balen he als ze in koor gaan huilen! Ben je nou al eens een avondje weg geweest of iets voor jezelf wezen doen?? Heerlijk op bed hangen.. Hier geen tv boven en mis dat soms wel eens nu Jamie wat groter aan het worden is. En niet eerlijk naar jullie toe dat ze niets geeft maar de andere wel. Wat vind je man ervan?