@nachtzon lekker om te zien dat het haar smaakt! Zit hier ook af en toe te denken om wat rijstbloem er bij te doen voor de smaak want madam kijkt hier ook al het eten van mijn vork. Mag/kan dat trouwens wel in combinatie met a.r? We zijn vanochtend naar de ka geweest nog na controle i.v.m. de hoge temp bij haar geboorte, nu blijkt ze toch een schimmel te hebben i.p.v. luieruitslag dus heb zalf mee gehad hopelijk werkt dat vlug dan raakt ze het een keertje kwijt. Verder was alles in orde dame weegt nu 4570 gram
Dees-Hoe bedoel je 'kijkt het eten van mijn vork'? Baby's vinden het heel interessant te zien hoe je mond beweegt en je gezicht veranderd als je eet. F. ook, kan heel interessant liggen te kijken als ik aan het eten ben. Vind het zo lastig in te schatten wanneer ze echt zelf een hapje zouden willen. En ikzelf vind 1,5 mnd echt veel te vroeg voor rijstebloem of andere toevoegingen maar dat is aanjezelf ntuurlijk. Hier probeer ik sindskort wel eens melk indikken met een lepeltje te geven omdat ze de fles weigert(ook een x geprobeerd met vanille-rijstebloem voor de smaak), nou misschien dat er 1 hapje binnenkomt maar de rest duwt ze er met haar tong vrolijk weer uit F. had vorige keer ook een schimmel ipv luieruitslag, Daktarin smeren en het was met een paar dagen weg! Fijn dat verder alles in orde was! Hier ligt de kleine meid lekker haar middagdutje te doen, slaapt meestal zo'n 2 uur s'middags. Verder weinig doen vandaag..heb echt nergens zin in Moet zo wel naar de supermarkt en bedenken wat we gaan eten..ben ook zo inspiratieloos wat dat betreft de laatste tijd. Jullie nog leuke dingen doen vandaag?
Wwesje: hier waren de eerste hapjes ook meer naar buiten duwen. Ze moeten wennen aan het slikken van een lepeltje.. Maar hier hadden ze het na de 2de keer door hoe het moest. En biedt ze nu dus banaan en peer hapjes aan. En hun laatste fles is verdikt met rijstebloem (dus papfles). fleurtje krijgt nu door elke fles even 1 schep rijstebloem want die wil dus anders niet drinken.. En 1 schepje is genoeg en drinkt ze het wel weer op! Tja iedereen kiest zelf wanneer die gaat bijvoeden. Ik ben hier begonnen bij 10 weken. En bevalt goed. ze doen het goed en vinden het heel lekker. Ze krijgen nog gewoon ernaast 5 flessen. Dus ze nemen het nog niet als volledige voeding in. soms zijn het ook maar 3 hapjes en volgende keer eten ze samen zo 200 gram fruit op.. Ik bied het gewoon aan. Wat ze nemen nemen ze in wat ze niet willen dan niet.. Maar nogmaals volg je eigen gevoel die is het beste!!
@Weesje ze begint ook mee te smakken maar nu geven doe ik ook nog niet hoor maar als je haar zo ziet kijken en smakken dan zou je er bijna laten mee eten Bijvoeden tja blijf het nog wel eng vinden maar denk niet dat het pas bij 4 maanden is maar wel iets eerder als ik haar zo zie! Ach we zien het wel.
Ben er weer... Nog even over het bijvoeden.. Idd volg je gevoel maaar niet te snel... Je hebt straks nog alle tijd om bij te voeden. Las even bij Jamie in zijn boekje. 3.5 maand fruit en met 4.5 maand groente 1/3 potje. -- Dees fijn dat alles goed is.. Hopelijk is ze snel van die schimmel af! Hoe gaat het nu met jou? heb je helemaal geen last meer van die knip? en vrijen hoe heb je dat ervaren? -- Yara is bij de Osteopaat geweest en had bij haar middenrif nog een blokkade zitten. Deze heeft hij losgemaakt en op haar rug en nek ook. Nu afwachten. Ook mogen we over gaan van de Omneo naar Pepti met normaal gemengt. Dus dat gaan we uitproberen omdat ze echt nog steeds vieze spuitluiers heeft. En even Alkmaar in geweest. We hadden onze oude navi mee dus belanden op een doodlopende weg maar we hebben de prenatal gevonden! Helaas was de blije doos op... Dus mag manlief terug volgende week. Verders een opstapje voor Jamie gekocht en een badeend. En voor Yara een mooi jurkje van Noppies.. Maar had nog wel even door kunnen gaan.
Ik ben er ook weer Verassend genoeg bijna geen last van mijn mond, gelukkig maar. De andere keren was ik er een week ziek van. Gisteravond had ik Milan wakker gemaakt voor de laatste fles, maar hij had maar iets van 50 ml gedronken ik kreeg er echt niet meer in. Dus dacht die komt midden in de nacht wel weer, maar nee hoor hij kwam om 6.15 uur. Ik snap er niks van, maarja misschien komt het door de prikjes?? Hij heeft verder gelukkig geen last gehad van koorts, hij vond me vanochtend alleen niet zo lief toen ik de pleisters eraf haalde . Over bijvoeden, ik ben ook van mening dat je je gevoel moet volgen das toch het beste. Ik doe het ook nog niet, vind het nog veel te vroeg. Nachtzon, is je haar nog steeds oranje? Dan kan je zilvershampoo kopen en je haar daarmee wassen, trekt de oranje kleur uit je haar en maakt het mooi blond. Mamalijntje, hopelijk zijn alle blokkades nu weg en gaat het nu goed met Yara. Heerlijk hè shoppen??? Ik hou er ook zo van
Blij dat het meeviel Saskia. Kan idd van de prikjes zijn. Is hij zo moe geweest dat hij niet meer kon drinken! Enne fijn dat jouw napijn ook meevalt! -- Ja hij vond Yara al heel erg rustig geworden maar hij gaf wel aan dat die pukkels die ze heeft niet van de warmte of hormonen komen maar van de afvalstoffen die niet via haar darmen eruit komen. (ophoping) Dus morgen standaard voeding halen bij de kruitvat van kruitvat en dan rustig aan afbouwen en opbouwen. Vind het wel heel eng maar goed we hebben alle middeltjes achter de hand. Enne ze slaapt weer!!!!!!!!!! Derde avond op rij dat ik haar om 20:00 op bed heb liggen. heerlijk.
lekker hoor mamalijntje! hopelijk heeft ze er deze keer weer baat bij gehad en ben benieuwd of het lukt weer terug gaan naar standaard voeding. saskia fijn dat het mee viel je pijn en dat van milan ook. miss heeft je mannetje even ietjes minder honger. wesley dronk zin 150 fles vanmiddag ook niet leeg omdat hij zo moe was. heb hem om 8uur wakker moeten maken anders had meneer nu nog geslapen. kan hem niet nu weer in bed gaan leggen anders slaapt hij vannacht niet meer. bijvoeden, tsja kijk gewoon naar je kindje en miss kan je wat uitproberen je merkt snel genoeg wanneer het te snel is. wilde hier vandaag beginnen met pap maar manlief moest weer de hort op en wil het wel samen doen de eerste keer.
@mamalijntje heel soms is mijn knip wat opgezet het litteken zeg maar verder geen pijn, en vrijen is heel goed bevallen alleen niet elk standje voelt even prettig en met prettig bedoel ik als vanouds. Hopelijk is ze idd er snel vanaf volgens de ka zou het een paar dagen duren maar ik zag net dat het al een heel stuk minder was. Trouwens jij hebt het over die doos hè maar ik heb dus ook 3x gehad dat die vorige op was, vind ik best vaak want je gaat er toch voor j. L. Naar toe! Shoppen is ook een van mijn bezigheden! Shopahollic! En Jou knip dan? Of is het alleen dat je nog niet durft? Geeft natuurlijk niks de een is wat vlugger Hoop ook dat het voor jullie nu eens beter gaat en dat de pepti aanslaat! @saskia hoe laat had je hem wakker gemaakt dan? Want das best mogelijk dat het komt door de prikjes
O was ik vergeten ik heb een dame die graag op haar achterhoofd ligt als ik haar hoofdje draai maakt niet uit welke kant dan blijft ze ong. 10 min zo liggen en dan draait ze zich weer terug heb dat vandaag ook aangekaart ze vond het niet zorgwekkend en het cb heeft er richtlijnen voor, maar ze krijgt wel een heel plat hoofdje(in mijn ogen dan hè)
dees, mijn nichtje had dat ook en het cb heeft er ookik nooit wat van gezegd. nu zie je het niet meer vanwege het haar
Mamalijntje, ik denk inderdaad dat het door de prikjes komt, we zullen vanavond weer zien . Ben echt blij dat het met mij meevalt. Ahh zielig dat die pukkeltjes door de verstopping komt, maar nu komt het vast allemaal goed Sammie, maak me er voor nu ook niet zo zorgen om, als hij het maar niet iedere avond doet Dees, ik maak hem iedere avond rond 22.50/23.00 uur wakker voor zijn laatste fles. Omdat hij na zijn fles van 18.30/19.00 uur naar bed gaat moet ik hem voor de laatste voeding wakker maken anders krijgt hij een voeding te weinig en denk ik dat hij midden in de nacht komt. Nachtzon, graag gedaan. Het gaat er niet na de eerste keer gelijk uit het kost wel een paar wasbeurten. Maar het resultaat is uiteindelijk goed
Dees: helaas blijf ik het voelen.. Litteken trekt en uiteinde van de knip naar mijn vagina toe voelt erg onprettig. En ik durf gewoon niet.. Komt soms ook nog wat slijmerige troep uit mijn baarmoeder.. Doodeng vind ik het Arme manlief van mij, maar de wil begint wel te komen bij mij nu allen nog durven. Sammie ben heel benieuwd wat Wesley van zijn papje gaat vinden! hopelijk kan je het morgen wel geven en anders maar zonder manlief. -- Net even met manlief zitten piekeren hoe we nou over moeten stappen op de voeding maar we gaan eerst 1 schepje vervangen met de standaard. Dit dan 3 dagen en zo verder naar 2 schepjes. Kijken hoe ze reageerd. Ben zo bang voor horroravonden die we gehad hebben dat ik niet te snel over durf te gaan op normale voeding.
hallo lieve meiden Idd slechte echo weer, maar geef de moet niet op. De echo was wel mooi geen zwarte vegen te zien maar je zag alleen dooierzakje maar wel een mooi rond rondje!! Nu afwachten, over 13 dagen een nieuwe echo!! zolang ik misselijk ben, pijnlijke boobs heb en steekjes onderin, vind ik alles prima!!! mamvan3 wat een geweldige mooie foto, wat een lachebekjes zeg
Ja Mamalijntje, kan me voorstellen dat je niet te snel over wil gaan op de andere voeding. Inderdaad maar stapje voor stapje doen. Babs, wat jammer dat je geen goeie echo had. Maar zo te horen zit het wel goed. Nu de dagen weer aftellen dus.
babs, wat naar dat de echo niet liet zien wat je graag wilde zien. hopelijk zien jullie over 13 dagen een mooi vruchtje zitten. blijf voor je hopen.. mamalijntje idd schepje voor schepje vervangen, hoop dat het goed gaat
ik blijf ook hopen!! want zag geen zwarte streep dus heb maar een b anner erop gezet die reeel zou zijn
Ik ook babs!! -- Goeiemorgen, Hier een waardeloze nacht gehad. Beide kids kwamen om en om.. En vanaf 5 uur helemaal niet meer geslapen. Jamie gaat straks naar het KDV. Dan snel de boodschappen doen en slapen...