Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

weesje, idd lastig, dacht miss ligt het daaraan maar nee dus.
    hebben ze ook bij het cb geen tips of heb je die allemaal al geprobeert? neem aan dat je bij het hele assortiment flessen wel in huis hebt...

2. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    morgen ga ik naar het cb, horen of hun nog iets anders weten. Heb volgens mij al alles geprobeerd nu qua tips op internet (cb zei vorige keer dat ik daarmee aan de slag moest) behalve de breastflow..maar voel gewoon dat het niet uitmaakt welke fles..maar ga het ntuurlijk wel proberen. Weet ik iig dat ik alles heb geprobeerd.

3. AHzondag

meestal zit je gevoel wel goed, maar ja weet weet dan idd van jezelf dat alles uit de kast heb getrokken om haar die fles te laten nemen. en wie weet drink ze met de breastflow wel in 1 keer de fles leeg.

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen,

Weesje balen dat ze nog steeds de fles weigerd! Hopelijk heeft de cb een oplossing. Wanneer moet je weer werken? Ik heb helaas geen goude tip. Jamie pakte vroegurrr de breede difrax heel goed maar die heb je volgens mij ook al gehad.

Sammie ooo heerlijk ben stiekum even stinkend jaloers zeg! Maar heerlijk.

Dees hopelijk kan je de fles om 22 uur gaan geven! Want het duurt nog even voor ze van die fles af is ( met 5 - 6 maanden meestal ) maar misschien ook wel eerder. Wat zijn jouw flestijden nu?

--

Hier niet veel goeds of leuks te melden.. Yara is helemaal van slag en drinkt haar flessen nu dus binnen 10 minuten plots leeg met het gevolg dat ze loopt te krijsen van de buikpijn en heel snel weer honger heeft.

Gisteren kwamen we dus ook helemaal in de knoei met ons 'avond ritueeltje' omdat ze om 18:00 de fles al kreeg.
    Daardoor pas om 22:00 op bed gelegd kon worden.

En weer om 3 uur huilde voor een fles..

En vanmorgen dus al om 06;30 de fles naar binnen geslurpt binnen 10 minuten..

Dus we gaan over op friso comfort. Deze schijnt iets dikker te zijn dan de Omneo en iets minder heftig.

(heel verhaal sorry)

En ik kan weer terug naar de dokter met de onderkant :x komt weer vieze troep uit en het doet zeer... Gisteren even gekeken en idd het uiteinde van de knip die naar binnenloopt is ontstoken en vuurrood.. Gek wordt ik ervan.

5. AHzondag

ohh mamalijntje, je kan ook helemaal niet genieten in je verlof.
    wel naar dat de knip weer ontstoken is en dat yara weer last heeft en friso is idd wat dikker de standaard is dat al dus zal comfort dat ook wel zijn.

6. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @sammie nee ik geef inmiddels 5x180+6 ze drinkt wel niet alles leeg maar bij 150+5 blijft ze daarna nog krijzen ze heeft dan echt honger want in de fop trapt ze dan niet in tuft hem gelijk weer uit.

@mamalijntje. Heb niet echt een schema meer alleen de 1ste en de laatste fles is elke dag hetzelfde en verder als ze vraagt ernaar dan krijgt ze soms is dat al na 3uur soms na 4uur gelukkig komen we op die manier wel elke keer uit.

@knip gelijk met je kont in de biotex of sodabadje!
    @poepen merk dat ze hier nu echt pas weer helemaal gewend is want ze begint nu weer meer dan 1 per dat te produceren dus heeft hier echt wel een week of 2 de tijd nodig verder geen krampjes gelukkig, maar blijft lastig dat ge-etter

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:)

mamalijntje ikheb echt met je te doen hoor!! idd je kan zo toch ook niet echt genieten zeg van jeverlof..
    ik hoop dat met yara alles heel snel anders zou gaan, ook zo zielig voor dat kleintje..

hier wel weer een goede nacht trouwens elke nacht is goed hier, ons schema is 150+5 5x per dag
    de eerste om 06.45uur dan om 10.45/14.45/18.45/22.45uur
    na de laatste fles blijft ze zo`n anderhalf uurtje wakker dus rond half 1 gaan wij richting bedje toe en dan slaapt ze de hele nacht door. ben eiigenlik wel trots op me meissie hoor!!
    vandaag gaan we naar het weeguurtje ben benieuwd hahaha
    en gister haha k was zo`n minneola aan het eten en ze had iets wat last van krampjes dus ik die speen door het sap van die minneola gehaald en ze smakte dus mijn vriend een lepeltje gepakt, en wat druppeltjes erop gedaannou ze vond het heeerrrlijk hahahha!! ennuh weg krampjes meteen he..

xxx

8. AHzondag

Het viel mij gister op dat ik wesley in de ochtend infacol gaf en hij echt enorm last ervan kreeg, het was gewoon zielig. Het leek wel alsof het juist kramp veroorzaakte ipv het weg te nemen ga nu maar alleen de nacht nog geven deze week en dan stop ik ermee vindt het wel mooi geweest.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Is mischien ook een optie alleen móet ik als ik wil indikken vanwege het spugen weer de juiste verhouding zoeken zodat het erin blijft of is dat al wat dikker?
    En nutrilon a.r. is al de juiste verhouding en zit daar nu net pas 1.5 week op zal het de 25ste vragen aan het cb dan móet ik weer

11. AHzondag

180ml mogen ze vanaf 5 kilo

12. AHzondag

staat op het pak zolang je maar niet over die liter perdag gaat en vanaf 6 maanden mogen ze maar 800ml per dag

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jups omdat ze dan aan de opvolg melk gaan met 6 maanden.

--

Hier een spenen parade gehouden tijdens de fles.. Elke keer omwisselen tussen S en M. En ze deed er nu 15 minuten over en twee mooie boeren zonder spuug.

Straks de comfort halen en dan morgen/overmorgen over. Hopelijk krijg ik daar geen spijt van haha.. Is toch wat al die onzekerheden.

Hier ligt Yara op bed maar is in zwaar protest. Ik zal haar speen maar eens gaan brengen.

14. AHzondag

mamalijntje, ze zal er wel aan moeten wennen.
    zit bij 800ml ook water of diksap of is het alleen de melk

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nee al het zuivel ( dus yoghurt en pap etc). Dixsap drinken ze vaak in het begin mondjes maat en wij gaan de winter in en dan is het vaak alleen voor de smaak

16. AHzondag

ja dat is zo.. vroeg het me gewoon af

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jolien is al 5,5 kilo dus zit die 180 wel goed :) ze laat ook vaker wat staan hoor :)

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Yara zal ook zoiet nu wegen.. Vrijdag mogen we weer meten en wegen en prikjes...

Net bij de dokter geweest. Is een kweek genomen omdat ik die rare afscheiding heb. Volgende week de uitslag en ik moet het lidteken gaan maseren zodat het minder stijf is.
    De ontsteking valt mee maar moet nog wel AB zalf blijven smeren.
    --

Wie o wie moet er binnenkort weer werken? Nog 4 weken en dan zit mijn verlof erop :(

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Dominique zit er ook tegen aan maar ze drinkt ook niet altijd alles op.
    Goed dat je toch even geweest bent.
    Ik móet de 10de weer beginnen maar kijk er wel tegen op

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere

klopt staat op het pak, maar bij het cb zeggen ze je kan beter even op 150+5 blijven hangen anders zit ze al meteen aan de max, want 180cc is de max en je kan niet ech thoger dan dat.

net bij het weeguurtje geweest jolisa weegt nu 4955 gram kei goed doet ze het, zo leuk al die baby`s huilen daar en jolisa alleen maar lachen en brabbelen, is zo leuk om te zien dat ze zoveel kletst,een snelle hebben we hier ;)

mamalijntje hopelijk geneest die knip wat sneller hoor lijkt me niet echt prettig want is toch een gevoelig plaatsje daaronder he..

Deel Deze Pagina