Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij hebben de bakjes van Nuby. Groot en klein. Deze kunnen in de vriezer en magnatron. Ook hebben we de bekers ervan. Ideaal spul!

En van de hema een warmhoudt bordje waar water in kan.. Is handig als je straks boontjes en stukjes vlees gaat geven.. Wordt het niet zo snel koud.

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik zet het dan gewoon ff weer in de magnetron, ik vind die bordjes maar niets, maar iedereen moet daar maar best zijn eigen ervaring mee opdoen :)

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sammie: ik denk dat ik ook voor de mirena ga. Ze zeggen dat je menstruatie minder of helemaal weg blijft lijkt mij lekker! Hier in het ziekenhuis zetten ze hem na 10 weken (maakt niet uit of je dan ongesteld bent geweest of niet) dus ik moet iook nog 3 weken wachten..

Bordjes...uhm hier gewoon de gewione 1 euro bordjes van de ikea! haha

Mamalijntje: lekker wezen shoppen??

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zit ook te denken om deze te laten zetten maar het idee dat er een eendebek daaronder gaat ai...... Wordt al naar van het idee.. Maar wil ook geen pil meer innemen.. Gelukkig nog een aantal weken om over na te denken..

Dame is weer onrustig.. Teminste was. Die slaapt nu al een kwartier in de kinderwagen in de box.. Helemaal kapot was ze.

--

Idd even wezen winkelen. Maar moest steeds even zitten.. Voelde me net een oud wijf.. Elk bankje gezien.

Maar maak me toch een beetje zorgen om die knip. Als ik stil sta dan komt er een behoorlijke druk op te staan. En verlies nu ook weer helder bloed.. Wordt er gek van.

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jolien ligt ondertussen al een uur in bed :) manlief ook :) Ik ben nog bezig met foto's printen en te dweilen en straks een stuk of 6 cupcakes versieren... morgenvoormiddag is er hier een workshop :)

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O lekker nachtzon! Wilde dat onze dame ook lekker op haar bed lag maar helaas. Die krijgt straks de fles om half elf en hopelijk gaat ze dan mee naar boven.

En veel plezier morgen!

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow, jolien zal tegen middernacht ook weer wakker zijn hoor, dan krijgt ze ook nog een lekkere fles en dan kan ze er weer tegen aan :) hoop dat ze vannacht dadelijk weer gaat slapen :)

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Nou meiden, ik heb echt geweldig nieuws.....niet dus:(

ik weet nu waar de pijn vandaan komt.... waarschijnlijk is mijn stuitje gekneust tijdens de bevalling, waardoor ik nu dus bijna niet kan zitten en lopen...die buikpijn, ja tis mijn pech weer hoor! Er zit dus alweer rest placenta in mijn baarmoeder, de 19e krijg ik weer een curretage:(

Voel me echt zwaar klote, tis al de 2e keer:(

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    oooooh danielle... oh meissie toch :( wat sneu voor je... als ik iets voor je kan doen, je weet me te vinden he... pfff je had dus wel gelijk met je vermoeden he... xxxxx knuffel!!!

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    tenminste weet je nu wel van waar het komt en zal het gauw weg zijn he... xxx

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ja, ben idd wel blij dat ik er nu eerder achter ben, ik krijg de curretage trouwens volledige narcose, ik vond het de vorige keer zo eng met plaatselijke verdoving en heb er zo'n pijn van gehad! Ben blij dat ik nu dan mensen om me heen heb die me meteen kunnen helpen tegen de pijn achteraf. kan helaas wel pas de 19e terecht dus moet nog even op de tanden bijten. pffff zit er even doorheen...

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    goed kolven he meid, dat davut ook gewoon mamamelk kan krijgen... voor zover ik weet gaat er niet veel in de moedermelk over. ik denk aan je!!!
    xxx

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Onwijs balen Adorable!!! Maar wel goed dat je naar de dokter geweest bent!! Jee wat had je ziek kunnen worden anders.

--

Hier echt weer tot 1 uur bezig geweest.. Teminste manlief.. Ik kom echt slaap te kort en kan niet meer.

Ze heeft van 22:320 tot 04:30 met 1 fles gedaan en daarna moest ik haar net om 08:15 wakker maken.

Maar nog oogt ze gewoon niet hongerig. Had haar makkelijk om half tien een fles kunnen geven.

Nu ligt ze dus weer kapot in bed..

vrees dat we een nacht/dag ritme moeten verschuiven maar weet niet meer hoe we dat moeten doen.

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ik ga idd wat melk afkolven voor de dag van de curretage omdat ik geen bv mag geven die dag vanwege dat spul van de narcose, dus zal van de week eens gaan kolven en in de diepvries zetten. neem de kolf denk ik ook mee na het zh, want ben bang dat mijn melk terug gaat lopen als ik niet ga kolven die dag, dat was namelijk ook zo bij Mikal, 1 dag geen bv gegeven, flinke stuwing gehad en de dag erna was het grootste deel al terug gelopen...

sinds gisteravond neem ik wat zwaardere pijnstilling en moet zeggen dat het nu wel draaglijker is geworden, ik kan enigzins normaal opstaan en zitten en heb ook minder buikpijn gelukkig, dus zo is het wel vol te houden tot de 19e.

Davut is vanmorge lekker in bad geweest en heeft gegeten en ligt nu weer lekker te slapen, mikail slaapt al vanaf 8uur gisteravond, heeft vanmorge fles melk gehad en slaapt nu nog steeds, wat een rust hihi. vanmiddag kraamvisite, allebei mijn zussen komen langs:D

@babyhope: wauw wat een bevalling! en idd ik zou ook een klacht indienen hoor, vind ik echt niet normaal dat jullie geen eten hebben gehad! ( ik mocht trouwens niet eten en drinken tijdens de bevalling voor het geval ik een spoedkeizersnede moest hebben, mijn god wat had ik een dorst! dus kan me voorstellen dat je flink kwaad bent geweest, en terecht! uit voeding haal je toch je energie en die heb je ooh zoo hard nodig tijdens de bevalling! vind het echt niet normaal dat ze je hebben laten hongerlijden!) En echt respect hoor, je hebt het super goed gedaan! Enneee dat je een bitch was tegen het personeel...goed gedaan!!! haha
    Geniet lekker van jullie meisje, wat is ze prachtig!

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wat een rust vandaag.

Meiden wanneer en waar slapen jullie kleintjes??
    Wij hebben dus een echte arm slaper... Dame slaapt zo slecht de laatste drie dagen. Ja bij ons op de arm vind ze heerlijk en als ze 3 uur wakker geweest is valt ze uitgeput in slaap in haar bed uit eindelijk.

En schreeuwen jullie kleintjes om voeding?? Yara voeden wij om de 3.5 uur maar ze huilt dus niet van de honger.. Sterker nog we moeten haar uit een diepe slaap halen ( omdat ze dus aldoor wakker is geweest) en vaak slaapt de de fles nog door om vervolgens na de fles klaar wakker te zijn.

16. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, wesley kan heel hard gillen om eten, maar soms slaapt hij wel 5uur. laat hem dan ook gewoon liggen.
    miss kan Yara wel om de 4uur eten en heeft ze dan wat minder last. kan het niet zijn dat ze het haar eten nog niet helemaal verteert heeft en dan alweer nieuwe krijgt waardoor te vol raakt en dan die krampen krijgt? heb geen idee hoor opper maar iets.
    bij wesley duurde het dag en nacht ritme ook lang voordat we dat voor elkaar kregen. heb hem opgegeven moment gewoon wakker gehouden in de avond en toen ging het steeds beter. nu slaapt hij gewoon als je hem in bed legt.
    vanaf zes weken gaan ze dag en nacht ritme krijgen en nerk wel dat het sindsdien een stuk makkelijker gaat.

hoop echt voor jullie dat het snel beter gaat, kan je niet hulp inroepen van familie? die miss een nachtje over nemen zodat jullie kunnen bij slapen?

adorable, fijn dat de pijnstiller zo goed aanslaan! heeft davut geen last van die medicijnen?

ik heb een vraag, wesley heeft nu een schema van 8-12-4-8-12 uur, maar elke avond valt hij om elf uur inslaap na heel wat gehuiklt van de moeheid en daarna moet hij om 00.00 uur weer zijn laatste fles, kan ik hem niet om 22.30/23.00uur de laatste fles geven zit dan maar 3 uur tussen zou dat erg zijn?

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    gewoon prberen sammie... of elke dag een kwartiertje vroeger tot je op het juiste uur zit... Jolien drinkt nog niet na 3 uur...

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Je kan gaan schuiven Sammie.. Idd met een kwartier tot je uit komt.

En thanks meis! Nu slaapt ze voor het eerst sinds de kramp elende begonnen is dus wie weet komt het wel goed,

En nee helaas hebben wij niemand die het over kan nemen. Beide mamas zijn overleden en zussen/broers wonen te ver weg.

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Net even Jamie zijn papieren erbij gehaald.. Had zijn voedingsschemas nog bewaard.. Maar kwam er achter dat Jamie elke 4 uur voeding kreeg.. Dus gaan we Yara nu ook om de 4 geven want ze heeft gewoon geen honger.. En laat twee keer de helft staan op een dag.
    Dan maar over op 5 - 6 flessen maar dit is anders geen doen!

20. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    oh adorable wat vervelend allemaal! Wel zo prettig dat ze er nu sneller achter zijn dan de vorige keer, maar je zit er toch maar mee.... Hopelijk gaat het snel beter!

Hier even snel een spammetje...

Bekijk bijlage 165905

Deel Deze Pagina