hey moppiesssssss hier even een teken van leven alles gaat perfect hier met mij en jolisa.. ze doet het hardstikke goed.. slaapt al zo1n 2 weekjes door, om 22.45uur de laatste fles en dan meld ze zich om 06.45uur weer super dus. ze krijgt nu 5x 150+5 schepjes voeding voor hongerige baby1s haha.. vorige week dinsdag bij het cb geweest en woog ze maar liefst 4660 gram en was ze 3 cm gegroeid dus nu 52.5cm. ze heeft nu nog steeds maatje 50/56 maar denk niet lang meer.. ze lacht speelt brabbelt huilt alleen voor de fles en is echt een super vrolijke baby die duidelijk van lachen houdt en zeker aanwezig is hahaha.. wat wil je na 42.2 weken zwangerschap hihihih. ik zou eens wat foto`s uploaden.. ik kom vanaf vandaag weer meekletsen meiden... eerste fot jolisa 16 daagjes oud..
ff nog een vraagje he? leggen jullie de kleine allemaal boven? ik vind dat namelijk heel eng(ivm wiegedood) en eigelijk ook best zielig,als ze de hele dag boven moest liggen. jolisa gaat pas naar boven na de laatste fles haha, maar moet zeggen ik kan schreeuwen muziek draaien en al en ze slaapt gewoon door, ze valt eerder in slaap met geluid dan zonder, dus hoe doen jullie dat?
heey babyhope! leuk dat je er weer bij bent... mooie meid hoor, jeetje wat is ze lekker gegroeid. hier gaat wesley naar boven, hij slaapt beneden niet want hij heeft last van prikkels en dan is rust het beste heb ik geleerd. maar als het bij jou goed gaat dan zou ik er niet teveel aan veranderen nog, maar strakjes als ze wat ouder wordt is een dutje in bed denk ik wel het handigst. wesley gaat hier trouwens om 21.00 uur echt naar bed en 00.00uur laatste fles. @flessen, ik ben weer terug gegaan naar de 150ml+5scheppen krijgt hij nu 4x en 1x 180+6 scheppen merkte dat het gewoon te veel was en hij dronk het niet op en als hij het wel op dronk spuugde hij een deel eruit.
BB, hier ligt ze overdag of in haar box, of in de relax of in haar stoeltje, in alle drie dingen slaapt ze ook heerlijk overdag... naar boven gaat ze ook maar na haar laatste fles Kom je ook naar de meeting? 3 sept... xxxx
Jaaa babyhope is back!!! Wauw wat een mooi meisje!! Heerlijke spekbenen!! Wauw haha.. Mooie fotos meis! Fijn dat alles goed gaat. In het begin (1e vier weken) sliep Yara in de nacht naast mij in de wagenbak en overdag beneden in de box. Maar merkte dat het helemaal mis ging in de avond (jij geen last van zo te lezen) en Yaartje niet meer kon slapen. Dus nu alleen nog maar in haar bedje en soms in de box als ze onrustig is door krampen. Maar wij hebben ook een camera en dat geeft zo veel rust.. Ik kan haar zien slapen in haar bed. Misschien ook wel wat voor jou of dat Nannymatje. Sammie goed toch dat je terug bent gegaan.. Misschien kan je anders alleen de laatste fles ophogen? Hebben wij toen bij J gedaan, Die dronk de 1e en de laatste fles 180. -- Pff hier de boodschappen binnen. Ben doodop want ik heb amper geslapen deze nacht. Zit hier echt in een voedingsdilemma.. Ons is dus Pepti aangeraden maar ik ben geschrokken van de prijs heb alles voor haar over maar auw dat doet zeer in de knip. Wel alvast de standaard gehaalt en straks 1 schepje daarvan in de voeding en 4 Omneo.
Mamalijntje kan je niet gewoon over gaan op standaard, lijkt me ook veel om twee soorten voedingen te wisselen. Hoeveel kost pepti dan? We doen nu ook de laatste fles 180ml +6 en even aan kijken hoe dat gaat maar gisteren dronk hij die ook niet op dus miss heeft ie het niet nodig.
babyhope, was ik nog vergeten WAT EEN MOOOOI MEISJE!!! ziet er al als een echt juffrouw uit zalig om te zien
Ja Sammie klopt is ook veel.. Ben nu begonnen met 1 schepje standaard en dan is de bedoeling dat indien nodig we de Omneo vervangen met Pepti en dan half/half gaan geven. Heel gedoe maar komt goed! Pepti kost tussen de 22 - 30 euro. Vind het behoorlijk veel geld. --
Ja hopelijk wel... Ik duik nu even mijn bedje in. Hoe gaat het met je schoonvader? Is hij alweer thuis?
Auw dat doet idd zeer in de knip mamalijntje pffoee. BABYHOPEEE!!!! Aaaahhh wat een mooi meisje zeg, heerlijk wat spek op de benen toch Davut is ook lekker "mollig" hihi. Wat fijn dat ze het zo goed doet zeg, Davut slaapt trouwens overdag ook in de box beneden en ik kan idd ook doen wat ik wil, stofzuigen enzo wordt hij ook niet wakker van, hij wordt pas wakker of schrikt een beetje als ik de stogzuiger UIT zet hahahaha Ik doe hem met de enerlaatste voeding in zijn bed rond 21.00uur en hij krijgt dan de laatste voeding in bed rond 0.00uur. Ze is wel kort ofniet? Of is Davut gewoon zo lang? Hij was de laatste keer 55,5cm en woog toen 4850g en was toen een maand oud Jaaa kom je idd ook mee naar de meeting? We gaan met zijn allen op 3september naar Utrecht naar een binnenspeelparadijs ( zodat de oudere broers en zusje zich ook kunnen vermaken terwijl wij lekker kletsen ) Nou ik heb opzich wel een goeie nacht gehad vandaag, om 1uur laatste fles, toen heeft hij geslapen tot 5.30 toen flesje gegeven en mikail ook ma een fles gegeven want die werd wakker. en daarna heeft Davut om 10.00uur een voeding gehad en nu ligt hij nog steeds te slapen, ma hij moet zo eten Dus opzich wel een goeie nacht gehad en ik heb tot 12uur bij hem gelegen
@sammie dat is ook zo als het haar langer is groeit het vanzelf er overheen! @saskia als ik Dominique naar bed breng wordt ze alsnog zelf wakker voor de laatste fles dus vandaar dat ik mij afvroeg. @mamalijntje heb je calendula zalf al geprobeert werkt hier heel goed voor het litteken. Je gaat het vanzelf wel weer durfen en je man vind het vast niet erg! @babs jammer van de echo maar misschien ben je idd niet zover. Duimen draaaien overuren! @mamalijntje balen van je nacht hopelijk kan je straks nog effe bijtanken! @babyhope wat een popje! En een haar! Wauw! Hier gaat ze ook vaak na de laatste fles pas naar boven soms een fles eerder maar meestal pikt ze dat niet dus dan ligt ze alsnog in de box @sammie hier drinkt ze ook alleen de eerste en de laatste fles 180+6 verder 150+5 merk dat ze het wel nodig heeft zon opstart! @mamalijntje wat kost die pepti dan? a.r kost 14,99 ofzo is goedkoper dan standaard+nutriton (zie nu een bericht later) Jeetje wat een geld!!!!!! ik heb hier een dame die zich gister heel schor heeft lopen huilen zolang heeft ze niet gehuilt maar 5 min ofzo en ook niet krijzen, vindt het zo zielig! ze lijkt er niet al te veel last te hebben de lachebekkie.
Ja adorable davut is wat groot van stuk! En blij dat je toch nog heb kunnen slapen.. Hier doen bekertjes melk meestal ook wonderen bij Jamie. Helaas deze nacht dus niet en kwamen ze om en om! Dees ja echt veel geld. Op zich als ze er nog wat beterder van wordt is het het ook wel waard maar wil het toch even aankijken hoe het nu gaat als we de Omneo halveren met standaard. Zolang ze poept vind ik het goed maar nu spuit het er juist uit. Hoe bevalt die A.R voeding? Heb er wel naar staan kijken maar weet niet zo heel erg goed wat ik moet... A.s donderdag mogen we weer naar de kinderarts en zal het daar eens gaan overleggen. En ik ga gelijk de zalf pakken... Kijken hoe dat aanvoelt. Maar heb jij helemaal geen afscheiding meer??? -- Hier wakker gelegen.. Maar wel even rust gehad.
A.r. bevalt heel goed moest alleen wel weer andere spenen halen, en ze heeft de 1ste dagen wat moeilijker kunnen poepen maar nu elke dag standaard bij de 1ste fles de luier vol en het is wat steviger als eerst maar niet zo dun als het was. Nee heb geen afscheiding meer van de bevalling, en na mijn ongesteldheid van de pil is de afscheiding gewoon zo als voor mijn zwangerschap
Ok.. Ben benieuwd hoe Yara gaat reageren en wie weet is die A.R ook wel wat voor haar eventueel. Maar eerst maar eens kijken hoe dit gaat. En denk dat ik maar eens de Gyn ga bellen want ik heb dus echt nog steeds afscheiding.
gezellig dat je weer meekletst babyhope! En wat een mooi meisje!! Pff hier een lastige avond gehad gister. Dame bleef maar huilen, lang niet zo gehad. Echt krijsen als ik haar neerlegte (terwijl ik wist dat ze moe was), uiteindelijk viel ze na 3 uur op mijn schoot in slaap en heb ik haar in bed kunnen leggen om 20u). Wat dit nu weer was?! Wist echt even niet wat ik ermee aan moest, 3x aangelegd om te drinken en 4 in in haar bedje gelegd maar ze wilde niks. De nacht kwam de kleine meid elke 4 uur..werd dus ook erg moe wakker. Net maar even gaan liggen toen ze haar middagdutje deed. Vandaag werd ze weer helemaal vrolijk wakker Hier heb ik F ook de hele dag beneden maar met het middagdutje leg ik haar even boven neer, en dan s'avonds pas weer. geen idee hoe lang de dame is, de laatste keer cb was toen ze 8 weken was en toen was ze 59cm en 5050gr. Ben dus benieuwd as dinsdag.
Weesje heeft ze niet een regeldag gehad?? Meestal met drie maanden krijgen ze die... Maar zo balen he.. Wij hebben avond na avond zo met Yara de tweede en derde week gezeten en het is zo vermoeiend. Hormonen gieren door je lijf en voelt je machteloos.. En ze wil dan alleen maar mama! En Wat is F. Lang zeg!! Mooie lange dame. Wij mogen de 19e met Yaartje naar het Cb. eerste prikjes en ben benieuwd hoe lang ze is want volgens mij is Yaartje ook behoorlijk lang.