Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @ mamalijntje dan zal ze het idd nodig hebben maar wel fijn dat ze zo goed eet nu en dat je kan merken dat het inbakeren werkt hier ook een wereld van verschil vandaar dat ik het aandurfte om naar het strand te gaan, en ik heb mijn nichtje op logeren dus wou er met de meiden even lekker uit.
    Was je nog een x terug geweest voor down under? Of heb ik wat gemist.

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!!!

Ze heeft doorgeslapen!!!!!!!!!!!!!!! sorry moest er even uit haha

--

Dees ik ben afgelopen week weer terug geweest en weer een paar hechtingen laten verwijderen maar ze willen met eendenbek kijken en dat durf ik niet.
    Maar denk even dat ik naar de fysio moet voor die bekkenbodemspieren.

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @mamalijntje: snap dat je bang bent voor die eendenbek, zal allemaal wel extra gevoelig zijn bij jou op het moment down under. Ma denk als je zegt dat je der bang voor bent vanwege de pijn, dat ze het extra voorzichtig zullen doen, ma waarom denk je dat ze met die eendenbek gaan kijken?

@uitje: zijn we er nou eigenlijk overuit wat we de 3e gaan doen?...

@hier: gisteren de wandelwagen gehaald, ben echt super blij ermee!:D
    De neef van mijn man is vanacht blijven slapen. hebben tot 3uur vanacht lekker buiten gezeten en bij gekletst.
    Davut laat voortaan 5uur ertussen in de nacht, ma is nu verkouden al een paar dagen en wordt steeds wakker omdat zijn neusje dicht zit.
    Gister ook de verjaardagstaart van mikail besteld!:D

xxx

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O nu kan je heerlijk wandelen!

Dokter wilde de laatste keer dat ding gaan gebruiken maar dat mocht van mij niet. Ik kan amper mijn vinger daar krijgen om te voelen. Vind het doodeng. Wilde ook een spiraaltje maar ga toch maar aan de pil want ik durf echt niet.

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje gefeliciteerd met het door slapen van Yara! hopelijk zet ze dit door.
    snap heel goed dat jij d eendenbek niet wilt! ik vond het al pijn doen en heb niet eens hechtingen.

adorable, wat voor taart heb je voor maikel?

hier, ik heb tijdens de seks zo'n pijn als hij naar binnen gaat. heb ik in het begin niet zo erg gehad. is dit normaal?

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie het schijnt dat je opnieuw moet uitrekken van ondere. Je bent waarschijnlijk hoe stom dit ook klinkt wat krapper geworden en daardoor is het wat pijnlijker of niet vochtig genoeg.

7. AHzondag

mijn man zegt ook wel dat het krapper is dus dat zou dan wel kloppen! dankje voor je antwoordt

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @sammie: ben je wel "nat" genoeg? anders eens glijmiddel proberen.

@mamalijntje: ja heerlijk nu kan ik er ook eens op uit als manlief er niet is:D

wel fijn dat de arts naar je heeft geluisterd en geen eendenbek heeft gebruikt! gewoon weer zeggen, dat snapt ie/ze heus wel:) anders eens vragen waarom hij met eendenbek moet kijken. ik heb trouwens hechtingen gehad en was en is ook nog steeds gevoelig daaronder, gelukkig niet meer pijnlijk, ma ik heb ook die eendenbek erin gehad voor de curettage, was ook een beetje bang, ma het viel heel erg mee, zolang ze het maar heel rustig en voorzichtig doen.

9. AHzondag

gisteren hebben we het glijmiddel gedaan en dat ging opzich wel maar deed nog steeds pijn, denk gewoon dat het even duurt

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zijn wij er nu over uit dat we de 3de onze bijeenkomst hebben? kzou het graag in mijn agenda noteren! :)

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Jippie mamalijntje yara heeft doorgeslapen!
    Geef het wat tijd voel je verder niet schuldig dat schijnt beter te zijn voor het herstel!
    @ adorble kan je lekker wandelen!
    Heb je een leuke taart besteld?
    @sammie wat raar dat je er eerst geen last van had en nu wel, maar idd het zal wel even duren.

12. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Volgens mij is iedereen het er mee eens, wist jij al of je kon sammie?

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    zijn we het dan ook eens over de speeltuin??? en om 13.00uur daar verzamelen?

@taart: we hebben een heerlijke chocolade taart en een slagroomtaart:D

14. AHzondag

weet ik nog niet mijn man krijgt half aug zijn rooster

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    en van ons ook nog een lekkere taart, als het weer tenminste meespeelt :p

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Bedankt voor het helpen voor het verwijderen van de foto, ik heb hem weggehaald.

Bedankt voor de felicitaties!!
    Wat een mooie warme en zonnige dag was het pfff, Milan wel bijne de hele dag huilen van de warmte maar dat hebben we voor lief genomen :D.

Mamalijntje wat fijn dat Yara heeft doorgeslapen!! Zal een opluchting geweest zijn :) Ohw kan me zo goed voorstellen dat je die eendenbek niet wil, heb daar helaas een nare ervaring mee gehad :(

Ik ben er zeker 13.00 uur bij de speeltuin in Utrecht op 3 september.
    Ga hem nu ook in de agenda noteren anders blijven we straks bezig :)

Nachtzon, heb je het al een beetje kunnen verwerken?

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier aan het wachten op visite. Blij als we straks de 'kraamvisite'gehad hebben.. haha blijven er een beetje in hangen geloof ik en moet al volgende maand weer aan het werk.

Hier onwijs pijn aan het litteken vandaag. Naar de wc gaat ook nog niet goed. Bloed een beetje bij het poepen. Ook daar blijven we in hangen geloof ik.

--

Yara heeft goed geslapen maar was erg onrustig gisteren avond. Elke avond van 20":00 tot 22:00 is ze nog onrustig en wakker maar heeft van 23:00 tot 05:00 geslapen.

Ligt nu ook weer in coma maar ze moet straks de fles dus ga ik haar zo maar even wakker maken.

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier heeel erge buikpijn :( stomme menstruatie... :(
    kga weer verder doen aan de voorbereidingen van de wiccaning :)

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @mamalijntje: heb je geen aambeien? omdat je bloed bij het poepen hebt..

@uitje: nou dan zet ik het nu ook in mijn telefoon, 3september om 13.00 bij de speeltuin.

20. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hier staat 3 september ook vast

Deel Deze Pagina