ojee, hoop het ook ben nu net klaar met de taart heb er weer veel werk in gestoken nu hopen dat we m veilig naar adorable krijgen morgen vloeien is al erg draagzaam geworden
Adorable hoe ging het met Mikail. Kan heel goed een hersenschudding hebben hoor.. Hopelijk knapt hij op want hij heeft een drukke dag vandaag! -- Wij (ik) zijn gisteren naar de Huisartsenpost geweest met Yara. Ik kreeg de koorts niet naar beneden en ze stopte maar niet met huilen. Daar natuurlijk wel maar ze kunnen niks vinden. Waarschijnlijk een virus of infectie. We hebben haar vanacht voor de helft ingebakerd want ze kon niet slapen. Zaten om 01:00 nog beneden. Dus alleen haar armen stevig naast haar lijfje en hebben wel goed geslapen gelukkig. Nu alleen nog verhoging en wil alleen op de arm liggen.
Adorable van harte gefeliciteerd met Mikail!!! Een fijne dag. Mamalijntje, ik heb echt met je te doen Vind het ook knap van je dat je zoveel "problemen" hebt met Yara en dan toch hier actief bezig respect hoor!!! Ik hoop van harte dat ze snel opknapt. Sammie, mijn man is nu vertegenwoordiger van NUON. Komt er kortweg op neer dat hij aan de deur energiecontracten verkoopt. Wel jammer, als hij gister 3 contracten zou verkopen mocht hij voor 50 euro bij Prenatal shoppen. Heeft hij helaas niet gehaald . Vlogende keer beter. Nachtzon fijn dat het vloeien al minder is. Hier een goede nacht gehad, Milan kreeg om 23.00 uur de laatste fles en kwam om 6.20!!! Zo trots
O een super nacht dus! Heerlijk zeg. En balen dat je man het niet gehaald heb maar wel leuke actie!! Duimen voor de volgende keer. En ach de pc staat aan en zo nu en dan plof ik even met een bak thee neer en ben ik weer helemaal bij. (kleine pc verslaving haha) Maar het lijkt nu echt weer goed te gaan met haar . Temp was weer normaal dus heb haar in de bakerzak gedaan en ze ligt nu heerlijk in de box te slapen. Blijf er nog wel even bij ivm koortstuipen (heeft Jamie gehad en schijnt erfelijk te zijn) Weet je wat het is Saskia ik ben het met Jamie al gewend. Die is zo vaak ziek geweest dat je je verstand op 0 zet en doorgaat. Dit stelt allemaal niks voor vergeleken met .... hou ik mijzelf dan maar voor he.
jolien heeft last van een lichte reflux, door de doc bevestigd... maar we gaven tot nu toe geen medicijnen. Deze morgen is ze weer een beetje lastiger, zal dus haar flesje dikker maken zodat het niet terugkeren kan en haar haar medicijnen tegen reflux geven... mss is ze dan een beetje minder chagrijnig...
Inderdaad een supernacht weer een beetje bijgeslapen Gelukkig is de temp gedaald, hopen dat het nu gewoon bergop gaat, gun het je zo. Vind je het niet erg om de "goede" verhalen van een ander te lezen dan? Ik zou helemaal gek worden. Ondanks dat je het al eens eerder meegemaakt hebt zou ik echt denken waarom kan het niet een keer anders gaan?? Echt waar ik heb echt respect voor je hoe je het doet!! Nachtzon, hopen dat het zo werkt!! Hoe is het lichamelijk met jou verder??
O das balen nachtzon. Hoe merkte je het aan jolien? saskia welnee... Ik ben het gewend erg he... Jamie sliep pas met 2 jaar door en is zo veel ziek geweest dat ik me al voorbereid had Positief blijven en alles komt goed
@nachtzon gelukkig is het minder geworden, en mijn duimen draaien voor de taart @saskia das idd een goede nacht, wel jammer van de actie. @mamalijntje mooi dat ze weer een beetje is opgeknapt ik heb echt respect voor je hoe je met alles omgaat, ik wordt hier al knetter als ze 3/4 niet slaapt en alléén maar bij mij wil zijn. @nachtzon je dikte de fles toch al in, was dat niet voldoende? Ben hier overigens ook overgestapt op nutrilon a.r want dat gekloot werd ik zo zat nu die fles opgehoogd is moest ik weer gaan zoeken naar de juiste verhouding en dat wou niet echt lukken. Wel fijn dat ze nu medicatie krijgt. Hier op zich wel een goede nacht gehad alleen was de dame hier om 5.00uur wakker die heb haar maar bij ons in bed genomen en ze heeft toen nog tot 8.00 geslapen. En toen mijn man besloot dat het inbakeren niet elke keer hoefde heeft ze alleen maar lopen krijzen! Heb haar net een klein half uurtje in slaap. Grrr die mannen! Als hij nog eens zo'n slim idee heeft mag hij haar stil proberen te krijgen want ze was helemaal overstuur!
Nee Dees eenmaal inbakeren is altijd inbakeren.. Mannen hebben helaas soms niet van die slimme ingevingen. Wel lekker dat ze nog even bij jullie geslapen heeft. En waarom nutrilon a.r ?
Ik dikte haar voeding ook al in op advies van het cb met nutriton(jbpm). En hier zit jbpm al in en ik vond het makkelijker dan elke keer het moeten toevoegen en verder is het hetzelfde als de standaard voeding. En het is goedkoper om het kant en klaar te halen. En ja ik kan merken dat ze echt alleen ingebakert kan slapen want ze slaapt nu nog!
jolien gaf altijd al een beetje melk terug, soms wel 2 of 3 uur nadat ze gedronken had, de laatste tijd had ze ook een erg zure melkgeur rond zich... en weigerde dan iets te drinken verder begon ze plots te hoesten of verslikte zich uit het niets... lihcamelijk is alles al beter heb ook een fantastische dag bij Adorable gehad... wat ben ik jaloers op haar lieve ouders en zussen wij dikten in, maar niet de hele dosis, dit doen we nu dus wel
Goeiemorgen! Hier een goede nacht gehad. Yara had gisteren om 21:00 zo'n honger dat we haar fles maar 1.5 uur eerder gegeven hadden. Maar daardoor kwam ze wel weer om 03:00. en weer om 07:30 dus heel netjes. Geen verhoging meer!!! Wel veel krampen omdat we gestopt zijn met de forlax. Ik was de laxeertroep zat en ze poept nu. A.s. donderdag gaan we weer naar de osteopaat en ben heel benieuwd. Straks alvast maatje 68 uitzoeken en ben druk op marktplaats aan het zoeken.. Dame zit namelijk vanaf gisteren in maatje 62 en dat terwijl ze 1.5 maand is haha! Lange dame is het.
goedemorgen Hier ook een goede nacht gehad. Ze krijgen nu tegenwoordig om 12 uur bij de laatste fles een papfles.. En dat bevalt goed ze slapen nu de hele nacht door Hier passen ze inmiddels ook in maatje 62. Vooral shirtjes broeken zijn vaak nog wat te wijd. Maar maatje 50 kunnen ze niet meer in. Ik hoef gelukkig een poos geen kleding meer te kopen. Want heb zoveel gekregen en 2 pakketten op de kop kunnen tikken en daar zit genoeg kleding in tot en met maat 104 Succes donderdag ben erg benieuwd wat hij zegt..
hier gisteren ook voor het eerst maat 62 aan gedaan. wat wordt hij groot. bij elke kleding maat die hij groter gaat moet ik weer denken ohh wat was hij eigenlijk klein. 56 past hij nog wel hoor maar 62 zit net iets ruimer en sommige dingen zal hij nog niet passen denk ik. hier ook een goed nacht gehad, maar daar is wel wat aan vooraf gegaan. hij kreeg om 11uur zijn laatste fles en daarna is hij naar bed gegaan en geslapen tot 8.00uur dus geen klagen. nu ligt hij nog even te tukken en ik ga straks snel douche. we zijn gisteren weer bij s-ouders geweest en eigenlijk altijd als we daar zijn geweest is hij in avond overstuur, heb geen idee waarom. maar goed we waren 9uur thuis en ik had hemop bed gelegd helemaal overstuur huilen, gillen dus maar weer mee naar beneden genomen en toen op gegeven moment zijn fles maar gegeven. vandaag maar een rust dag houden en zorgen dat hij veel slaapt denk ik.
heeii meiden, het was een geslaagde dag gisteren, alleen beetje jammer van het weer! Mikail is lekker aan het spelen met zijn nieuwe speelgoed! Foto's volgen nog! Davut kan ook al in maat 62
Mamavan3 wat heerlijk dat je meiden het zo goed doen nu in de nacht!! Echt super.. Kan je even goed bijkomen. Helaas durf ik nog geen pap te geven. Vrees dat wij ook nog een poos moeten wachten met bijvoeden. Met Jamie waren we wel heel erg vroeg erbij! Sammie gaat hij dan veel van hand op hand bij je schoonouders? Vervelend dat hij steeds zo overstuur is. Hij is echt gevoelig voor prikkels he? Wesley doet mij heel erg veel denken aan Jamie toen hij zo klein was. Adorable fijn dat het geslaagd was! Mooi he hoe ze op kunnen gaan in hun nieuwe speelgoed. Hoe gaat het nu met je buik? Nog veel pijn? -- Meiden zijn jullie alweer allemaal ongesteld geweest trouwens? Ik heb hier nu alleen nog slijmerige afscheiding maar eindelijk sinds een week is het vloeien gestopt. Wel voel ik zo nu en dan mijn baarmoeder nog samentrekken. Hier zijn de 62 t shirts perfect voor Yara. Jurkjes iets wijdt maar de lengte is goed. Maar broekjes weer veel te wijdt.. Dame gaat haar broer achterna (ook korte beentjes) Morgen een drukke dag. Heb een afspraak om kleding te bekijken. Hopelijk voor een prikke straks een mooie set 68 kleding.
mamalijntje, alleen mijn schoonmoeder heeft hem vast gehad. hij heeft er gewoon last van en we letten daar opzich wel op hoor maar soms wil je gewoon wat langer dan 2 uurtjes op bezoek. hoe hebben jullie dat opgelost met jamie? hoop dat de kleertjes nog wat zijn. hier zijn de tshirt nog te groot, meneer heeft lange benen maar korte armpjes haha adorable,fijn dat de verjaardag leuk was, is maikel flink verwend? mama van 3, je bent wel echt vlot met alles he
ja hij is zeker goed verwend!!! hij heeft een poppenwagen met babypop gekregen en een werktafel met boormachines gereedschap schroeven enzo waar hij echt helemaal dol op is!!!! @mamalijntje: nee heb geen pijn meer, ook niet meer in mijn schouders gelukkig, ma ik vloei nog steeds niet genoeg dus vraag me af of dat bloed er vanzelf uit gaat komen:S
Adorable balen zeg... Ja idd.. Vol = vol toch dan? Ik heb geen idee. Sammie balen hoor. Jamie was en is altijd gevoel voor prikkels. Verjaardagen zijn ook altijd een ramp omdat het dan te druk is voor hem. Huilen en huilen.. Wij hebben nooit een oplossing gevonden. Wel probeerde ik de prikkels te verminderen maar daardoor werd het alleen maar erger omdat hij tegen helemaal niks meer kon. Hopelijk wend Wesley er snel aan.