Heey meiden, laat ook maar s van me horen Babs wat goed dat je spontaan zwanger bent geworden!!Hoop op een mooie echo voor je morgen! mamavan3- balen van je verjaardag zeg!!Hoop dat het wel een leuke dag wordt met de overige visite en natuurlijk je eigen gezinnetje! Hier gaat het met de kleine meid prima. Ga steeds meer van dr genieten, heerlijk die brede glimlach als je dr s'ochtends uit bed haalt of even tegen haar aankletst. Ze begint ook geluidjes te maken en kan al dingen vastpakken We zijn met dr wezen zwemmen, helemaal leuk. (Wel een gedoe met aan-uitkleden en wat voor spullen allemaal mee!)Ze leek het heerlijk te vinden, en ook het bubbelbad was een succes Na een half uur a 3 kwartier wordt ze wel moe en valt ze eenmaal in de maxicosi als een blok in slaap. Volgende week voor het eerst babyzwemmen (met liedjes zingen en oefeningetjes in groepsvorm) samen met mijn zus en kleine neefje. Ben benieuwd. enige PROBLEEM:F. weigert nog steeds de fles..aaah! Heel frustrerend We zijn nu 2 weken met de difrax aan het oefenen en vanmorgen nam ze eens 2 a 3 slokjes ervan..maar alleen als ze eerst wat slokjes van de borst heeft gedronken en ik snel afwissel met de fles. Wel een kleine vooruitgang dus, blijf nu zo weer oefenen en hoop zooo dat ze het gaat doen. Zal dan echt blij zijn want over 5 weken moet ik weer gaan werken en kan nu geen kant uit (behalve voor 3 uurtjes of nadat ze op bed ligt s'avonds).. Ben hier geloof ik de enige die de borst nog geeft toch?Moet zeggen dat ik het wel makkelijk vind, geen gedoe met flesjes maar ben er nu eigenlijk ook wel een beetje klaar mee maar voornamelijk omdat ik niet wegkan, en geen regelmatig schema heb zoals jullie.. oja volgende week CB, ben benieuwd hoeveel ze weegt en wat ze gegroeid is! Merk wel weer dat ze groter en voller is, ze heeft van die 'elastiekjes' om de polsen en een bolle toet. Ook past ze nu bijna alles van mt 62. Zal dan ook maar vragen of hun nog andere tips hebben qua flesweigeren maar heb echt alles al geprobeerd, en het is geduld hebben zeggen ze..zucht
@Weesje; Ik geef ook nog borstvoeding! Klets hier alleen eigenlijk bijna nooit meer mee, maar lees wel alles mee!
Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Babs! Maak er een leuke dag van! Wat vind hij er trouwens van dat hij een broertje of zusje krijgt? @weesje: heeeii das ook alweer even geleden! fijn dat je meisje het zo goed doet! Alleen beetje jammer dat ze de fles weigert. Hier nog steeds buikpijn Oja heb trouwens ook eens uitgeprobeert om Davut te laten huilen en af en toe de speen erin te doen en kijk eens, hij slaapt al vanaf 20uur vanavond:O Dalijk nog even flesje geven xxx
Hi Weesje miste je hier al! Balen dat ze nog niet de fles wil. Hopelijk leert ze het wel. Anders zou je voor vliegende keep moeten spelen en van je werk naar haar toe gaan (weet dat er mensen zijn die dit doen) Had ik jou nou ook op hyves? Zat je laatst te zoeken maar kon je toch niet vinden in mijn lijst Ben heel erg benieuwd hoe je meisje er nu uit ziet. -- Adorable wat rot dat je buikpijn hebt? Moet je nog terug naar de dokter? -- Hier een goede nacht gehad. Wel kwam ze om 4 uur voor een 'flesje' even tussen aanhalingstekens. Want ze moest poepen en niks poept lekkerder dan bij papa op schoot tijdens een flesje.. Alles zat onder en ze had maar 90 gedronken. Maar dus van 20:00 tot 07:00 op haar bed gelegen.
Ik net op zoek naar schimmel... Wij hebben vochtoverlast door het grondwater. Nu dacht ik al iets bij de box te ruiken.. Ik de la eruit. Zit het in het triplex plaatje van de bodem.. Bah bah bah. Alles schoongemaakt en nu drogen.. Arme Yara
Ahh bah goed dat je het meteen hebt schoongemaakt en in de gaten blijven houden! Even vies dingetje, ga net plassen en ik bloed nog steeds veeg ik zo een hele bloed proep af is dat normaal bij de spiraal ga denk ik straks toch weer bellen....
@Mamalijntje; Waar moet ik de tijd vandaan halen?? Ik zal mn best doen weer eens wat vaker iets te posten!
Hee Mlien-tijdje geleden weer! Wat goed dat je ook nog BV geeft. Wil je er nog lang mee doorgaan en gaat alles goed?Hier wel alleen dus een flesweigeraar. Kan nog erg genieten van de momenten en vind het mooi te zien hoe ze groeit alleen van mijn melk. Ik vind het alleen soms wel eens lastig dat de voedingen niet te plannen zijn, vaak wil ze s'avonds elke 2 uur ongeveer..denk vaak clusteren ofzo want overdaglaat ze er wel 3 uur tussen. Nu komt ze de laatste tijd ook s'nachts weer voor een voeding (ze sliep door), slaapt nu zo'n 5 uur achterelkaar en komt dus 1x s'nachts. Hoe gaat het bij jou? mamalijntje- je hebt mij ook op hyves hoor!Je hebt wel s gereageert op m'n foto's De laatste is die van haar in zwemband. Ik stuur je wel ff een krabbel, dan weet je het vast weer Je hebt een mooie meid hoor,ook al lekkere bolle wangen en maatje 62 zie ik(en dat met 1,5 mnd)! Enn inderdaad als ik straks ga werken moet de papa naar mijn werk heen en weer rijden. Ik kan echt niet zo lang wegblijven denk ik (werk in de zorg-loopt echt alles in de soep want er is al weinig personeel) Nachtzon-tepelhoedjes al geprobeerd maar doet ze ook niet Maar bedankt voor het meedenken Sammie- 3 september kan ik niet, heb dan een bruiloft! Maar veel plezier jullie en ik ga bij de volgende meeting zeker mee!(die komt vast ook wel want denk dat 3 sept heel gezellig wordt!) Heb geeeen idee hoe dat werkt met een spiraal, zou inderdaad even bellen als ik jou was.
O das raar Sammie maar kan je dan niet ongesteld worden met een spiraal? en Mlien komt wel weer dat je meer tijd hebt
In het begin is het een reactie op de spiraal omdat er iets zit wat er niet hoort wil de bm het schoonmaken maar heb nu wel een flinke stosel verloren en ben er gewoon wat onzeker over
@Weesje; Wanneer ik stop ligt er een beetje aan wanneer ik een nieuwe baan gevonden heb, heb vandaag mijn eerste sollicitatiegesprek dus misschien moet ik binnenkort al gaan afbouwen helaas. Blijf dan wel de ochtend en avond voeding zelf doen. Mijn mannetje komt overdag om de 4 uren, vaak geef ik hem dan een fles met gekolfde melk en jbpm er doorheen omdat hij heel veel spuugt. Sinds deze week lijkt hij het doorslapen ook echt te pakken te hebben, ik heb zelfs een nacht van 10 uren gehad afgelopen week! Maar toen stond de boel 's ochtends ook wel echt op ploffen hoor! Wat jammer dat jouw meid de fles weigert, snap wel dat dat frustrerend kan zijn. @Mamalijntje; Ik heb op zich ook wel aardig wat tijd hoor, maar ik zit ook heel veel in een ander topic waar ik veel actiever ben
Er is een regeling voor bv geven de moeders dus als het niet anders kan dan mag/ móet jij naar je baby toe om bv te geven
@adorble zou jij de dokter niet eens gaan bellen! @mamalijntje goed hoor zon nacht Heb hier ook een hele goede nacht gehad dominique heeft geslapen van 23.30 tot 8.45 op 180+6 en dat heeft ze vanochtend weer gedronken. Alleen weet ik niet of ze de 5 flessen wel haalt vandaag Enig idee hoe ik dit kan aanpakken zodat ze toch voldoende krijgt vandaag?