Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    #721 SaskiaLW87, 4 aug 2011
    Laatst bewerkt: 4 aug 2011
    Hier gaat het poepen gelukkig ook wel goed, help hem heel af en toe nog als ik merk dat hij er echt moeite mee heeft, maar hij poept nu regelmatig zelf gelukkig :)

Milan had vandaag een super dag!! Hij heeft echt veel geslapen alleen heef hij zijn huiluurtje verkeerd ingepland elke dag van 17.00 tot 18.00 uur, probeer dan maar eens te koken .
    Mijn man heeft een nieuwe baan en werkt van 11.30 tot 20.00 uur dus moet nu rond etenstijd alles zelf doen en dat is soms best zwaar maar ik red me wel. Soms eet ik pas als hij naar zijn flesje van 18.30/19.00 uur op bed gaat.

Nachtzon wat balen dat je zo'n last hebt van je menstruatie :( ik ben benieuwd wanneer de mijne komt.

Mamalijntje wat verevelend dat je zo'n last hebt met poepen (heeft je meisje het niet heb jij het wel :()

Gelukkig hoef ik niet in te bakeren, Milan slaapt hier in zijn romper met een zomerslaapzak aan. Het is 25 graden op zijn kamer met dit warme weer dus hij heeft het warm zat. Eigenlijk kon hij zichzelf zo goed als direct op temperatuur houden.

Sammie wat een leuke foto van Wesley!! Ik heb ook geen last van haaruitval maar het kan ook zijn door je hormonen. Veel vrouwen krijgen in de zwangerschap dikker haar (eigenlijk valt je haar wat normaal uitvalt per dag dan niet uit) en als je dan bevallen bent valt het weer uit. Dat kan ook een reden zijn van je haaruitval en daar kan je niks aan doen.

Uhm volgens mij was dat het wel.

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Misschien is het idd het weer want het is de hele avond bal,
    Toen ik v.d week naar het strand was heb ik haar ook ingesmeerd weet alleen niet meer met wat precies verder zit ik weinig met haar buiten.
    Ze heeft het zojuist ook gepresteerd om haar handjes richting haar kinnetje te krijgen :eek:
    Ongesteld moet het hier ook worden door de pil maar er is nog niks in zicht.
    Ook heeft de dame vanmiddag bijna 200cc op en vanavond nog geen 100cc dus ze zou wel dorst gehad hebben vanmiddag.
    Ze ligt nu net 45 min te slapen maar is nu alweer aan het wakker worden.
    Weet gewoon even niet wat ik er mee aan moet

3. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @ haaruitval sinds mijn zwangerschap blijft het juist op mijn hoofd zitten hihi.

4. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    En ja hoor weer wakker!

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dees heeft ze misschien nog een beetje honger? Dat ze op dat moment verzadigd was maar toch te weinig voor het aantal uur dat je ertussen laat?
    Ik heb de voeding verhoogd van 5 x 150 ml + 5 schepjes naar 5 x 180 ml + 6 schepjes en merk dat Milan echt heel erg tevreden ermee is. En als hij 's avonds eenmaal slaapt dan moet ik hem wakker maken voor de laatste voeding want hij word voor die voeding niet uit zichzelf wakker, de rest van de dag wel.

Even inventariseren wie is er allemaal 3 september? Dat we niet al naar binnen gaan als de helft er nog niet is. Aangenomen dat we bij de ingang afspreken.

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dees het kan zijn dat je nog haaruitval krijgt. Als al je hormonen uit je lijf zijn/gaan.

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    gadver de gadver de gadver... sorry, dit moet er uit... ik heb vandaag al 5 keer mijn broek en ondergoed mogen verversen, van het ene moment op het andere verlies ik ongelooflijk veel bloed zodat mn (dikste) maandverband het niet meer kan opvangen en het echt aan mijn benen afloopt... dit is gewoon niet meer normaal..; ik mag dus de hele nacht mn wekker zetten om om de paar uur mijn verband te verversen :( jakkes... ik wil weer zwanger zijn!!!

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    je hebt idd gelijk saskia wat betreft de haar uitval, tijdens je zwangerschap valt het haar wat normaal gesproken uitvalt niet tot bijna niet uit waardoor je idd een vollere bos haar krijgt, ma na de bevalling veranderen je hormonen weer waardoor al het haar wat tijdens je zwangerschap uit had moeten vallen ineens allemaal uit, na een paar weken/maanden is dat weer over en kun je idd niks aan doen. Heeft niks te maken met vitamine tekort:)

Davut doet het ondanks de hitte erg goed, hij ligt nu een uur te slapen in zijn wiegje, ma hij zweet wel heel erg, hij ligt in pyama met lange mouwen en onder een hydrofiel luier, durf hem geen korte mouwen aan te doen, omdat ik bang ben dat hij het koud gaat krijgen later in de nacht en hij is al verkouden..
    Vandaag lekker gewandeld met de kids, ma toen we onderweg naar huis waren begon het te stortregenen, heb een kwartier moeten schuilen en was 1 straat verder dan ons huis haha:p

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

In het eerste trimester had ik ook al haar uitval ginmg weg toen ik ongeveer 14 weken was, maar nu is het echt erg!

Adorable, als hij het veel te warm zou hebben laat hij zich wel horen.

Nacht, jeetje is wel heel heftig.

Saskia, die kleine van drinkt ook goed alweer 180cc.

Dees heeft ze het niet te warm?

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ze had om 20.00 uur de laatste voeding gehad dus dat kan wel hoor maar nu is ze te moe om de fles leeg te krijgen want madam slaapt weer
    Verder meld ze zichzelf altijd wel hoor meestal probeer ik te wachten tot ze zelf komt.

@3 september voor de deur is goed

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ja verzamelen we de 3e trouwens binne of buiten voor de ingang/parkeerplaats?

@sammie: ja je hebt eigenlijk wel gelijk, hij zal het vanzelf wel melden als het te warm is

12. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Zou kunnen maar dan moet ik haar gaan uitbakeren want ze ligt in romper en doek in de box gevolg dan wordt ze alsnog wakker,

13. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @ nachtzon das idd super vervelend en vermoeiend!

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Dees, hoe doe jij dat om 8uur laatste fles? Hoeveel flessen krijgt ze dan? En van hoeveel.
    Het is heel moeilijk met dit weer. Weet ook niet of Wesley wel gaat slapen in zijn slaapzakje

Als het goed is ben ik 3sept ook van de partij!

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    net de kleine wakker gemaakt om haar een fles te geven, ze heeft alles opgedronken en heeft dadelijk verder geslapen :) eens benieuwd wanneer ze weer roept :p en heb mezelf ook weer mogen verversen... ik zal vannacht met een grote handdoek tussen mn benen slapen, heeft geen zin om ieder uur op te staan om te verversen :(

hier een foto van mijn meissie en ik, zien jullie verschil?

16. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @sammie: gezellig!:D

Dames ik ga naar mijn bedje toe, moet er morge weer vroeg uit, ga boodschappen doen voor de verjaardag zaterdag!:D

Weltruste allemaal!!

xxx

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow ja, ik ben er ook 3 september :)

18. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    O ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt of ik schreef het krom
    Ze krijgt normaal tussen 23.00/00.00 de laatste fles en komt overdag gemiddeld om de 4 a 4,5 uur afhankelijk hoe snel ze slaapt.
    Dus haar schema is
    7.30/8.00
    11.30/12.00
    15.30/16.00
    19.30/20.00
    23.30/00.00
    Dus 5 x 150+5 en meestal gaat dat schoon op dus vandaar dat ik 180+6 probeerde

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hoeveel flessen hebben jullie eigenlijk? Ik heb 2 grote en 2 kleine... that's it... (steekt wel tegen dat ik ze tussendoor altijd moet wassen... volgende maand wil ik eens kijken voor nog een paar (wat zijn die krengen duur))

20. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    1 grote en 1 kleine dus moet elke keer wassen idd maar dat vind ik dusver niet vervelend heb wel meerdere spenen

Deel Deze Pagina