Mmmmm even tv kijken en dan dame een fles geven en heerlijk slapen.. Ben erg moe. Jamie is steeds zo vroeg wakker. Denk dat hij zijn slaapje tussen de middag niet meer nodig heeft.
Dat vonden wij ook, het moet van beide kanten goed voelen. Gelukkig had ze ook een goed gevoel bij ons, ze is wel zo dat als ze geen goed gevoel heeft bij de ouders dat ook gewoon zegt. Jammer dat je dat bij de groep van Jamie mist Gelukkig heb je het wel bij de babyleidsters, inderdaad zij moeten straks je meisje verzorgen. Ja gelukkig zijn wij heel reeël en hebben gezegd dat het geen probleem is dat ze niet willen oppassen en dat we naar een ander alternatief zouden zoeken, wat dus de gastouder geworden is. Er komt inderdaad wel weer heel veel bij kijken.
Goeiemorgen!! Hier een goede nacht gehad. Om 5 uur scheeuwde Yara de buurt wakker voor een fles dus 6 uur zonder voeding. Maar jee wat een geluid komt er uit dat kleine meisje.. was er onder de indruk van haha Maar ze drinkt haar flessen binnen 7 minuten leeg... Lijkt me toch niet zo heel erg goed dus ik ga even een andere speen halen.
hier ook een rustige nacht gehad, kleine om middernacht wakker gemaakt en flesje gegeven daarna is ze dadelijk weer in slaap gevallen, deze morgen om half zes is ze weer wakker, heeft manlief ze verzorgd en bij mij in bed gelegd, daar bleef ze maar geluidjes maken, dus naar beneden gegaan, nu ligt ze in haar parkje op haar buik en wordt net een beetje wakker nog eens spam: http://youtu.be/wPKNFi69ioI
Wat wordt ze groot Nachtzon! En wat houd ze haar hoofdje sterk omhoog zeg! Maar ligt een kussentje onder of niet? Ziet er wel lekker knus uit
goedemorgen! wesley heeft van 21.00 tot 9 uur geslapen en volgens mij werd hij wakker omdat hij gepoept had. we hebben hem gisteravond zijn laatste fles gegeven, nou ja geven meneer was met geen mogelijkheid wakker te krijgen dus hij had er maar 90ml van gedronken. ga vandaag eens kijken als hij 4 keer 180ml krijg hoe dat gaat. vindt het zo zielig om hem wakker te maken terwijl hij zo diep slaapt. ik ga vandaag ook even langs jumbo drie olvariet potjes kopen en dan krijg je een bon van 10 euro bij de prenatal.
ja een kussen, maar ze leunt er wel niet op, het is haar knuffelkussen waar ze altijd haar hoofdje op wrijft ze houd al heel erg goed haar hoofd omhoog
Ik vergeet steeds dat Wesley een maand ouder is maar je kan nu idd gewoon die fles weg laten hoor.. Hij doet het zo goed zonder!! Heerlijk voor jullie zeg. Enne ben benieuwd wat hij van zijn hapje gaat vinden.. Echt fotos van maken... Jamie kon altijd van die prachtige gezichtjes trekken
leuke foto! ja wesley is een maand ouder en kan het dan wel hebben, ookal heb ik gehoord dat ze 5 flessen adviseren tot 4 maanden, maar ja ga hem er niet meer voor wakker maken als hij morgen ochtend gewoon goed alert enzo is.
Hier opzicht wel een goede nacht gehad ze heeft om 22.00uur de laatste fles gehad en kwam vanochtend pas om 8.00uur dus het werkt wel alleen sliep madam niet gelijk en dat ze normaal wel ikzelf ging uiteindelijk pas om 00.30 naar bed maar s kijken hoe vanavond gaat.
Klinkt op zich niet verkeerd Dees. Hopelijk is het alleen maar even wennen. -- Hier net de 123 small gebruikt en lijkt iets wat beter te gaan met drinken maar weer niet 1.5 dag gepoept.. Dus belooft wat vanmiddag. Denk dat het tot het plafon gaat zitten.
wat een schatje nachtzon!En prachtig die muziek erbij! Ze is inderdaad erg sterk in haar nekje/hoofd! F. ook wel maar heeft het vaak snel gehad op haar buik. Saskia-wij waren ook aan het kijken voor een gastouder, mijn zus brengt de kleine ook naar een gastouder en is zo'n lieve vrouw en heel huiselijk en een klein groepje kinderen waar alle aandacht voor is. Maar we hebben het nu zo kunnen regelen dat het niet nodig is. Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Maar het lijkt weer iets te vroeg gejuicht want vandaag wil ze weer niks van d fles hebben..zucht. Zo gaat het nou elke keer. Hoop vanmiddag bij papa wel. Net naar het CB geweest en zeggen 'hou moed' blijven proberen, anders gaan cupfeeden of lepelen. Kleine meid doet het wel heel goed: 61cm, 5565gr, hoofd 41cm. Qua groei boven het gemiddelde, qua gewicht iets gezakt op de lijn maar is normaal volgens de arts want verliest wat babyvet. Ook weer de prikjes gehad, arm kind. Ze ligt nu lekker te slapen.
Wauw wat een mooi meisje nachtzon en ook al zo sterk in haar nekje super mooi filmpje!! Mamlijntje wat een super leuke foto leuk hè die gezichtjes trekken Hmm Mamalijntje, wel positief dat de 123 speen lijkt te werken maar balen dat ze weer niet gepoept heeft Weesje, ja dat vonden wij ook fijn, een klein groepje kinderen waar alle aandacht voor is. Balen dat ze nou weer niet de fles pakt Toch wel goed gegroeid, super hoor!! Hier echt een hele goede nacht gehad, om 23.00 uur de laatste fles gegeven en hij kwam weer om 8.00 uur!!! En hij was denk ik meer wakker geworden van zijn poepluier want echt huilen om een flesje deed hij niet. Maar toch maar gegeven omdat we anders weer in de knoei komen met de flestijden. Heb hem rond half 1 weer op bed gelegd en heeft heerlijk geslapen, hij is denk ik nu wel wakker want hoor hem geluidjes maken dus zal hem er zo maar even uithalen.
O heerlijk Sas! Lekker geslapen dus.. Doe jij de fles dan nog indikken voor het slapen gaan of gewoon normaal?? Nu alleen mijn meisje zekers nog die niet doorslaapt???? Weesje ahhh balen dat ze weer die stomme fles niet pakt!! Zal heel hard duimen voor je.. Misschien is ze in de war omdat ze niet aldoor uit de fles hoeft te drinken? Keep on the good work!!! -- Hier slaapt yara heerlijk.. En het is zo mooi weer.. Wilde wandelen maar ze moet gewoon even slapen. Morgen weer een dag. Dan ga ik naar mijn nicht toe.. Heeft ook een meisje die een week jonger dan Y is.
nou mamalijntje, mijne slaapt ook nog niet door, ik geef ze altijd een fles rond middernacht... wel slaapt ze ervoor 5 uur en daarna 6 uur
heerlijk die doorslapers! ik heb er nu nog maar 1tje. F slaapt door alles heen. Maar L en T zijn continu wakker. En ik sta er nu weer alleen voor. Is best zwaar weer even! Morgen laat ik een spiraaltje zetten zie er best tegen op bleegh! nog even een spam! L in het roze jurkje Bekijk bijlage 175319
Ok. Nachtzon dacht dat ze al doorsliep maar net als Yara ongeveer. Mamavan3 mooie meiden heb je ook. Balen dat het slapen even niet lekker gaat. Hoe komt het bij Timo?? Beetje onrust wat er nu uit moet? En wij hebben ook van die mooie spijkerrokjes maar onhandige dingen haha.. Blijf haar uit en aan kleden... Maar het staat zo lief!!!! -- Net mooie fotos van Yaartje gemaakt (zelf) en straks maar eens kijken of ik er wat moois van kan maken. Volgende week de fotoshoot.. Helemaal zin in.
moet ook wel zeggen dat wij geluk hebben met wesley hoor. de eerste weken sliep hij niet goed en werd er helemaal gek van dus respect voor jullie dames! mamalijntje, leuk zo'n fotoshoot, ik ga voor wesley ook eens kijken. weesje, balen zeg dat ze weer niet wil en miss is ze idd wel in war als je nou alleen de fles geeft en geen borst als ze de eerste voeding krijgt. geen idee of je dat al geprobeert hebt. ik heb even een stoommandje gekocht en van de week eens uit proberen. wesley heeft vandaag zijn eerste papje gehad, hij ond het helemaal niks in het begin en later ging hij huilen omdat het te langzaam ging. heb niet zo heel veel gegeven, denk dat we eerst even met wat kleine hapjes moeten beginnen.