Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamav3, waar heb jij zo'n netje gekocht? of is het een hele pan?

koken wil ik ook gewoon doen maar als stomen beter is dan doe ik dat morgen ff naar de blokker

2. AHzondag

mlien zover ik weet zwemluier + broekje anders zakt die luier af

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Volgens mij zijn er zelfs zwembaden waar je verplicht bent om een zwemluier om te doen. Maar anders idd met zwembroekje.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mlien hier zwemluier en dan zwembroekje... Maar zwemluier alleen kan ook hoor. Maar vindt zo schattig die kleine zwembroekjes!!

Sammie: heb hem ooit gekregen maar is alleen een netje..

Edit het is een stoommandje zie hier

Stoommandje 12 - 23 cm

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    wij deden Mikail ook alleen een zwemluier aan, die zakken niet af hoor:) ma die broekjes zijn idd zo schattig haha

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen,

Hier helaas bijna niet geslapen... Draakjes zijn behoorlijk bezig geweest.

7. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    A gossie heb het echt met je te doen, en ik maar zeuren dat ze smiddags niet wil slapen, sorry!

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Geeft helemaal niks en hoef je ook echt geen sorry voor te zeggen...

Jamie is de laatste drie nachten zo onrustig. Denk dat hij zijn laatste twee kiezen moet krijgen want hij is ook strontvervelend. Hij sliep pas tegen 21:00 en daarna vanaf 1 uur is hij gaan rommelen. Om 5 uur uiteindelijk bij ons in bed maar dat was etteren (springen en harentrekken)

En Yara heeft vanaf 4 uur niet meer geslapen. Die ligt nu dus ik ga ook zodat manlief vanmiddag met Jamie kan gaan slapen.

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jammer dat je het zo moeilijk had mamalijntje :( hoop dat de dag vandaag iets rustiger verloopt :)
    Pfff ik heb gisteren heel mijn strijk gedaan en wou nog kuisen (zodat ik dat niet vandaag hoef te doen) maar ben er niet meer geraakt, doe het dus wel vandaag en hoop dat onverwachte verjaardagsvisite wegblijft :( bah ik vind het niet leuk 30 te zijn :'(

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O je bent jarig vandaag!!!!!!!!!! Van hart gefeliciteerd!! En is je niet aan te zien hoor ;)
    Lekker genieten meis!

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whahaha, nee niet te zien (mss) maar wel te voelen :p

hihi enb bedankt e :D

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @nachtzon: GEFELICITEERD MEISSIE!!!!!!!! Dikke knuffel en kus van mij!

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Goeie middag,

Mamlijntje, het is ons ook aangeraden dat als Milan te dunne poep heeft zijn comfort voeding met de gewone voeding te mengen. Tot nu toe heeft hij er gewoon zalfige poep van dus ga het ook niet mengen, straks zit hij weer verstopt. Ik hoop voor je dat het met Yara goed gaat en dat ze er gewone poep van krijgt i.p.v. die dunne drek.
    Balen dat je alweer een slechte nacht gehad hebt, slecht nacht goede dag????

Babyhope, wat fijn dat je er weer bent en wat een mooi meisje heb je!!!!

Mama van 3 heb ook je foto's op hyves gezien, leuk hoor!!! En ook via deze weg nog gefeliciteerd :)

Nachtzon van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een mooie dag gewenst.

Uhmm ik ben het verder even kwijt sorry!!

Hier wel een goede nacht gehad, we waren bij mijn ouders. Daar heb ik hem op bed gelegd na zijn voeding van 18.30 en daarna heb ik bij mijn ouders de voeding van 23.00 uur gegeven. Toen naar huis gegaan. Kleine man op bed gelegd, kwam hij vanochtend toch om 7.00 uur!!!! Ik schrok ervan hhaha. Ik zei tegen mijn man ga maar gauw een flesje klaar maken (Milan meldde zich al) want anders komen we de rest van de dag in de knoei met de voedingen. Maar wat fijn dat hij lekker uitgeslapen is, hij ligt nu ook alweer lekker te slapen in z'n bedje.

14. AHzondag

Gefeliciteerd nachtzon hoop dat je een leuke dag hebt.

Mijn schoonvader en zwager zijn ook jarig vandaag

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Saskia dat is schrikken he!!! Wel lekker maar ook lastig want wij raken soms ook door het doorslapen met flestijden in de knoei! Maar heerlijk even bijkomen

Sammie ook jij gefeliciteerd. Je schoonpa zal wel een rare verjaardag hebben nu hij een beetje in de kreukels ligt.

--

Hier heeft Yara voor alsnog geen last van de standaard maar is ook maar 1 schepje per fles. Morgen dan gaan we 2/3 doen. Kijken wat er dan gaat gebeuren.

Maar wat zie ik op haar hoofdje... Berg :$ Niks ergs maar ziet er zo vies uit.

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Inderdaad Mamalijntje, maar zeker heerlijk :)
    Vind het ook zeker niet erg alleen vanwege de voedingstijden, maar we komen nu precies goed uit als hij om de 4 uur krijgt.

Fijn dat Yara (nog) geen last heeft van de standaard voeding.
    Ohw ja berg is niet ernstig maar ziet er inderdaad vies uit, gaat vanzelf weer over :)

Nachtzon, hoe is het met je haar?? Al wat blonder of heb je nog geen zilvershampoo??

Sammie gefeliciteerd met je schoonvader en zwager

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bedankt meiden voor de felicitaties :p
    ik vind dat niet dat zilvershampoo :( bestaat dat wel in belgie?.

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen!

Hier beter geslapen maar Yara komt trouw voor haar nachtflesje om 4 uur. Maar Jamie was rustig en Yaartje sliep na haar flessen gelijk weer dus mag niet klagen (gelukkig want manlief heeft nachtdiensten.)

Maar ze heeft dus niet gepoept gisteren :(:(:(:( Kl*te zooi (sorry moet er even uit) en zijn direct weer terug gegaan op volledige Omneo.
    Ze had ook haar wangen helemaal onder de uitslag.

Wij moeten donderdag naar de kinderarts en willen dan voedingsadvies want ik weet het nu niet meer... :$

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    jeetje mamalijntje het zit ook niet mee met jullie he! Stertke... Hopelijk komt de ka nu met iets zinnigs!!

Hier de hele nacht door kunnen slapen. Manlief heeft de fles van 12 uur gedaan en ik schrok om 8 uur wakker.. Dus erg lekker! Even goed kunnen bijtanken!

Nachtzon: WOOw ik wist niet dat jij zo goed kan decoreren die taaert voor mikail is echt super!!!!

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nou idd Nachtzon wat een gave taart zeg!! Knap hoor
    En niet bij de drogist? Hier verkopen alle drogisten en kruitvat het.

Mamavan3 wat heerlijk zeg!!! Meiden van jou doen het echt goed he!

Deel Deze Pagina