het kan mn man volgens mij vrij weinig schelen.. Maar ik baal er gewoon van dat die andere 2 kleinkinderen in alles worden voorgetrokken.. Ook door andere zus van hem. Nja ik ga er niet eens meere over inzitten maar leuk is anders../ Sammie: ik heb wel respect voor jou hoor hoe je alles doet! Jeetje zeg! Ben je helemaal aan de rolstoel of kan je ook klleine stukjes lopen? En sta je er nu helemaal alleen voor, vriend werkt alweer?
@ mamavan3: Je hebt ook wel gelijk idd, maar is ons eerste kindje en vind het allemaal best eng om te doen zegmaar. En of ze eraan toe is geen idee, maar me gevoiel zegt van niet. Ik luister ook zeker niet naar het cbtje, mocht de melk ook niet ophogen ivm spugen nou ze heeft nergens last or en spuugt niks uit. Vind ze op het cbtje ook niet altijd even slim. Nog leuke dingen gedaan dit weekend meiden? Wij hebben heerlijk mossels gegeten bij opa en oma van Luna hihi! xx
dankje meiden ik zie mezelf niet als iemand met een handicapt en dat is soms wel mijn fout:s mijn vriend werkt partime en dat moet ook wel anders zou ik het niet redden denk ik.
hoihoi, Idd knap van je hoor sammie! is al zwaar genoeg, dus kan me voorstellen dat t voor jou helemaal zwaar moet zijn! mama van 3: oohhjeee zit af en toe ook met de handen in het haar als de kids alle 2 huilen mamalijntje: oh lekker zeg dat het nu goed gaat met Yara!! Hier gaat t steeds beter, alleen nog last van mijn schouders als ik ga wandelen. Morgen nacontrole van de bevalling bij de gyn... Hier:gaat t prima, net mikail in bad gedaan, foto's gemaakt met davut en mikail. Dalijk even douchen en dan na bed, want ik moet om half 3 opstaan om te ontbijten, want morgen begint de ramadan... xxx
Ok dat scheelt wel Sammie dat je vriend parttime werkt! Maar toch ik vind het knap en dat mag wel eens gezegt worden meis! Want je praat er hier nooit over! Adorable wat een lieve foto!! schatjes hoor. -- Hier een goede nacht gehad. Alleen kwam yara moeilijk in slaap want om 21:00 werd ze wakker en om 23:00 was ze nog aan het tutten maar heb haar in haar eigen bed gedaan en vannacht om 04:30 een fles en zonder morren terug in bed. Ligt er nu nog in maar is wakker aan het worden. Al met al een verbetering van een aantal uurtjes in de avond en wat rustiger met in slapen. Nu hopen dat ze voortaan wat eerder naar bed kan en de nachtfles gaat laten vallen.
Eerst heerlijk in de box wezen spelen ( ja dame die vind haar mobieltje erg leuk) en toen ging ze huilen. Direct strak in de doek gedaan en dit is het resultaat na 3 minuten. Nu ligt ze al een uurtje op haar bedje en heb ik mooi even buiten alles schoon kunnen maken voor de bbq
@klopt mamalijntje, zo had ik het nog niet bekeken... sorry dat ik soms niet verder denk dan mijn neus lang is heerlijk he, als ze zo ondergepoept zijn jolien lapt ons dit ook vaker Doet je mannetje moeilijk ivm dat jij nog geen zin hebt? Want heel vaak hebben ze daar niet zo veel last van als dat wij aannemen en er bestaan nog altijd andere methodes he Hoe was je nacht? @mamavan3... ik wil ook een nieuwe opleiding beginnen, ben wel nog niet zeker wat Hopelijk lukt het bijvoeden! ik wacht ook liever nog een beetje af haha, jolien slaapt ook op haar buik Ik zie dat ze al 2 dagen bijvoeding krijgen, wat geef je nu dan? @adorable wahhhhaaaaaa die foto is zo zalig om te zien hahaha, Jolien aan het snnurken en enkele ogenblikken later ligt davut aan haar knuistje te zuigen succes met de ramadan! @enjoy, jolien is ook een maand te vroeg, en normaal gezien had ik dus idd wel aan 6 weken mogen beginnen met die wortelsap, maar moest van cb toch rekening met haar 4 weken te vroeg houden, vandaar dat ik ook mn banner aangepast heb... dus overal die 4 weken op rekenen... ook op de andere dingen die ze doet als je ze wil vergelijken met andere baby's gewoon doen waar je zin in hebt, mamainstinct neemt het vaak over en die van CB weten ook niet alles... @schoonmoeders... is hier ook al beter, maar nu begint ze net te vragen om af en toe eens op de kleine te letten terwijl wij ergens heen gaan, dat zie ik dus nu echt nog niet zitten... vanaf volgende maand (september) beginnen manlief en ik aan een thai chi cursus, dan mag ze in de avonden komen oppassen wij waren gisteren bij de middeleeuwse markt, het was echt zalig
Net terug van de nacontrole....Zoals de gyn letterlijk zei toen ik weer weg wilde gaan, " je bent er nog niet helemaal vanaf helaas"..... Ik heb dus een echo gehad, geen placenta resten meer, maar wel heeel veel bloed....Ze snapt niet waarom dat er nog niet uit is gekomen en vind het dus ook niet normaal... ook is er tijdens de curettage niet veel placenta gezien, ma wel heeel veel bloed en weefsel... conclusie: ik moet nu met de pil starten om mijn menstruatie op te wekken en dan meteen weer terug voor een controle en echo om te zien of het helpt, zoniet..verder onderzoek... Nou zag ik dus dat ze tijdens ons gesprek, bezorgt aan het google'en was op " Asherman syndroom" zoek het maar eens op, het ziet er niet echt positief uit..... Pffffff..... Zit er even doorheen.......
O lieverd toch!! Hoop dat het mee gaat vallen! Anders is het gewoon heel erg vervelend als je nog kindjes wil krijgen. Dikke knuff
adorable, snap helemaal dat je er doorheen zit! jeetje wat een kl*te nieuws zeg. hoop echt dat het goed komt. wat een leuke foto's van jullie kindjes zeg!
Jeetje adorble wat k*t! Hoop dat het goed komt! Nacht nummer 3 goed verlopen alleen heeft ze wel een terugval ze is er tegen aan het vechten maar dat zou morgen weer over moeten zijn gelukkig. Heb vandaag ook maar echte doeken gehaald want die luiers worden nu toch wel te klein. Heb hier gewoon de traditionele doeken dus móet zelf wikkelen dit schijnt strakker te zitten is ook wel nodig want dominique wurmt zich overal uit. Mamalijntje wat trek jij yara aan als je haar inwikkelt?
Dees nu alleen een romper. Is zo warm bij ons binnen. In de nacht doe ik een lakentje overheen. Wij hebben een top dag gehad. Nu lekker bbq. Ben eindelijk een beetje aan het bijkomen.. Heb mijn lieve meisje weer terug.
ik heb een mail gestuurt naat friso om te vragen of bij friso extra ook rijstebloem mag en dat mag gewoon. hier een goede dag, wesley heeft echt een sprongetje gemaakt. ik heb een boog voor aan de wipper en hjij probeer het nu echt te pakken en tegen aan te slaan dan zit hij helemaal te lachen! verder ligt hij nog steeds op bed, heb vanmiddag een half uur boven moeten wachten totdat hij sleep maar nu is hij helemaal weg. ga hem straks maar wakker maken anders slaapt hij vannacht niet meer.
Sammie heerlijk he als ze uit die sprongen zijn! Plots kunnen ze weer een nieuw iets! En hier moet ik Yara ook zo wakker maken. Die ligt ook al een poosje te slapen.
ik hoor hem al wakker worden. heb eindelijk mijn strijk deels kunnen weg werken had daar echt geen tijd voor de laatste tijd.