Voor de dames die jarig waren nog gefeliciteerd! En voor de dames die hebben kunnen bijtanken. Heerlijk! Hier ook een goede nacht gehad dame melde zich pas om 9.00uur Maar ik ben gesloopt, lig nu weer in bed maar zal wel niet kunnen slapen. Ook lijkt het schimmeltje nu niet minder te worden maar ook niet erger dus das mooi!
@mamalijntje... heeft ze nog steeds niet gepoept ach meissie toch... @taart en dan is dit nog niet eens mijn meesterwerk hier een foto van de taart die ik voor de doop van Jolien gemaakt had:
gisteren verjaardag gehad en het was best vermoeiend, wesley wilde niet slapen en was dus overstuur vand e vermoeidheid eenmaal daarover heen ging het wel weer we zijn om 20.30 naar huis gegaan want hij was eindelijk om 20.15u in slaap gevallen snel in de maxicosie en naar huis in bedje! wakker gemaakt voor de fles om 00.00uur en hij heeft verder geslapen tot 8.30 daarna heb ik hem terug gelegd en ben zelf ook nog even gaan slapen ben pas om 12uur me bed uit gekomen (schaamschaam) mamalijntje, moet ze niet gewoon wennen aan de standaard en dat ze daarom verstopt zit, hoelang heeft ze nu niet gepoept? dees, jij ook een lekkere nacht gehad zie ik!
Wauw nachtzon!! Mooi hoor.. Is dat ik het gedult er niet voor heb maar wauw Sammie o wat heerlijk en goed van Wesley. Misschien begint hij nu eindelijk te wennen aan de prikkels! En zo lang geslapen... Wat een verwennerij! -- Yara had dus 1.5 dag niet gepoept.. Ellende begon gelijk weer. Gisterenavond gillen. Slecht drinken en spugen.. Nu weer gepoept maar 60 laten staan van haar fles.. We gaan het overleggen met de kinderarts en maar eens goed zoeken welke voeding. Friso heeft ook goede voeding. Misschien dat in combi met de standaard friso?
Ja comfort heeft friso toch? Ik hen standaard van friso en wesley heeft nooit problemen gehad maar dan moet ik wel zeggen dat wij ook nooit wat hebben een verkoudheid na dan, geen moeilijke darmen of iets en ja het ene kindje kan er wel tegen en het andere niet. Hoop dat de ka duidelijkheid kan geven!
Ik hoop het ook sammie. Wij zijn dit ook niet gewend. Jamie had altijd tussen de 5 - 7 poepluiers en mooie gele! Yara heeft groen dunne luiers en zit steeds tot haar nek onder. Zelfs een plasje in haar luier staan zo dun (sorry lekker vies praatje) Is ook zoveel van die voeding op de markt dat het de keus niet makkelijk maakt.
ik moet zeggen dat wesley ook nooit dikke poep heeft hoor en vaak ook groen, meestal als hij een dag niet poept. het is net vla als je het daarmee vergelijkt kwa dikte. maar het is wel heel erg balen dit. hopelijkk krijgen jullie snel een oplossing. kunnen ze haar darmen niet onderzoeken?
ja hebben we, is dat wel goed van kruidvat merk? Ik dacht die van schwarzkopf te halen... het grappige is dat na enkele dagen mn haar wel leuk lijkt het is superfel oranje maar ik ben er ondertussen aan gewend
Jeetje Mamlijntje wat vervelend nou weer. Wij gebruiken de Comfort van Friso en die werkt voor Milan wel goed. Hij heeft zeker 1 poepluier per dag en soms 2. Ze zien er mooi zacht en geel uit (hahaha mooi over poep praten ). Misschien kan dat helpen??? In ieder geval zou ik ook zeker bij de ka om advies vragen dit is toch niet normaal meer Wauw nachtzon wat mooi!!!! Ik kan het ook niet hoor, kan bij wijze van nog geen taart bakken laat staan zoiets moois!!! Mama van 3 en Dees, heerlijk dat jullie even konden bijtanken, altijd fijn lange nachten
Nachtzon, die werkt prima, alle zilvershampoos hebben dezelfde werking dus maakt niet uit van wel merk je het koopt.
zoo hee wat is het stil hier! Hoest met iedereen, leuk weekend en goeie nacht gehad? Ik wel een leuk weekend, eindelijk weer even eruit geweest met twee vriendinnen toen de kleine meid op bed lag zaterdagavond..heerlijk F komt nu elke nacht twee keer, wel vermoeiend. Wil weer es een keer 8 uur achterelkaar slapen..mja komt wel weer.. Fles neemt ze nog steeds niet. Ik ga vanaf vandaag weer proberen ingedikte melk te lepelen en dit ook elke dag blijven oefenen.
weesje, welke difrax heb je die met kers speen of met de breede speen? lekker hoor uitgeweest met je vriendinnen. hier weer een super nacht gehad. wesley lag lekker om 21.00uur op bed en om 00.00 uur flesje erin daar heeft hij maar 120 van gedronken en hij heeft geslapen tot 8uur!! geen klagen hier
ik heb die met kers speen. Heb het idee dat het niet uitmaakt welke speen, ze kan er wel van drinken maar vind het gewoon vies ofzo. Lekker nachtje sammie!
moeilijk dochter van jou haha.. ik weet niet of je bv blijft kolven straks als je weer gaat werken, maar als je nou eens kv erin doet, miss wil ze mama melk echt uit de tepel en andere voeding wel uit de fles. en als je dat niet wilt omdat je bv blijft geven dan moet je een regeling treffen denk ik! wel balen dit zeg.
@poep blijft wat hè elk gesprek draait altijd op stront uit haha. (Alle gekheid op een stokkie) @Weesje zo balen dat ze niet gewoon de fles pakt! @sammie lekker hoor weer een goede nacht! Hier ook weer een top nacht! Was weer 8.45 ik ga maar proberen of ze nog een uurtje eerder de laatste fles , nu heeft ze hem om 23.00uur is kijken of die om 22.00 kan is wel lekker als ik straks weer móet beginnen!
dees, dat heb ik geprobeert met wesley en hij raakte helemaal van slag toen. geef hem zijn laaste fles soms ook wel om 23.00uur en dan komt hij nog om 8uur de volgende morgen, maar wil hem eigenlijk nooit na 3 uur eten geven. soms moet het wel als we zelf vroeg op moeten. geef jij nou 4 flessen van 180ml?
heb ik al geprobeerd met kv maar blijft hetzelfde probleem. zeker lastig ja! Wilde juist als ik weer ga werken kv gaan geven, zie dat kolven niet zo zitten maar nu heb ik gwoon geen andere keus behalve live te gaan voeden straks en/of te kolven als er een andere oplossing is (lepelen of tuitbeker). Ik blijf hopen dat ze het ineens een keer gaat doen, maar ben heel bang van niet. Heerlijk ook zo een nacht dees!