Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, ik hoop het ook. heb het al bij het cb asangekaart maar die kwamen met tips die we al doen

2. AHzondag

met welke groenten mag je eigenlijk beginnen vanaf 4 maanden? wortels, sperziebonen en bloemkool is dat het en moet je dat dan gaan geven tot 6 maanden?

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik had van die menutjes via nutrion en friso geprint met Jamie toen zodat hij alles binnenkreeg.

Ik begon met wortel, bloemkool, broccoli en daarna al heel snel alle groentes.

Ik ga even zoeken voor je.

4. AHzondag

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier een voorbeeld van dingen waarmee je kan starten en het op kan bouwen Introductie schema is wel een website die gaat over allergien maar het principe is hetzelfde.

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    he mama van 3 :) je krijgt concurrentie:

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dees hoe doe jij dat met inbakeren en haar kleding? Nadeel van inbakeren vind ik dat ik haar nu wel 10 op een dag aan en uit kleed....

8. AHzondag

ik heb op nestle leuke recepten gevonden alleen zeggen ze daar dat er melk doorheen moet opzich niet erg, maar ik vraag mij af of je dat wel mag invriezen? moet ik die melk er dan maar doorheen doen als ik het ga geven?

ik denk dat ik deze week ga beginnen met een papje.

9. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @nachtzon fijn dat je zo snel verandering ziet!
    @mamalijntje goed hoor zo'n nacht had je de fles later gegeven dan had ze waarschijnlijk doorgeslapen!
    @sammie vervelend dat hij dan zo overstuur is!
    @adorble kinderen en speelgoed dat weet wat!
    @mv3 doorslapers!
    @ongesteld ben hier sinds gister ongesteld maar dat is door de pil, ik vloei wel meer als anders en ook met kleine stolsels.
    @maatje 62 hier kan de dame de meeste broekjes en rokjes wel aan maar jurkjes en truitjes zijn nog iets te ruim om echt mooi te vallen.
    En overige maatjes ik heb een heel lief zusje die alle kleding van mijn nichtje bewaard heeft waarvan ik dus heel veel mag lenen, gelukkig is mijn nichtje van augustus dus dan komt het ook nog overeen met het seizoen

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik deed er geen melk bij als ik het ging invriezen.

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @adorble moest jij je menstruatie niet op wekken met de pil?
    Of was dat iemand anders?
    Balen dat het nog niet is wat het moet zijn
    @prikkels heb hier een boekje met ....tips weet even niet van wie dat is maar daar stond in dat je eventueel je even terug moest trekken om de luier te verschonen en Op je gemak voeden zodat hij/zij daarna er weer tegenaan kan maar dat zou ook wel per kind verschillen!

Mooie foto nachtzon!
    @mamalijntje bij ons is het altijd best warm binnen meestal zo'n 22 graden en bij haar op dr kamer zelfs nog iets warmer(de zon staat er de hele dag op)
    Dus tijdens het voeden doe ik of even gauw een broekje aan of wikkel haar even gauw in een flanelle luier of gewoon romper.
    Maar het is wel een gedoe idd.
    @sammie spannend een papje!

12. AHzondag

jah dees, weet alleen niet of mijn man akkoord gaat haha

13. AHzondag

oja ik heb nog steeds bloed, hoop dat het snel overgaat. fijn zo'n mirena...

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dees ja vind het wel jammer.. Ze heeft van die mooie kleertjes maar zal ze niet veel aan hebben haha.. Ik blijf haar omkleden.

Achteraf had ik beter vanaf maatje 68 spijkerrokjes etc kunnen halen want ze heeft er niks aan.

15. AHzondag

ik heb ook echt de meest leuke kleren in 62 en 68 gekocht. ik ga nu maar sparen voor maat 74..

16. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ik had ook maatje 62 van rokjes gehaald maar die kan ze nu al aan en heeft er dus idd ook niet veel aan.

We zijn vandaag met zijn allen naar drievliet geweest en heb haar dus niet ingebakert gehad en dat ging op zich best wel maar das in de kinderwagen hé had de doeken wel mee maar niet nodig gehad en ze leek zich niet te storen aan al die mensen.
    Vond het wel leuk om te zien dat het echt een familie park is waardoor ze dus ook gericht zijn op baby's( magnetron en ruimtes om te verschonen en waar je rustig kon voeden).
    We hebben geloof ik ook de hele dag nog een ander koppel gezien ook met een kleine baby en moeders gaf de hele tijd b.v. knap hoor dat je dat ongestoord kunt doen in zo'n park zo het zelf niet zo makkelijk gedaan hebben.

17. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Haha qua voeding bemoeid die van mij zich niet meer mee!
    Hij heeft namelijk in het begin wel wat gezegt over de nutriton maar nadat ik en zijn moeder hem op zijn kloten hadden gegeven houd hij zijn mond dicht!
    Nu kijken of het ook lukt omtrent het inbakeren!

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja heerlijk toch Dees zo'n dag. Yara vond het vandaag in de wagenbak ook best zonder bakerdoek gelukkig.
    En nu valt het je ook pas op he hoeveel plekken er zijn waar ze rekening houden met baby's haha.

--

Morgen weer een drukke dag. Vind het zo rot dat ik Yara steeds overal heen moet slepen maar helaas is het niet anders.

En donderdag mag ik shoppen bij de prenatal jeeee! haha had nog een bon gekregen maar de dichtsbijzijnde zit in Alkmaar en dat is net te ver.

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    haha die foto is davut en jolien e :p

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Mamalijntje, ik ben nog niet ongesteld, maar heb zo'n gevoel dat het niet lang meer uitblijft. We zullen zien :)
    Ohw leuk shoppen!!! ik hou van shoppen :D
    Milan zit ook al in maatje 62, maar sommige kleren van 56 past hij ook nog. Ligt echt per merk verschillend.

Nachtzon, echt een leuke foto van Jolien en Davut.

Dees, mannen soms hè ;)

Sammie, wat vervelend dat Wesley zo'n last heeft van de prikkels, ik hoop dat het snel beter gaat

Deel Deze Pagina