jeetje babyhope wat heftig!! Praat erover hoor, dat je het goed verwerkt!! hier had ik na een jaar ook last van, toch ontsluitingsweeen gehad breken van de vliezen en meneer lag in stuit zijn toen in haast naar ziekenhuis gegaan en spoed ks maar heb het nooit echt goed kunnen verwerken... en wat een mooie meid zeg!! Ook al zo bos haar!! Nachtzon ik hoop dat het werkt voor je dat hulpmiddel het ziet er wel goed uit!! Succes meid!!! meiden even een vraagje want ik sta echt versteld!! Gister om kwart over 8 hebben de dames een fles gekregen. En sliepen om 9 uur. Normaal gfesproken worden ze dan zo tussen 1 a half 2 wakker voor de fles. Maar ik heb ze niet vannacht gehoord (komt nu wel vaker voor omdat mn man thuis is en nu dus soms ook de nachtvoeding doet). Maar om 10 voor 7 wordt ik wakker van gehuil, dus ik denk ahh lekker ze hebben eindelijk van 2 tot 7 geslapen (eerder werden ze dan weer om 5 uur wakker). Dus ik loop naar beneden haal de dames op en ga naar de woonkamer om flesjes te maken.....zie ik tot mn verbazing dat ze vannacht helemaal GEEEN voeding hebben gehad. Dus ik snel ze een fles gegeven..maar nu missen ze dus een voeding.. kan ik ze nu om 10 uur nog een flesje geven? Ze krijgen normaal flessen om 7 uur 12 uur 16 uur 20 uur En dan wanneer ze komen snachts meestal zo tussen 1 a half 2 wat denken jullie??? Vandaag moet ik op nacontrole bij de gyn komen... even over hebben wat voor conceptie we willen. ik denk een spiraaltje...wat nemen jullie???? heeft iemand ervaring met spiraal?
Babyhope o wat heftig zeg!!!!! Bah wat een ellendig ziekenhuis! ze zouden van mij een klacht krijgen! Maaruh wat is ze mooi!!!!!!!!!!!!!! -- Mamavan3 ze mogen volgens mij nu tussen de 120 - 180 en 5 flessen krijgen toch als ze 6 weken of ouder zijn. Maar als ze het gewoon trekken zou ik niks veranderen. En anders de tijden aanpassen waardoor je beter uit komt voor de nacht.
Hier een goede nacht gehad pffff... Dame was wakker tot 23:00 maar manlief mocht haar na de fles bij mij in de wagenbak leggen. Geslapen tot 04:45. Helaas daarna begonnen de krampjes maar ze huilde niet. Had gewoon mamaaandacht nodig. Zo heerlijk wandelen!! En shoppen. Helemaal zin in. Even optutten en gaan!
ja mamalijntje ze zitten nu ook op 4 flessen van 120 en de laatste (dus de nacht) krijgen ze 150.. Maar nu missen ze dus een fles en zouden ze maar 4 flessen binnen krijgen.. Dat lijkt mij beetje weinig? Hmhm lekker shoppen, geniet ervan meid!!!
@babyhope... wat een bevalling zeg! Ik vond het al zo erg dat ik er toendertijd 30 uur over deed na inleiding en een uurtje of 10 weeenstorm had. Maar dit slaat toch alles hoor!! gelukkig is verder alles wel goed met jullie prachtige meisje!! @hier vandaag ook maar gestopt met de infacol, heb niet het idee dat dat iets doet want 'savonds heeft ze nog altijd krampen, geven ook half om half omneo en standaard dus hoop dat dat wat gaan doen. Gisteren om kwart over 10 laatste voeding waarna pas om 5 uur weer, vind ik toch netjes en we hebben weer lekker een slaapje gehad! Onze jongens zijn heerlijk aan het spelen en zijn zo lief voor hun zusje!! Ben ik echt trots op. Vanochtend wel even handen in het haar, want de jongens waren wakker en al hun kamer aan het afbreken, Noëlle begon te krijsen want die had honger en ik moest me nog aankleden.. Dan vind ik het nog wel beetje lastig allemaal. Heb uiteindelijk ervoor gekozen om mezelf snel een kloffie aan te doen (waar is die charmante, leuke mama heen??? hahahahaha), Noëlle een fles te geven op de slaapkamer van de jongens en daarna pas de jongens aangekleed. Ging nog best goed! @adorable heb je al huisarts of iemand gebeld? Kan ook zijn dat je aambeien hebt overgehouden ofiets en die kunnen ook inwendig zitten, krijg je ook zo'n soort pijn van... @mamalijntje och dat meisje van jullie... zo zielig he? en je kunt zo weinig doen. Hopelijk helpt de lactose!! xxxx
gisterenavond schitterende avond gehad... Jolien viel na haar badje en haar flesje om 22 uur dadelijk in slaap in haar bedje in haar eigen kamertje... en sliep tot 3 uur deze morgen...flesje gekregen, pampers gewisseld en mevrouw wou niet meer slapen, heeft dus 2 uur bij mij wakker gelegen en rondgekeken... brrrr (ik slaap dus wel echt liever op dat uur ) deze morgen om 7 uur wakker en niet aan slapen te denken... nu ligt ze eindelijk in slaap en wil ik niet meer gaan liggen...hahahaha Ik heb een oplossing gevonden tegen de obstipatie, doe het nu al enkele dagen en het werkt super! Ik doe een eetlepeltje wortelpap (in glaasjes, heb ik uit duitsland meegebracht) in haar flesje en het werkt super, ze heeft weer zachte ontlasting, geen krampen meer en is super tevreden (en ze zal dan nog een mooi kleurtje krijgen ook ) Is mss nog een beetje te vroeg, maar heb het langzaam opgebouwd, eerst halve teelepel en nu een teelepeltje... en het gaat prima
Jootje kan me voorstellen dat je dan even met je handen in het haar zit! Vind het hier ook een gepuzzel hoor.. En dan heb ik maar een peuter. Goed dat het gelukt is! Mamavan3 dat is idd heel erg weinig. Misschien eens overleggen met het cb.. ivm de groei etc Nachtzon hoe kom je nou weer op wortelsap???? Wel super dat het werkt.
@ mama van 3, ligt er ook beetje aan hoe zwaar de lady's zijn hoor.. ze hebben lichamelijk behoefte aan 150ml per kg per 24 uur. Dus met 4 flessen van 120cc kom je toch al een heel end volgens mij... xxx
deed ik bij mn eerste twee kinderen ook het is meer zo pap hoor, vanaf 4 maand maar lepeltje kan geen kwaad
Ohw jeejtje babyhope, wat een bevalling. En ik maar denken dat ik het maar zo zwaar had. Inderdaad over gaan praten hoor, gooi je verhaal er maar lekker uit. Ik merkte dat ik er ook "last" van had, tijdens mijn middagdutjes regelmatig nachtmerries erover gehad. Toen ik het eenmaal op papier gezet had en er meer over praatte had ik geen nachtmerries meer. Merk nu wel dat ik er beter mee om kan gaan. Maar een mooi meisje is het zeker!! Mama van 3 ik weet niet precies hoe het zit met die voedingen, ik vind het ook erg moeilijk. Ik heb aan de ene kant zoiets van als ze honger hebben komen ze zelf wel, maar Milan had gister ook na de voeding van 9 uur geslapen tot ik hem om kwart voor 2 wakker maakte omdat ik er anders wel te veel tijd tussen vond zitten. Mamalijntje ik vind het zo naar voor je meisje Hier werkt de infacol volgens mij wel, de kleine man had net 2 flinke poepluiers achter elkaar. Toen viel die lekker in slaap, maar volgens mij is hij weer wakker dus ga hem snel voeden
Jeetje babyhope das echt heftig! Maar wat is ze mooi! Dame had hier gister een regeldag geloof ik want ze was helemaal uit haar doen. Begint nu weer lekker een ritme in te komen, ook heeft ze ruim een half uur langer geslapen vanacht! Ze krijgt nu over 24 uur 540 cc en ze moet minstens 525 cc krijgen sinds haar laatste gewicht ben trouwens benieuwd wanneer ze weer omhoog gaat. Vandaag komt het cb dus mischien dat zij het mij kunnen vertellen, ook heeft de dame wat vloeistof uit haar naveltje en het lijkt wat geïrriteerd. En ik zat bij de ha vanochtend net der want ze was aan het piepen vanacht, maar er was niks te vinden. Ook heb ik gelijk de pil meegenomen, wou eigenlijk niet meer aan de pil maar het is de enigste wat me enigszins wat leek, op condooms na maar dat geprut met condooms de hele tijd zag ik ook niet zitten.
Die nachtmerries van de bevalling heel herkenbaar hoor.. Heb de eerste week geen oog dicht gedaan.. Het moment van het zetten van de knip tot dat ze op mijn buik lag zijn heel wat keren voorbij gekomen. Idd erover praten en praten helpt heel goed! Heb het ook als heel heftig ervaren en doe het nooooit meer. Dees hier ook een prut naveltje.. goed met alcohol en gaasjes schoonmaken.. Moeten wij van de ha doen Saskia thanks lieverd.. Meisje is al rustiger dan gisteren. -- Dame drinkt hier weer goed. Gisteren 6 flessen van 100 - 110 cc gedronken. Vandaag iets minder maar geeft niets.. Als ze maar idd boven de 550 komt. Straks moeten we helaas nogmaals een klisma gaan geven.. Na de grote derrie luier is ze alweer aan het drukken maar er komt maar niks. Verder heeft ze wel heerlijk geslapen vanmiddag. --' Kom er net achter dat we gewoon aso veel kleertjes maatje 62 hebben... Hopelijk blijft dame daar lang in zitten want ze kan volgens mij wel drie weken nieuwe kleertjes aan elke dag.
Babyhope, wat een verhaal en heel schandalig dat jullie geen eten kregen, mijn kreeg tijdens mijn bevalling zelfs te eten! Gelukkig heb je nu je mooie meid met lekker veel haar!! Je verhaal op schrijven werk idd, heb het zelf ook gedaan juist omdat het zo snel ging. Mama van 3, ik zou ze wakker maken voor de laatste fles of idd eerder geven! Saskia, fijn dat infacol werkt. Mamalijntje, wat naar dat je dame zo'n last heeft. Lijkt me heel frustrerend
Ja Sammie, ik kreeg ook eten tijdens mijn bevalling, heb bietjes gegeten haha. Schiet me net te binnen omdat jij zei dat je eten kreeg tijdens je bevalling Ik ben ook blij dat de infacol werkt Mamalijntje graag gedaan, ik hoop voor je dat het allemaal snel over is *knuffel*
Nou we zijn beide ook gewoon doorgeslapen. Maar vannacht maar even kijken hoe ze het nu gaan doen. Volgende week moeten we toch naar de kinderarts en het cb dus kunnen het even bij beide vragen qua voeding, Hier goedgekeurd door mn gyn dus mag weer alles doen!!wel ga ik kijken welk spiraaltje ik ga laten zetten leek mij fijner dan de pil. Want onze zoon is door de pil heen gekomen, en we vinden 3 kinderen wel genoeg! Maar zit te twijfelen tussen de mirena en de koper..jullie ervaringen?? Mamalijntje: wat vervelend meid dt yara daar zo last van heeft.. Ikhoop voorjullie dat er snel verbetering in komt! Pff hier ook mega veel kleding in maat 62 en 68 moet het allemaal nog uitzoeken maar heb zo 4 vuilniszakken vol liggen pfffff...moet nog allemaal gewassen enz geworden..zucht!!
O heerlijk zeg mamavan3 maar volgens mij deed je alles alweer! Je hebt je handen vol. En hopelijk kunnen ze je morgen goed helpen. -- Dame heeft heel goed geslapen vanmiddag na de klisma een luier vol met derrie gehad.. Stinken niet normaal. Nu loopt ze alweer kracht te zetten maar komt niks uit. We snappen er niks van. -- Enne eten tijdens de bevallen??? Ik beviel precies rond etenstijd.. Kreeg daarna een bak yogurt maar kon geen hap door mijn keel krijgen.
kleding, ik heb echt veel broeken in maat 62 maar truitjes heb ik er maar 2! maat 68 heb ik opzich wel wat maar niet gek veel. mama van 3, ik ga voor de mirena weet eigenlijk niet waarom haha. klonk voor mijn gevoel beter dan de koper. heb hem nog niet ingebracht wacht nog steeds tot op mijn eerste menstruatie
oja voor de mama's met oudere kindjes, ik ben een beetje aan het rond kijken voor bakjes om straks eten in te doen, maar is het handig om een te nemen waar warm water ingaat of is dat totaal onzin?