Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    kook je de flesjes uit? Ik niet en heb dat ook enkel maar de eerste 2 weken gedaan...
    ik ga nu naar bed, eerste deel van de taart voor Adorable's zoontje is klaar...
    ik heb nu een oude handdoek in mn slip en daaronder een pampers van Jolien, hoop dat dit een beetje zal houden vannacht... ik heb net al een ijzerpil genomen... zie dat ik nog teveel bloed verlies en daardoor bloedarmoede krijg... :( slaapwel allemaal :)

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen.... Nou ja goed wij zijn al een poosje wakker.

Meeting: ik probeer van de partij te zijn

Nachtzon balen dat je zo erg ongesteld bent. Hou het even in de gaten want teveel vloeien is ook niet goed en je bent toch gestelliseerd??

Adorable balen dat Davut juist nu met de warte verkouden is! Hopelijk is hij er snel vanaf en kan hij korte mouwen aan.

Saskia zo Milan drinkt flink zeg! Heerlijk dat het goed gaat en super dat je man een nieuwe baan hebt alleen balen dat je nu alleen moet eten.. Hier is etenstijd altijd huil tijd voor beide dus verstand op 0!

--

Wij zijn vanaf 3 uur al wakker. Sliepen pas om 0:00. Yara was heel onrustig en om 3 uur haalde ik haar met 38.8 uit bed. Ze ligt alleen maar te kreunen.. Zetpil gegeven en ze is nog helemaal niet ok. Wel is haar temp terug naar 37.5,

Balen want nu mag ik haar ook niet inbakeren grrrr... Straks maar even kijken wat er aan de hand is.

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Mamalijntje, pas werd de warmte haar te veel en juist door het inbakeren kunnen ze dat moeilijker kwijt. Ik heb wesley ook niet in zijn puck gedaan, hij lag er in te zweten en te huilen voor mij een teken uit dat ding.
    Jammer da jullie nacht zo slecht was hopelijk kan je vanavond of vanmiddag lekker liggen.

Nacht, foto van de taart? Als die net zo mooi wordt als die van jolien dan wordt ik wel jaloers op jullie hoor.

Saskia, fijn dat je man een nieuwe baan heeft, wat gaat hij doen?

Flessen, hier maar 1 fles! Was hem na elke voeding en vindt het niet vervelend. We hebben last wel een extra fles erbij gekocht. We hebben ook wel een kleine maar daar drinkt Wesley niet lekker uit. De ring waar de speen in zit is lager dan van zijn grote fles waardoor hij de hele speen + deel ring in zijn mond heeft.
    Kook de flessen en spenen 1x in de week uit soms vaker.
    Verversen jullie welke 6 weken de spenen en fopspenen?

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pff sorry voor de gore details zo vroeg, maar ik heb dus een grote oude handdoek vannacht in mn slipje gestoken, normaal gezien vloei ik bijna niet omdat ik lig, maar ben er toch een paar keer van wakker geworden... Stond dan deze morgen op en voelde een flinke scheut in de handdoek sijpelen... alles dus weer overgelopen :( vandaag blijf ik zeker thuis en bekijk het nog eens...

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier naar de huisarts met Yara geweest. Ze knapt niet op. Is al vanaf 3 uur wakker... Jammerd.. Poept heel veel nu. Nog lichte verhoging. Maar onze kl*te huisarts stuurde me na een snelle check weer weg.. Dus dat wordt weer de huisartsenpost vanavond. Weet het nu al.

--

Flessen, wij hebben hier geloof ik alle soorten en maten van Difrax. Had met Jamie nogal een flessen tick!
    Ik kook de fles om de twee dagen uit en de andere dag in de magnetronstellisator.

Spenen vervang ik elke twee maanden al vind ik het zonde want die krengen zijn duur... Maar ook daar een hele lading nog van.
    Straks met Diksap heb ik die smalle weer nodig.

--

Nachtzon bel jij eens de dokter!!!!!!!!!!!!!!!

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    haha mamalijntje, ik bekijk het nog even hoor :) nog moet ik nergens heen :)

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier heb ik nu 4 flessen. Ik spoel ze na elke voeding even af met heet water. En op het eind van de dag na de 7 uur voeding maak ik ze schoon met een sopje en spoel ik ze erna af met water en dan hups de magnetronsterilisator in..

Nachtzon: jeetje wat heftig! Hier ook wel iets meer gevloeid dan voor mn zwangerschap maar niet zo heftig. Hier heb ik maar 3 dagen gevloeid.. Sterkte meid!

Mamalijntje: het zit jullie ook niet mee he! Heb je dit vaker bij je huisarts? Anders een andere?

Hier een heerlijke nacht gehad. Manlief had de 12 uur voeding gedaan en dan doe ik altijd de ochtendvoeding. Lieke heeft iets nieuws ontdekt ze rolt om in der bedje met slaapzak en al.. Daardoor werd ze vanmorgen telkens wakker haha die schat.. Snapte er niet veel van kwam ik der kamertje binnen keek ze me aan met grote ogen. Dus toen haar maar bij me genomen om 6 uur en toen nog even verder geslapen tot kwart over 7 want toen werd Fleurtje wakker.. al met al heerlijk geslapen

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 wauw die Lieke! Die is volgens mij ook de meest vlotte van de twee meiden of niet? Je mag oprecht trots op ze wezen!!

En ja helaas wel. We hebben een top arts maar die werkt parttime. die andere kan noooit wat zien aan Jamie en nu dan aan Yara. Jamie had volgens haar niks en vervolgens in de avond bij de huisartsen post dubbele oorontsteking en keel ontsteking. Elke keer weer. Ben ook zonder verwijzing naar de KNO gegaan met Jamie.

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @ mamalijntje: nou in eerste instantie dacht ik juist Fleur. die kon als eerste der hoofdje omhoog houden, dronk het meest.. Maar Lieke trekt aardig bij.

Hmhm balen zeg! Hier ook gehad hoor met ontstoken keelamandelen. Bij huisartenpost geweest. Nee niks aan de hand met Timo.. Maar ja hij had wel 39.8 koorts. En omdat die dus een drain heeft m,ochten we door naar spoedeisendehulp, en 3 x raden die keek even in zijn mond en jahoor gigantische ontstoken keelamandelen...zucht!

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Uitkoken doe ik nu ook niet meer na elke voeding met gloeiend heet water en bij de laatste gaat hij daarna de koelkast in.
    Ik zou wel even de dokter bellen nachtzon want volgens vloei je veels te veel.

Jeetje mamalijntje zit je echt niet mee met yara!
    Hoop dat het vandaag toch wat beter gaat!

Zo heeft lieke een peper in dr kont?

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    het valt al beter mee het vloeien, ik denk dat het ergste achter me is :)

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    heb net alles gelezen en tussendoor mikail nog even vermaakt, dus ik ben alles een beetje vergeten *schaam*
    Wat ik wel even wil zeggen is dat je echt naar de ha moet gaan nachtzon!!! Is echt niet normaal dat je zoveel vloeid!!!

En jezus mamalijntje, wat een bout ha zeg, die zou een schop onder der kont moeten krijgen, kun je idd niet om iemand anders vragen?

Hier vanmorge boodschappen gedaan voor morgen:D:D Grote man wordt al 2jaar!:D Wordt wel klote weer voorspeld bah!

Ga de kids nu op bed leggen en dan zelf ook even een dutje doen:)

xxx

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    niet erg ivm klote weer :p kan ik lekker de cake meebrengen :p ben er al een hele dag mee bezig en aangezien we straks naar schoonouders moeten zal ik er vanavond en morgenvroeg ook nog mee bezig zijn, maar ben zeker dat mikaïl in het rond zal springen :p
    enneuh mn mixer is er aan, moet dus nu naar de winkel een nieuwe halen :p

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Helaas de lieve huisarts is vrij vandaag dus moest het echt met haar doen. Maar Yara knapt niet op meiden. Blijft 38.8 - 38 houden ondanks de zetpillen. Zie ook dat haar rechter oortje rood is. Ze heeft last van haar buikje.
    Kreunt de hele tijd en kan niet slapen behalve samem met mij dus tegen al mijn princepes in zijn we net samen gaan slapen boven.

Weet nu al dat wij vanavond of morgen bij de huisartsenpost zitten...

Wij gaan dus geen weekendje weg.

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Adorable jij alvast heel veel plezier en gefeliciteerd met Mikail. Vond 2 toch heel bijzonder!!

16. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    kun je nu niet alvast het zh bellen voor de ka gewoon zeggen dat je het niet vertrouwd en dat je ha niets doet!
    toen ik net bevallen was had dominique 38,2 en daar namen ze echt geen risico mee!

17. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

zou gewoon de hap bellen hoor, jij voelt zelf aan of iets goed of niet goed is.

18. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Is yara al een beetje opgeknapt?

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ik zou idd ook de KA bellen mamalijntje, beter geen risico nemen, en ze heeft het al zo moeilijk gehad de afgelopen weken, arm meisje!

Dankjewel mamalijntje, ja tis ook weer echt een mijlpaal 2jaar!:) Mikail heeft straks tijdens het stoeien flink zijn hoofd gestoten tegen de muur, arme man heeft er hoofdpijn van volgens mij want hij wordt steeds huilend wakker en ligt nu in ons bed. Hoop dat ie geen hersenschudding heeft...

20. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Gefeliciteerd met je grote kleine man!

Deel Deze Pagina