Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Nou ik weet ook niet meer wat ik met dominique aan moet, ze doet de hele dag al haze slaapjes en ze is zo moe als een hond heb haar op bed gelegd maar ze blijft maar huilen ook als ik haar vast heb, alleen als ze rechtop zit is ze stil.....
    Maar dat is geen oplossing ze móet slapen.

2. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    oo lastig dees!Heb ook weleens zo'n dag van alleen hazeslaapjes. En moe dat ze dan is! Geef me er dan maar aan over, ze valt vanzelf een keer in een diepe slaap. Blijven proberen wegleggen en weer troosten. Ze heeft het niet te warm of te koud of pijn ofiets?

Mamlijntje- Geen idee wat het was, kan idd een regeldag of iets geweest zijn..pff avond na avond zo.moet er niet aan denken, respect hoor.
    Ze is ook lang inderdaad, denk dat Yara ook wel lang is ja op de foto's te zien. Ik denk dat F. nu echt wel over de 60cm zit, ze past 56 echt niet meer!

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Woow vandaag wezen zwemmen met drie kids! Wat een gesjouw maar ow wat was het heerlijk! We hebben echt heerlijk genoten! Dames vonden het ook heerlijk! En zijn nu echt doodop! haha

Verder ga ik nu even bijlezen:)

4. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    geen idee wat het was/is heb haar nu weer uitgebakert pyjama met voeten aangedaan en viel als een blok in slaap dus die ligt al een half uur te slapen pfff dacht dat er geen eind aan kwam!

5. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ooo lekker hoor maar idd wat een gesjouw!

6. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ik ga toch echt twijfelen of dat inbakeren wel zo goed helpt?!

7. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ik kan beter mijn mond houden want ze is weer wakker:(:(

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

dees, miss heeft ze een sprongetje? ze is nu wel op die leeftijd dat het kan.

heeft iemand van jullie ervaring met de avent blender/stomer? of babycook?

mamavan3, gefeliciteerd ( had ik ookal op hyves gedaan) leuk zwemmen met 3 kids zal wel een hoop gesjouw zijn geweest.

9. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Zou kunnen maar ga toch twijfelen of er niet iets anders aan de hand is?

10. AHzondag

heb je haar al getempt?

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dees wat vervelend zeg.. Zat zelf ook aan een regeldag te denken maar misschien ook wel ergens pijn. Wat is haar temp?

Mamavan3 vind jou wel mega stoer hoor!! En zag een leuke foto op hyves

Sammie ik lees heel veel goede verhalen over de babycooker maar een staafmixer van de blokker voor een tientje en een pan werkt net zo hoor.. Heb bakjes van nubby en daarmee vriezen we straks hapjes in.

--

Hier is het huiluurtje aangebroken maar ben kapot.. Jamie loopt te gillen en om alles te janken.. Leuk hoor peuter pubertijd en een baby…

12. AHzondag

nou ik heb een staafmixer en wilde het gewoon in de pan koken idd maar nu lees ik dat er dan zoveel vitamines enzo eruit gaan

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @sammie: volgens mij valt dat echt wel mee hoor wb de vitamines, goed opletten dat groene groenten niet verkleuren tijdens het koken en je kunt toch ook in een pan stomen?:)

@mv3: Gefeliciteerd meid! wauw met 3 kids gaan zwemmen? was je alleen of is manlief mee gegaan? haha ik durf dat echt nog niet met D en M. respect hoor! ma wel echt heerlijk idd ik verlang er ook zo naar!

vraagje aan de ouders met een peuter/kleuter: als jullie peuter/kleuter gaat zwemmen wat krijgt ie dan als beveiliging aan? een band? of zwembandjes of een zwemvestje? en hoe heb je ze dat aangeleerd dat ze met hun hoofd boven water moesten blijven?

14. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Haar temp is 37,6 dus valt mee kan ook komen omdat ze zich zo druk maakt.
    Ik snap gewoon niet waarom ze overdag gewoon niet wil slapen en snachts wel, en waarom ze dan blijft huilen ongeacht wat ik doe.

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Adorable: met manlief hoor;) alleen zou ik het ook nog niet durven! Hier hebben de baby's een veiligheids band en zoonlief had zwemvleugels.. De eerste 2 keren waren een ramp, maar nu weet die neit anders. Hij ging vandaag zelf van de peuterglijbaan en koppie onder.. maar komt vanzelf weer boven door die bandjes. Hij probeert nu zelf zijn hoofd omhoog te houden. We hebben het niet echt gestimuleerd ofzo.. Ging vanzelf met die bandjes

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wij hebben de babycook en ik wil m nie meer missen, het is zo eenvoudig en vooral handig in gebruik. Ik stoom sowieso altijd mijn groenten, aangezien de vitaminen dan beter blijven zitten :) (net ook weer gestoomde bloemenkool gegeten) en met de babycook hoef je de knop maar 1 keer om te draaien en dan is het zo gebeurd :)

17. AHzondag

ja klopt nachtzon en bij die avent ook, ik kijk wel even wat manlief vindt. wil namelijk vers gaan maken en dan kook ik gewoon wat potjes en vries ik het in

18. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ik stoom het hier in de pan. Heb zo netje die je in de pan doet die hangt dan in de pan boven het water. En dat blender ik dan met de staafmixer of in de smoothiemaken:)

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mama van 3; had jij de meiden dan alleen een zwembroekje aangedaan? Ik wil binnenkort ook gaan zwemmen met Kian, maar weet niet goed of ik dan alleen een zwembroekje aan moet doen of zo'n soort zwemluier.

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier gewoon koken, afgieten, laten afkoelen in een bak met koud water en de blender eroverheen. Daarna in de vriezer.

Weet nu nog niet hoe we het gaan doen. Denk gewoon even snel wat groente mee koken en pureren.. Heb amper ruimte in de vriezer voor al die hapjes haha.

Deel Deze Pagina