Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Nachtzon: wat een lieve foto van jullie kindjes:) hehe idd concurrentie;)

Adorable: nog gefeliciteerd met je zoontje! Fijn dat het een geslaagde dag was!

Ongesteld: hier vorige week voor het eerst geworden. 17 augustus laat ik mirena plaatsen.. Dus ben benieuwd!

kleding: ik heb tijdens mn zwangerschap 3 verschillende pakketten kunnen scoren voor een prikkie. en heb nu inderdaad genoeg tot en met maat 104.. zo lekker!! Vandaag hadden ze beide een jurkje aan in maat 62 zo leuk:)

Prikkels: zijn ze hier ook wat gevoeliger voor. Dus ook niet vaak bij andere op schoot.. En bevalt mij prima.. Familie wat minder maar is niet anders!

Sammie: is voor later hoor.. Maar hem voorbereiden op alles. Dag van te voren beginnen met morgen gaan we dit en dat doen.. Wekrt hier heel goed met onze zoon. die heeft heel erg structuur nodig en kan niet tegen veranderingen..

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    *ben stiekem jaloers op de tweelingen van mama van 3*

Jolien is zo braaf, daar hadden ze me er gerust 8 van mogen geven :p

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    haha hoezo jarloers?? Is ook hard werken hoor;)

iemand vroeg of ik snel was met allees... Tja ik heb ervan geleerd met onze zoon niet meer iedereen en alles te luisteren en meer naar mijn gevoel en vooral naar de kindjes! Ze krijgen nu inderdaad een hapje banaan en ze vinden het echt geweldig! Fleur heeft vanmiddag een half potje op gegeten en begon te huilen dat het op was.. En ze krijgen nu dus de laatste fles ook een papfles (van bambix rijstebloempap). En daarop slapen ze een stuk beter! En zo volg ik mijn gevoel gewoon.. Ze slapen hier ook op hun buik.. tegen iedereens reacties in! En ook dat mn familie het onzin vindt dat ze niet teveel bij andere mogen zitten.. Toch blijf ik het zo doen! Wij geven alleen de fles en voedingen en schoot zitten ...soms heel even.. Maar voor de rest nee want mijn gevoel zegt nee. Dan maar ruzie met hun!! Ben dat getouwtrek rond om mijn kinderen een beetje beu! Met mn zoon hebben ze erg over ons heen gelopen en dat wil ik gewoon niet meer. Wij houden de regie in handen en niet andere mensen! En moet zeggen bevalt goed:)

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mama van 3, ik hou wesley ook veel bij me maar vindt het ook wle leuk als oma hem even vast heeft maar denk dat het toch niet kan ofzo.

nachtzon, die foto is idd erg leuk. het is dat wij weten davut jonger is maar kwa lengte zou je het niet zeggen als ik het zo zag.

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Mama van 3, ik denk dat het alleen maar goed is dat je naar je gevoel luisterd en niet over je heen laat lopen. Het zijn toch jou kinderen?? Ik doe ook waar ik me goed bij voel en wat een ander daarvan vind intereseert me echt niet.

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    klopt maar het is soms best lastig als je je eigen ouders en sschoonouders over je heen krijgt. Of van die verwaande blikken enz.. Zucht!!

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja dat kan ik me ook wel voorstellen. Altijd vervelend van die mensen die denken dat ze het beter weten als jij zelf. Maargoed, daar doe je toch niks aan, dat zal je altijd blijven houden.

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Moedergevoel rules echt!! Altijd je gevoel volgen en luisteren naar je hart!

--

Meiden nog even een vraagje. Nu gaat het slapen goed met Yara alleen nu heeft ze een lang wakker moment in de avond. Meestal vanaf 18:00 tot aan 22:00. Ze valt dan som even op de arm in slaap maar in bed krijgen doen we haar niet. Hoe laat gaan jullie ukkies naar bed toe?

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Die van ons hebben hun wakker huil uurtje van 5 tot 7,.. dan willen ze echt niks zelfs niet op schoot. Ze krijgen dan om 7 uuur fles en dan liggen ze tussen half 8 en 8 op bed. Dan brengen we de grote draak naar bed en om half 9 hopen we alles stil te hebben. De dames krijgen dan om 24 nog een papfles en gaan vaak meteen weer slapen.. Heerlijk:)

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hier heeft Milan zijn huiluurtje van 17.00 tot 18.00/18.30 dan krijgt hij de fles (soms om 18.00 en soms om 19.00 ligt eraan hoe de dag loopt) en direct na de fles gaat hij naar bed. Dan maak ik hem om 23.00 wakker voor de laatste fles en gaat hij weer terug naar bed en duik ik er ook meestal in ;)

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ook huiluurtje van 17 tot 18 uur, soms een uurtje later :)
    en ja moedergevoel is altijd het beste, moederinstinct ook :) zo gisteren ook weer een voorbeeld :) wou bij adorable op een plastieken stoel gaan zitten terwijl ik jolien op mn arm had, zak ik zo door mijn stoel (tja, ik weeg idd teveel) maar instinctief sloeg ik gewoon heel mijn armen en lichaam om jolien heen, zodat ze helemaal beschermd was... allebei erg geschrokken :p ik lachte terwijl de tranen naar beneden liepen, maar ons is niets gebeurd (op een dikke blauwe plek aan mn been na :p) maar nu heeft adorable dus een stoel minder :p

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mmmm apart dat Yara het zo laat heeft. Misschien is haar ritme wel verschoven.

Morgen maar eens kijken of we wat kunnen schuiven.

13. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Dominique heeft dan ook haar huiluurtje laat maar ook pas een week ofzo, ik dacht dat ze gewoon nog niet zo in haar ritme zat, maar dat is dus haar huiluurtje!:D

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    In het begin vond ik het niet erg als ze laat haar huiluurtjes had maar nu begint het een beetje lastig te worden. Ligt Jamie lekker op bed ben ik nog tot tien/ elf uur bezig.

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Dat is dan idd lastig!

16. AHzondag

Ik heb een probleem met wesley, sinds 4 avonden huilt hij moord en brand als hij naar bed gaat. Eenmaal bij mij is hij stil, we hebben hem net laten huilen maar dan gaat hij nog harder huilen en dat vind ik zielig. Weet even niet meer wat te doen. Is het een idee dat hij om 20/20.30 naar bed gaat? Nu was het wel bijna 22.00 uur.

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahah Nachtzon, jij maakt ook altijd vanalles mee hè hhahha heerlijk om je verhalen te lezen :D:D, maar idd instinctief bescherm je je kind toch.

Tsja Mamalijntje ik weet het ook niet, heb wel gehoord dat de meeste baby's inderdaad een huiluurtje tussen 17.00 en 18.00 uur hebben. Ik weet niet als je gaat schuiven of dat ook anders word.

Hahah Dees, zo kom je nog eens ergens achter hè :D

Sammie, wat wij met Milan gedaan hebben is hem op bed leggen en laten huilen. Als hij zich overstuur huilde gingen we natuurlijk wel naar hem toe, maar zodra hij weer rustig was, terug leggen en weglopen. Dan hoef je nog niet eens naar beneden te gaan, maar gewoon van zijn kamertje af. Toen viel hij vanzelf in slaap, ik denk dat het 2 a 3 dagen geduurd heeft maar nu slaapt hij wel op tijd in zijn eigen bed op zijn eigen kamer.

En we lieten hem by the way niet uren huilen hoor, als het voor mijn gevoel te lang duurde pakte ik hem op en ging ik met hem wiegend rondjes lopen in zijn kamer, maar dat hij er wel aan went dat hij niet meer naar beneden "mag" en in zijn kamertje moet gaan slapen.

18. AHzondag

Voor heen was het ook geen probleem legde hem in bed even mekkeren en slapen, hij gaat ook wel wat later op bed dus denk dat het miss daaraan ligt. Ga het morgen even uit testen als hij om half 9 naar bed gaat.
    En anders doen wat jij zegt.

Mamalijntje, zit ze nu niet in een sprongetje?
    Wesley had trouwes ook altijd laat zijn huil uurtje tussen 22.00uur en 23.00uur is vanzelf eerder geworden en nu heefty hij ze niet meer echt

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    yeay ik heb mijn kleed op ebay kunnen krijgen voor de wiccadoop van Jolien :) Het wordt op maat gemaakt en voor Jolien waarschijnlijk hetzelfde, maar dan in mini :D

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België

Deel Deze Pagina