Hallo, ik ben er ook weer even. Heb een drukke avond dus even snel. Milan net aan het huilen toen ik stond te koken toen hij eindelijk stil was wil ik een bord pakken laat ik het halve serviesgoed kapot vallen Moet zo nog even stofzuigen en dweilen, ben morgen jarig dus moet wel een beetje netjes zijn. Gelukkig zit Milan niet meer zo verstopt, het zelf poepen gaat steeds beter gelukkig!!! Ben helemaa blij. Pff jullie hebben wel veel geklets hoor, heb wel terug gelezen, maar wat ik nou gelezen heb???? Zwangerschapsdementie??? Ohwja wat een onwijs leuke foto van Jolien en Davut!! Wat een schatjes. Mamalijntje wat fijn dat Yara lekker geslapen heeft SUPER!!! Jeetje Adorable wat vervelend sterkte meid!! Staat 3 september nu vast of niet? En hoelaat spreken we dan af? Ga maar snel aan de schoonmaak, sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd maar weet het echt niet meer Even Milan spam, heb het badsteuntje uitgeprobeerd, wat een uitvinding
leuke foto maar had dat op hyves al gezegd haha fijn dat milan weer goed kan poepen en dat geeft denk ik wat meer rust. ga je morgen nog iets specials doen met je verjaardag?
Hahah ja klopt, maar heb niet iedereen op hyves Ik ga morgen even naar mijn werk om taart te brengen neem ik Milan mee, kunnen de rest van mijn collega's die er zijn hem ook even zien En voor de rest krijg ik visite van iedereen die wil en kan komen. Niet heel erg veel bijzonders hoor, wilde eigenlijk mijn verjaardag helemaal niet vieren omdat we net een beetje uit de visite zijn, maarja de mensen komen toch wel.
pffffffffff SOMS heel SOMS zou ik het gewoon willen opgeven... Mijn dochter heeft vannacht mogen tenten bij de zoon van een vriendin, en wat verteld mijn achtjarig meisje me? Dat haar maatje van 13 aan haar vagine gespeeld heeft... GODVERDOMME... eerst mijn zoon, NU zij... moet ik mijn kinderen dan echt in mijn huis opsluiten, ze nooit meer buiten laten omdat het gevaar OVERAL is??? Eerst die gore vent die een "vriend" van ons was en niet met zijn ranzige poten van mijn zoon kon blijven (waarvoor ik hem halfdood geslaan en gestampt heb en hij 3 jaar gezeten heeft) EN NU die bengel van 13, die net in zijn puberteit zit en denkt mijn dochter eens even te "gebruiken" IK BEN ZO WOEST... EN ZOOOOO VERDRIETIG!!!!! WAAROM IN GODSNAAM KAN IK MIJN KINDEREN NIET BESCHERMEN??? (saskia, ff ter info... ik zou de (superlieve) foto van je schattig kindje in zn nakie niet zo openbaar tonen... er zijn zooo vele pedofielen en kan me best voorstellen dat er hier op het forum ook een paar van die vuilaards onder een schuilnaam zitten in de hoop dat iemand haar kindje in zn/ haar nakie toont...hoop dat je dat niet als bemoeial opneemt... dat is heus niet mijn bedoeling...)
Nachtzon, wat erg snap dat je het even niet meer weet! Maar hij moet sterk zijn je dochter heeft je nodig. Ga je aangifte doen of met de ouders praten? Heel veel sterkte. Helaas kunnen wij ouders niet alles doen om ons kind veilig te laten zijn. Ik heb geen idee wat je voelt kan me alleen iets bij voorstellen dat je verscheurd wordt door boosheid en verdriet. Hoe is je man en je dochter eronder? Dikke knuffel en praat erover he! Saskia, wat nachtzon zegt zit wel iets in en miss ook op hyves weet niet of jij je profiel alleen voor vrienden hebt anders kan je die foto zo kopieren en plakken.
Jeejtje Nachtzon wat vreselijk!!!! Echt verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor. Ohw ik vat het ook niet verkeerd op hoor, je hebt helemaal gelijk, nooit over nagedacht maar weet niet hoe ik hem weer weg kan halen :x Sammie, ik heb hem mijn hyves alleen voor vrienden staan.
gewoon op het driehoekje klikken boven rechts in het venstertje en zeggen wat er is We praten hier thuis heel open over sex, mijn dochter weet dus dat dat wat er gebeurd is niet mag of beter gezegd enkel onder volwassen mensen mag... Ze weet het al lang, is ook al erg lang voorgelicht (denk dat ze toen 5 of 6 jaar was) net uit die reden dat ze dat gewoon weet in case... zoals dus nu, ze kwam namelijk zelf naar me toe en vertelde het... Mijn man heeft me een stevige knuffel gegeven, ik ben er haast onderuit gegaan, ik denk dat ik al heeeel erg lang niet meer zo hard gehuild heb.. Ik ben ook dadelijk naar mijn vriendin gegaan en heb haar zoon ten rede gesteld, hij gaf het gelukkig onmiddelijk toe (wat ik hem wel hoog aanreken) en zei dat ie niet bewust was dat het zo erg zou kunnen zijn... ok, ik snap van de ene kant best dat hij experimenteren wil, maar dat hij dat dan met zichzelf doet of met meiden in zijn leeftijd...tijdens dit gesprek heb ik ook vernomen dat hij met mijn zoon ook experimenteert, maar zal daar eens met mn zoon over praten als ie terug is. Zolang het echt gewoon "experimenteren" is en nog niet de daad op zich, begrijp ik het wel, ze zitten immers alletwee in de puberteit en ja, jongens onder zich... Nuja, ik heb me eens goed uitgehuild en voel me stukken beter... ow en als puntje op de i kwam mijn dochter vandaag met een derde graadsbrandwonde op haar been naar huis... bij een spelletje op het plein is ze tegen een spot met haar been gestoten... en heeft zich serieus verbrand heb het goed verzorgd (godzijdank nog zelf bij de brandweer gewerkt) en hoop dat ze er niet te veel last van zal hebbben... kan er hier eens GEEN week voorbij gaan zonder één of ander ongeluk of speciale gebeurtenis?
foto verwijderen: naar gebruikersinstellingen(waar je ook je onderschrift veranderd) en dan onderaan links in die balk met alle opties staat bijlage.. Daar kan je je foto's verwijderen! Nachtzon: wat verschrikkelijk zeg! Dat je et 1 keer moet overkomen is al erg, maar 2 keer!! Jeetje! Maar 1 ding het is absuloot niet jou schuld als ik zo hoor ben jij je kinder heel duidelijk voorgelicht over hoe en wat.. Maar wat heftig! Ik ben er ook straks zo bang voor met mn dochters heel raar maar waar... Dus inderdaad ook goed voorlichten meer kun je helaas niet doen! Zo hier de nachtvoedingen erop ik duik er weer in..
jolien slaapt al sinds 20 uur, ik probeer nu ook een beetje te gaan liggen... waarschijnlijk zal ik nog geen oog dicht doen, maar moet het gewoon proberen slaapwel meiden!
Das niet normaal hoor nachtzon!! Hoe reageerde je vriendin? Ik zou woest zijn. Arme meid. Net terug uit het ziekenhuis en dan gebeurd er zo iets! Hou haar maar goed in de gaten. -- Hier een drukke ochtend gehad. Manlief was werken. Yaartje wil nog steeds haar nachtfles. Echt balen maar ze sliep al vanaf 21:30 en is twee keer voor een flesje gekomen! en daaran weer geslapen dus al me al een hele verbetering. We zijn even naar het CB geweest om te wegen en meten. Dame is nu 55.5 cm (al) en 4600 gram. Verklaard waarom haar kleertjes alweer te klein werden. Jee die groeit echt hard. Verder is het vermoeden dat Jamie ADHD heeft nu echt uitgesproken en wordt Jamie daarop getest in september. Ik had dit vermoeden al een poosje maar CB en dokter wilde pas vanaf 5 jaar testen.
nachtzon, goe dvan je dat je meteen bent gaan praten met moeder en kind. het is wel goed dat hij het toegeeft en nu weet dat het niet mag. het is helemaal goed dat jou dochter meteen zei wat er aan de hand is, veel meisjes durven dat denk ik niet. mamalijntje, dat ze de nachtfkes nog wil is natuurlijk balen voor jou maar ze zal het wel echt nodig hebben. kan je niet een speentje erin doen of heeft ze echt honger dan? adhd is ook wat helemaal als jij het al vermoedde en dat ze dan zolang wachten, vindt ik wel apart. maar goed het natuurlijk ook wel logisch om niet meteen iets een naam te geven, maar het zal wel fijn zijn als het nu eindelijk erkend wordt. saskia, gefeliciteerd! @hier, wel een goed nacht gehad. had wesley in een dunne slaapzak zonder mouw gedaan en dat ging opzich wel. hij kwam om 4 uur voor zijn speen en om 5 uur sleep hij weer tot 7 daarna nog tot 10uur lekker gedoucht met papa. heb het idee dat hij douche leuker vindt dan in bad gaan. heb net mijn nieuwe slaapzak binnen van minimonkey. ziet er echt super uit en ben benieuwd hoe die valt, is alleen net iets te warm met dit weer dus van week maar even proberen met slapen.
Sammie heerlijke nacht dus! Nee Yara heeft gewoon honger en idd dan heeft ze het gewoon nodig. Zei het CB ook al maar ach ze slaapt daarna weer verder dus heel erg is het niet. En heerlijk die slaapzak he. Vind ze ook erg mooi maar prijzig! Hopelijk zal Wesley er heerlijk in gaan slapen. -- Ik heb ADHD al meerdere malen vanaf dat Jamie 1 jaar is aangekaart maar elke keer werd er tegen ons gezegt dat ze pas vanaf 5 jaar testen. Nu loopt hij bij de observatiegroep omdat het steeds mis gaat op het KDV en hun is het opgevallen dat hij drukker is dan normale kinderen en met toestemming van ons gaan ze hem in september 'toetsen'
@mamalijntje, ZEKER geen medicatie laten aandraaien, Bij mijn zoon hadden ze ook het vermoeden toen ie 5 jaar oud was en wouden hem al relatine geven. Ik heb hem gewoon op een suikervrij dieet gezet (suikervrije snoepjes, spuitwater, enz) na een goede 4 maanden was er al enoooorm veel betering te bespeuren!!! @sammie, net door het verleden hier in huis (ook ik werd aangerand en verkracht) zijn wij altijd erg doorzichtig op dat vlak geweest... Vandaar dat mijn dochter het ook dadelijk durfde uitspreken.
Jeetje nachtzon, vind het zo erg kan er absoluut niet tegen als mijn kind zoiets zou doen.....weet niet hoe ik zou reageren.....normaal zou ik zeggen tussen 4 planken maar het is een kind dus.... @mamalijntje heb je sinds ze ingebakert ligt al geprobeerd de fles iets op te hogen? Hoeft niet veel te zijn hoor, maar wat ik bedoel is drinkt ze al beter of sneller ofzo. Want dat gebeurde bij dominique wel. Ben/zit nog op het strand kleine meid ingesmeerd, parasol mee heerlijk en ze ligt in coma haha wel ingebakert. In romper en maar 1 doek @ saskia gefeliciteerd!
Wij gaan straks lekker bbqen, zouden zaterdag bij s-ouders gaan bbqen maar het ziet er weer drama uit dus wij gaan voor de zekerheid nu maar even. Verder is wesley echt super lief en ondekt nu echt dingen zo leuk!
Nachtzon ik ben zeker geen voorstander van medicatie maar zoals het soms gaat is het gewoon niet te doen met Jamie. Maar goed dat is voor later. Eerst maar eens kijken wat we voor hem kunnen betekenen door hem nog meer te stimuleren en beter te kunnen begrijpen. Dees Ja ze drinkt nu bijna 6 x 150.. Helaas komt ze nog wel in de nacht maar ze kan nu al niet meer zonder de doek. We waren gaan wandelen gisteren en helemaal niet aan de doek gedacht Huilen en huilen. Nu al de hele dag heel lief. Slaapt stukken beter. En jij heerlijk op het strand! Doe je goed. Zie ik niet zitten nu nog. Sammie veel plezier! Idd aankomend weekend heel veel kans op regen. -- Hier aan het wachten op manlief. Zo lekker koken en de dag lekker afsluiten. Is een drukke dag geweest maar de kindjes waren heel lief gelukkig. Wel onwijs pijn nog aan die knip/spieren of wat het ook is. Baal er echt van.
oohh ikke is jaloers dees! hihi zou ook graag ergens aan het water gaan liggen! Hoop toch dat t zaterdag droog blijft! wilde graag met het bezoek buiten gaan zitten en savonds naar de kermis gaan!