Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Oja ik heb dominique sinds gisterochtend al niet meer ingebakert en voor alsnog merk ik geen verschil?!
    Ze had zich gisternacht namelijk helemaal los gewurmt het zat als een zak om haar middel dus dat werkt ook niet echt hè

2. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    yesyesyes hier een doorbraak: dame heeft 100cc gedronken uit de fles! Vanmorgen was ik aan het oefenen met lepelen van ingedikte melk en een klein beetje vanille rijstebloem voor de smaak en zag dat ze dat lekker vond. Dus de fles erna melk met 1 schepje vanille erin gedaan, pakte ze niet meteen dus eerst de borst en toen na wat slokjes over op de fles en ze deed het!Dit was alleen maar 30cc want was om te oefenen en moest het steeds weggooien. Maar vanavond weer zo geprobeerd en toen 100cc!Ze dronk het zo in een paar minuten weg met de 123 difrax op stand 2, denk dat ze wel gulzig is dus volgende x op stand 1 proberen. Maar ben zooo blij! Nu nog oefenen dat ze gelijk de fles pakt ipv eerst de borst een paar slokjes maar dit is al positief, hopen dat ze het blijft doen en niet besluit er morgen weer mee te kappen.
    Ze ligt nu lekker al te slapen want was erg moe, had maar een hazenslaapje gedaan eerder op de avond.

Dees als je geen verschil merkt stop je toch met inbakeren?Werkt inderdaad niet echt dan als het zo los zat..

Mamalijntje hoop dat het snel geneest voor je, je hebt je portie ellende nu toch wel gehad zou je denken!

Werken-ik moet 14 september weer beginnen..dus ook nog zo'n 4 weken!Zag er vooral tegenop ivm het flessenprobleem maar hopelijk gaat dat dan wel en kan ik 'zonder zorgen' gaan werken. Ze hoeft niet naar de kdv want dan is papa thuis als ik werk, ook een prettig idee.
    Hoe doen jullie dat?
    Wat hebben jullie kort verlof dan gehad vergeleken met mij dees en mamalijntje, als ik begin is ze al 4 maanden. Maar heb ook vakantie eraan vastgeplakt en stopte 4 weken voor uitgerekende datum, dus 12+3 weken vakantie erna.
    Maar we beginnen dus alledrie een beetje tegelijk, das mooi kunnen we elkaar steunen;)

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Och Mamalijntje het zit je ook niet mee hè :(
    Ik hoop voor je dat je knip nu snel geneest en ben benieuwd wat er uit je kweekje komt, wanneer hoor je de uitslag?

Wauw Babyhope, ze groeit ook goed of niet :)

Ik hoef 3 oktober pas weer te werken, ik ben 4 weken voor de uitgerekende datum gestopt met werken en heb nog 4 en halve week vakantie na mijn verlof geplakt. Maargoed voor het weer hoeven we niet vrij te zijn, als was het vandaag best een mooie dag.

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jeeej Weesje wat goed!!!! Inderdaad hopen dat het nu beter gaat en dat ze er niet direct mee stopt.

Ik heb hier vandaag de 123 speen van bibi geprobeert. Milan doet meestal een half uur over een flesje dus dacht ff uitproberen. Maar wat een drama, vind hem echt niet fijn. Had hem op stand 1 maar het kwam er zo snel uit dat is hij helemaal niet gewent. Dus na 3 slokjes heb ik gauw de S speen van Difrax er weer ingedaan. Toch maar daarop blijven hangen denk ik.

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    haha ik kan het woordje knip niet meer horen/lezen.. Heeft een hele andere betekenis voor mij gekregen ;) haha '

Ja kort verlof.. Ben met 34 weken gestopt en mocht niet extra verlof opnemen.. Heb nog een kleine 90 vakantieuren staan maar goed die neem ik wel met kerst op en anders in sintjuttemus... ;) Mijn collegas vinden mij niet zo lief...

Weesje jaaaaaa een hele overwinning of niet!! Goed hoor.

Dees dan lekker stoppen met inbakeren! Je had er toch al niet meer zo veel vertrouwen in.

Saskia ooo lekker nog even verlof meis!

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Spenen... Hier echt even drama.. Was gaan wisselen met de S en de M maar helaas ze krijgt weer niks uit de S en stikt in de M dus weer de 123 maar op stand 1 drinkt ze nog binnen 10 minuten de fles leeg..

Morgen de smalle 123 speen halen. Kijken of dat wat uitmaakt.

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja Mamalijntje dat zal ook wel, we zullen het er niet meer over hebben ;)
    Wat voor wekr doe je dan? Omdat je collega's je niet zolief vinden i.v.m. je verlof.
    Gelukkig zijn ze op mijn werk niet zo moeilijk en kwamen ze er zelf mee om 4en halve week vakantie te geven zodat ik de eerste maandag van oktober weer aan het werk kon.

Wat een drama hè die spenen :S we willen nu de Difrax 123 proberen, die gaan we dus maar even ophalen morgen.

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    woeiii weesje wat ben ik blij voor je :D

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mijn baas heeft geen vervanger voor mij geregeld en nu moeten mijn twee collegas mijn werkzaamheden dus 16 weken opvangen. Dus meer belasting en stress voor hun. Weet nu al dat er een berg werk op mij ligt en aangezien in december/Jan eindbalans opgemaakt wordt moet ik ook knoert hard aan de bak ;) Wordt best stressvol straks want ze hebben heel veel laten liggen.

Ja wij gaan de 123 small proberen morgen. Even snel langs de da crossen en dan langzaam over op comford.

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Meiden wel blijven spammen hoor met die kleintjes!!! Vind het altijd leuk om fotos te kijken.

Nachtzon hoe gaat het nu met je?? Je bent zo rustig hier..

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Weesje volgens mij vroeg jij dat toch met werken waar de kleine dan blijft?
    Hier gaan Jamie en Yara straks beide op maandag en vrijdag naar de kinderopvang. Op woensdag is manlief thuis.. teminste dat proberen we te plannen. Tot november gelukt en dan zie ik wel verder.
    Maar het liefst had ik ze maar 1 dag naar de opvang gedaan.

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dan moeten jou collega's toch boos zijn op je baas en niet op jou. Jij hebt er niet voor gekozen om geen vervanger te willen, naar mijn mening moeten je collega's niet zo op je zeuren ;)

Milan gaat trouwens straks iedere woensdag en vrijdag naar een gastouder en vanaf februari iedere maandag, woensdag en vrijdag. Vanaf oktober tot en met januari komt mijn zus 2 maandagen in de maand hier en gaat hij de andere maandagen naar mijn moeder of de moeder van mijn man.

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Milan spam (speciaal voor Mamalijntje ;))

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    oooo schatje!!!!!!!!!!!!!

En wat voor werk doe jij eigelijk? Wel spannend hoor voor jou of niet dat hij naar een gastouder gaat.

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Tja inbakeren heeft in het begin heel goed gewerkt maar mkisschien kwam dat omdat ze oververmoeid was?
    @Weesje Jee wat goed!
    @weer aan het werk ben gestopt met 36weken en doordat ik later ben bevallen is er een week aan vast geplakt maar geen vakantie want ik had niet genoeg dagen op gebouwd maar heb dan zometeen 17weken gehad
    En hier passen de ouders op en manlief 1 dag dus geen kdv is ook best duur!

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Mijn functie heet inkoop en boekhoudassistente, het komt er eigenlijk op neer dat ik de bestellingen van ons aan de leverancier controlleer op leverdatum, artikel, aantal en prijs. En qua boekhouding, match ik de ingekochtte artikelen met de inkoopfacturen. Klinkt dus interessanter dan het is, maar vind het wel leuk om te doen.

Ik vind het inderdaad spannend als hij naar de gastouder gaat, het was de gulden middenweg. Mijn man wilde dat hij naar familie zou gaan, maar daar zat de familie niet zo op te wachten wat ik heel goed begrijp. En hij wilde hem niet op een kinderdagverblijf doen, dus heb ik een gastouder voorgesteld en daar was hij het wel mee eens. Zodoende :)

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey mamalijntje, ik lees wel nog mee, maar ben druk bezig met de wiccaning, alsook start ik net een belgisch forum op voor moeders die tweedehands babyspullen verkopen :)

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O dat is de 20e toch nachtzon??
    Dees kan ook heel goed hoor van de moeheid. Hier heeft Yara ook twee dagen niet lekker geslapen ondanks het inbakeren.

Saskia aha.. ik doe het tegenovergestelde. De verkoopafdeling.
    Wij hebben geen keuze gehad maar het liefst had ik de kids 1 dag in de week naar oma gebracht als ze er nog waren maar ook daar lees ik zoveel over dat het niet werkt ivm verschillende opvattingen van opvoeding en ga zo maar verders...
    Heb je al kennis gemaakt met de gastouder?

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Onze beide moeders hebben gezegd dat ze best een keertje op willen passen maar niet voor vast. Dit is meer omdat ze ook tijd voor zichzelf willen hebben nu ze al een hele tijd uit de kleine kinderen zijn. De jongste aan mijn kant is 19 en de jongste aan mijn man zijn kant is 23.
    En daarbij komt dat mijn moeder ook nog gewoon werkt, ze werkt in de zorg en dat betekend onregelmatige tijden waardoor het lastig word om dat soort dingen te plannen. Maar daar hebben we dan ook alle begrip voor.
    Ja we hebben al kennis gemaakt met onze gastouder, toen ik nog zwanger was, was het meer een oriënterend gesprek en kijken of het van beide kanten zou klikken en dat deed het gelukkig. En vorige week zijn wij met Milan langs geweest. Het is een erg leuke vrouw en wat mij gevoel erbij is, is dat ze echt alles over heeft voor de kindjes die ze opvangt en dat geeft mij ook wel een fijn gevoel.

Grappig, dat je precies het tegenovergestelde van mij doet :)

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    ja die klik is heel erg belangrijk.. Die missen wij helaas nu bij Jamie zijn groep maar gelukkig heb ik dat wel weer bij de leidsters van de babygroep en dat is voor mij even iets wat belangrijker... Moeten toch straks mijn kleine meisje verzorgen.
    Ja kan ik ook begrijpen hoor.. Ze zijn zo gewend nu lekker zelf hun tijd te kunnen indelen en komt veel bij kijken natuurlijk weer.

Deel Deze Pagina